Spring naar bijdragen

Zaterdag, 8 januari 2011

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klinkt ook heel lekker Jopie, gaat er bij mij altijd wel in :P
maar mn rechtoplepelsoeppie was ook goed.

Ohhh Jane ben jij ook zo gek op die :heart:-jes???:D
Heb gisterenavond nog een zak naar binnen gewerkt hihi.

Ach Eks, ja je zult wel helemaal kapot zijn maja...........dat heb je dan weer gehad voor een heel jaar! Relax meid :present:

Zo heb ff zitten telefoneren en was opgehangen.
Internet gaf steeds aan geen netwerkverbinding te hebben pfff, heb ook steeds problemen met de Digitenne hier, telkens als de wind verandert moet ik de ontvanger verplaatsen en als het hard waait overal slechte ontvangst :angry: loop dan met kastje steeds door de kamer. Tja, da's nadeel van in een uithoek wonen hè. Maar ik begin steeds beter te begrijpen waarom hier zoveel schotelantennes zijn terwijl er hier helemaal geen allochtonen wonen :D.

Nu nog ff emailen.
Ben er maar druk mee.
Doet me goed.

Lieve Bol, dank voor je woorden. Is altijd dubbel misintenties, enerzijds voel je het gemis anderzijds is het fijn om te voelen dat dan anderen met je mee bidden/denken aan je dierbaren. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk inderdaad dat boekendraadje Myriam7 en Jane4. Heb vanmiddag Finale Kwijting van Hans Dorrestijn besteld, 2e hands bij bol.com. Ben benieuwd.

En Bolletje, het smaakt goed die Crodino, het is weer wat anders en de combinatie zoet, bitter is best lekker:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Heb Finale Kwijting ook gelezen, fijn boek, maar dat vind ik van alle boeken van Dorresteijn.
Lees boeken ook zelden meer dan 1 keer, maar vind het wel erg fijn om ze te hebben
Dat botst een beetje met de E-books die ik de laatste tijd lees, maar dat is wel weer erg makkelijk

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Joop, denk jij dat wij dat niet begrepen hadden?
Ik wel in elk geval!!! Er valt dus niks te vergeven, maar geef je graag een {{{:heart:}}}
Bovendien is het heel normaal dat, wanneer je na lange tijd weer gaat werken, er zoveel door kop en lijf gaat dat je alleen al aan het dagelijks doen wat gedaan moet worden méér dan genoeg hebt hoor.
Zorg nu eerst maar ff lekker voor jezelf en je kids.......en doggy: wordt er nog gesjouwd? ;)

Kga bankhangen; is er een leuke film? Detective ook goed, elke crimeserie eigenlijk wel.
Misschien straks nog even om n hoekje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, dat is moeilijk soms...nu heb ik al 3 iets getypt en weer geannuleerd. OK, heel kort door de bocht dan:
als ik niet drink wil ik me gewoon top voelen de volgende dag en niet chaggie of licht geraakt...snapt je? Ik wil een betere beloning als het ware voor mezelf. Is het nog wat te volgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...