Spring naar bijdragen

woensdag 5-1-2011


zoermuis

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 167
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn hemel nog ff en hoef niks anders meer te zoeken. Hoorde net dat ze 1 1/2 km verderop al aan het evacueren zijn.
Ja heb ramen en deuren dicht en ook geen grote mond meer.
Hulp is vandaag geweest dus ruik vanalles hahaha.
Paf me suf maar stik liever in de sigarettenrook als ik de gifwolk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mup, dat dansje...wou je dat voor mij doen?? Ja, doe maar, bewandel maar eens nieuwe wegen.....ik weet bijna wel zeker waar je dan uitkomt !?
Sara, geen schoon schip, wel gelucht maar zeker niet opgelucht. Ik laat het bezinken...t hele schip misschien wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoogste alarmfase voor de regio Zuid-Holland Zuid.
Omroep Brabant en RTV Rijnmond zijn de rampzenders.
Brand is overgeslagen naar diesel en benzine-opslag....................

Drup!!!
Rapilos!!!
Volg svp alle aanwijzingen op?
STERKTE :heart:

* tikvoutje in de snelheid*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup en de rest van Nederland; evacueren??? zo gevaarlijk die rook? RUSTIG BLIJVEN...hoor wie het zegt.
brr...en nu??? waar gaat iedereen heen dan? En als het regent dan komt het toch mee naar beneden die rotzooi? Beter dat het overwaait naar een buurland of zo. (toch?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Mup; had je t eten aan laten branden :D?

Beate, je moet ergens beginnen, hè. Maar een heel schip? Naja als het zo lek is als wat misschien beter maar zorg dan wel dat jij bijtijds droog op de wal staat hè?
Kan niet voor je dansen maar dan krijg je van mij :lips::moon::lips::moon:
( Mondscheinsonate.....heel ontspannend, ook goed?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Sara ik weet het.
Probeer Caro te waarschuwen die online is maar krijg geen reactie @.
Doggy ligt te bibberen nog erger als niewjaarsnacht.
Het echtste is dat je niet weet hoe ver dit gaat maar hoorde dat Zwijndrecht voor een groot deel al geevacueerd is en dat is dus echt om de hoek.
Brand is al overgeslagen naar een 3e bedrijf waar veel olie ligt.

Ben niet snel bang maar persoonlijk houd ik niet van dit soort dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beate gevaarlijke dagen zijn voor mij die dagen dat ik het liefst in de alcohol wil vluchten om de spanning / verdriet / pijn / herinneringen enz.enz. maar niet te hoeven voelen.
Vandaag een beetje van alles.
Vooral veel zorgen om dochter en haar man die op punt van scheiden staan maar ik zie dat dat eigenlijk voor beiden niet is wat ze willen. Zou hun zo verschrikkelijk gunnen dat het toch nog gaat lukken.....maar ja dat kan ik helaas niet "toveren"......Zie hen lijden en de kinderen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, geen aangebrand eten hier. Jammer dat ze boos op me is. Maar aan de andere kant ... ze bleef dan altijd wel erg lang en lustte ook wel een drankje. Daar kon ik niet tegenop drinken. Wilde ik ook niet hoor. :huh:
Ik kom haar nog wel eens tegen hier in het dorp. En dan probeer ik een praatje, maar dat houdt ze af. Maar ik wil toch de banden niet weer zo aantrekken als het was want dat is voor mij niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er ligt nog een afvalverwerkingsterrein naast de brand.
En de hogere luchtlagen, waar de wolk en rook nu is, gaat van west naar oost,
als het regent daalt de zooi. ik denk dat iedereen een beetje alert moet zijn, want
je weet nooit he. de metingen in Moerdijk zegt niets over waar de troep daalt.
gewoon goed het nieuws volgen en mijn ramen heb ik toch maar even dicht gedaan, kan nooit kwaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Josje

Hallo, even iets heel anders tussendoor. Snap niet goed hoe het werkt, maar ik was even wie is wie aan het lezen en zie bij H20 dat alles aangepast is. Is dat iets wat de moderator doet of zij zelf???



Ik heb even gekeken Josje. Dat heeft h20 zelf aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Josje sorry heb geen idee.....

Drup ik ga ervan uit dat Caro ook de waarschuwingen wel mee krijgt? Of ben je bang dat ze het niet kan horen?
Banjo ocherm....ja sirenes e.d. zijn vreselijk voor honden, maar hij voelt jouw spanning ook hoor.
Ja dat zei ik toch dat de Drechtsteden in gevaar waren? Zwijndrecht is daar 1 van neem ik aan?
Probeer kalm te blijven en gooi maar een valium in Banjo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dansvoorstelling zit erop dames. :D

Ik deed het zittend, maar als je me had kunnen zien. Ik heb geprobeerd mn toetje te eten. Met voor mn neus (op de tafel) een poes die dol is op dat toetje. En ik maar voortdurend met mn kommetje en lepel heen en weer zwaaien. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara...heel mooi, dank je. De dee was niet nodig, t zal aan de avond gelegen hebben.
En ja, ik sta aan wal, dat snap je ondertussen (zie hierboven); beste schippers.....enz
Mensen, ik moet die verrekte champignons nog gaan bakken...heb echt geen zin. Maarre....een benzine station vlam gevat? Ik zag op NOS van 5 uur, dat Moerdijk erg ruim was opgezet en dat er geen gevaar voor omringende bedrijven was.
En al die mensen met hun moestuinje?? Is al bekend welke stoffen er zijn neergedaald?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Josje

Oh oke, bedankt Mupke, moet nog even een beetje erin komen hoor:$



Als de moderator iets aanpast dan staat het erbij. 'Aangepast door de moderator'.


Had ik jou al gesproken Josje? Geloof het niet. Alsnog welkom dan hier :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...