lady jane Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 gift?, ha ha bolstraks is de moerdijk de veiligste plekals alles deze kant uit komt en neervalt:wacko::huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Mup: ja vervelend is dat hè, ik maak het nu ook met mn beste vriendin mee, sinds zij haar nieuwe partner heeft zit ze erg vaak in de kroeg en is vaak dronken, heeft dan weer spijt maar ik zie niet veel veranderen.........ja ons contact, helaas Beate: succes met de champignons en eetze!Wat er nu gebeurt doet me terugdenken aan de Vuurwerkramp, ik woonde toen zelf in Enschede, gelukkig niet in die wijk. Wat zullen de mensen die daar nog een trauma van hebben het nu moeilijk hebben zeg.Laten we hopen dat het uiteindelijk mee gaat vallen en er geen slachtoffers vallen.Hey Bol, gaat t meid? Ben je moe? Is elke dag een gevecht of heb je zoveel te doen dat dat wel meevalt?Denk veel aan je hoor! Heb je iets lekkers voor me gemaakt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Vervelend he Sara. Is jullie breuk in de vriendschap veroorzaakt door de drank? Bij ons niet hoor. En pas veel later ben ik zelf mn drankgebruik gaan aanapkken. Dus dat maakt nu wel dat ik er geen heil in zie weer zoveel met haar om te gaan. Wel jammer dat ze niet eens meer met me wil praten als ik haar tegenkom. Dan loopt ze snel door.Brrr, beetje eng is het nieuws wel he? Vertrouw maar op de informatie die jullie daar krijgen. Niet in de paniek schieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Sara, is het een idee om jezelf een beloning in het vooruitzicht te stellen als je gekookt hebt?Bijv. dan bij de koffie een lekker stuk chocola ofzo? Of iets met minder caloriën kan ook. Maar radijsjes vind ik zelf niet zo'n fijne beloning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Tja Mup, de bekende spreuk hè "drank maakt meer kapot......" maar 't is en blijft jammer.Neuh maak me geen zorgen over de brand nu, woon ongeveer in Duitsland dus.......Josje al weer uitgelogd zie ik.Had je nog willen vragen hoe het nu met je gaat?Kwam je ook je moeilijke tijd ff uitzitten hier?Is voor mij ook dezelfde spitstijd hoor, tussen 17 en 21 uur!Zo, ga 2e was van zolder halen maar strijk die morgen wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Het probleem begint al tijdens het koken Mup :$maar ik weet mn bammetjes heel gezond te maken hoor met sla, tomaat, komkommer enzo en dan karnemelk erbij daar gaat bij mij de trek ook van weg.Waar is Drup???Toch niet geëvacueerd??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Bolleke ja is waar dat Banjo mijn angst voelt maar evacueren doen ze niet voor niets dus er is gevaar.Nee Sara Caro kan me niet (goed) horen maar ze is niet blind dus waar wij geluid krijgen krijgt zij licht (systeem voor doven). Bv bij ons gaat de telefoon over met een belletje en bij haar door lichtflitsen.Naja toch maar mezelf gerustgesteld door spulletjes voor mezelf en doggy stand by te leggen samen met onze papieren pasjes.Komt kee en miss is het overtrokken door de media maar ik neem geen risico. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Saar hier gaat het naar omstandigheden, goed. Vandaag wat minder moe dan gisteren, toen was ik helemaal uitgeblust. Kon er vanmorgen ook slecht uit komen. Maar het leven gaat door en ik geniet nog wel iedere dag van geen verplichte bezoekjes aan mijn manneke. Dat was de laatste jaren best wel erg zwaar.Verder babbel ik maar veel tegen hem en roep z'n naam vaak. Zeker als ik een moment heb dat ik me gelukkig voel. Hoop dat ik dat dan over kan brengen naar hem.Maar mag niet klagen.Jane is verbeterd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Kan ik me voorstellen Drup maar t lijkt toch bij jullie weg te waaien, hè.Hihi was je vergeten dat ik in een hoorapparatenzaak heb gewerkt ik ken alle hulpmiddelen ook die Caro heeft zo te lezen wel. Gelukkig dat ze die heeft.Marie: welkom!Weet niet of je hier mee zit te lezen maar zie je wel ingelogd.Heb je introductie gelezen en zou zo zeggen: kom er maar gewoon tussen zitten hoor hier!We zitten net met zn allen tv te kijken naar die grote brand. Jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Bol lieverd, dat helpt vast. Mijn persoonlijke indruk is dat het ook te maken heeft met hoe iemand gestorven is; of dat plotseling of (lang) verwacht was, gewenst of juist niet. Mijn man overleed heel plotseling en ik had het gevoel dat hij de eerste periode voortdurend van mij wilde weten hoe hij nou toch aan de andere kant was gekomen, rare gewaarwording. Mijn moeder daarentegen niet, die "meldde" zich al vrij snel dat ze goed terecht was gekomen en ik me geen zorgen hoefde maken.Nou ja wie mij nu voor knettergek aanziet.....soit.Begrijp dat je nu even rust kunt nemen tot zaterdag? Doe dat dan ook maar en blijf gewoon wat langer liggen joh als je daar behoefte aan hebt. Tis niet alleen de vermoeidheid van het geregel nu, maar ook die van alle energie die de emoties vragen èn alle vermoeidheid van de afgelopen jaren......nou, eh, ik zou zeggen; goed dat je ook van die rust kunt genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Hier ook zoietsMn vriendin heeft drugs gebruikt dit weekend. tweede keer al in best korte tijd. Nieuw vriendje....Mn zorgen gaan naar de coke. Ze was er erg over te spreken, ze heeft last van hooggevoeligheid en dan is coke funest voor je.maar ja, what can i doEn dan gaat ze ook nog naar Palestina.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Saar diegene die dat gestoord vinden zijn gestoord hoor.Het geeft mij juist een gevoel dat die ervaringen zo mooi zijn. Ik hoop het zelf ook mee te maken. Ik had aan J. gevraagd of hij ook iets kon laten merken. Ik hoop zo dat ik in ieder geval dat ik een bevestiging krijg, dat hij nu eindelijk gelukkig is, en rust heeft. Dat zou het enigste zijn waar ik heel gelukkig mee zou zijn.Hoe heb je die ervaringen gehad? Was dat in je slaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Ja Woman, da's best zorgelijk......en je staat zo machteloos hè?Bol, men zegt dat iemand die overleden is ca. 4 weken nodig heeft om op de andere kant "aan"te komen, zn plek te vinden zeg maar. Dat is denk ik ook de reden dat er in de katholieke kerk na 4 weken de eerste herdenking plaatsvindt. Het kan dus best zijn dat je pas daarna een "melding" krijgt.Nee, ik kreeg die juist niet in mijn slaap maar overdag. Het is een moeilijk te beschrijven gevoel, soms heb ik het gevoel dat er een warme deken van rust over me valt, zomaar ineens, dan weet ik dat hij bij me is. Soms gebeurde dat kort voor ik slecht nieuws kreeg, alsof hij me wilde voorbereiden. Ook heb ik, zeker het eerste jaar, vaak op de gekste plekken ineens bloemen geroken, die er helemaal niet waren....dat zijn heel mooie ervaringen en ik hoop dat jij die ook mag meemaken.Mijn moeder had ik ook gevraagd of ze iets van zich wilde laten weten en ze antwoordde toen dat ze dat niet wist (toen ze nog leefde), maar des te specialer dat ze er al na 2 weken was, heel snel dus.Doe gewoon waar je je goed bij voelt lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Goedenavond, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 o ja en Bol; ik heb inmiddels begrepen dat je niet hardop hoeft te praten: je gedachten zijn al bij hem aangekomen terwijl jij nog denkt! Maar hij begrijpt heel goed dat wij, hier, onze stem willen gebruiken omdat we dat zo gewend zijn hier. Maar je gevoelens en gedachten komen ook over hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Hallo Harry; goed gewerkt op de plant? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Dank je lieve Saar dat je dat wilde delen. Ik ben hier heel blij mee.Goeie avond Har. Terug van werken of moet je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Vrij vandaag Sara, weekend tot zaterdag maar morgenmiddag "even" een vergadering.Heel bijzonder die ervaringen met je man en moeder Sara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Hallo Bolletje,Nee vrij Bol, zoals ik al tegen Sara zei.Ik hoop dat je krijgt waar je op wacht en de rust die je verdient.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Oh lekker Har, raar eigenlijk weekend middenin de week en die vergadering.....of lopen die bij jullie altijd uit?Graag gedaan Bol:sun:Lieve mensen, ik ga eruit, bankhangen.Ik hoop toch zo dat ik weer eens een "normaal" ritme krijg...ga maar weer eens 3 wekkers neer zetten om op tijd de honden uit te laten en dan in BED te slapen ipv op de bank.Ga het proberen.Voor jullie nog een fijne avond en voor later: welterusten.Ik hoop dat iedereen veilig in zijn eigen bedje kan slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Goejeavond,Weer ff achter mijn Macje maar niet te lang. Dezelfde houding bezorgt me pijn in mijn rug. (longen).Wat een berichten over de brand. Ik word er bang van. Gelukkig zit ik toch te veraf voor problemen. Ik kan me nu niet nog meer longproblemen permiteren.Met dochter gaat het gelukkig wat beter. Ik dacht dat zij mij aangestoken had maar dat was toch wat anders met haar. Het schijnt dat acute bronchitus wel besmettelijk is maar chronische niet. Harry: bij ons is alles Apple gerelateerd. Alleen de I Pad hebben we nog niet. Het is super spul dat moet ik beamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Mijn vader legde overal kruisen voor me neer. De laatste vond ik in de sterren, die zie ik nog steeds elke avond. Toen heb ik gezegd dat dit genoeg was en dat het goed was zo. Heel af en toe doet hij het nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Trusten Saar, slaap lekker meis.Woman hoe bedoel je dat?Goeie avond Dees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Ja Bolleke herken dat ook. Zoals je weet heb ik mijn man dood gevonden.Werd zo gek als een deur want zocht antwoorden op waar hij gebleven was.Trok kasten en alles open op zoek naar een antwoord die ik niet kreeg maar zocht me suf.Die onrust het zoeken en vragen meis kan ik je niet zeggen.Heb paragnosten, evp en de hele mikmak geprobeerd maar kreeg geen antwoord.Kon hij niet ff een seintje geven? Kon hij me niet ff laten voelen dat alles kee is?Nee meis ik kreeg niets en daar moet ik het ook mee doen helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Sara,Die vergaderingen worden ook door mensen bijgewoond die een normale werkweek hebben dus moeten mensen die continu werken welleens in hun weekend opdraven.Maar dat wordt goed gecompenseerd hoor, allemaal goed geregeld.Desi, ik begin ook Apple adept te worden, helaas is mijn W nog niet overtuigd...Ze snapt niet waarom je een goede computer zou vervangen door een andere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden