BamBam Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Mogge makkers,haha, wat een woord he, makkers. Kan nie meer slapen, hoofd te vol. Lag er voor tienen in dus toch al vijf uurtjes geslapen... Hum. Lag te draaien en te woelen en bedacht me dat ik die tijd dan maar beter nuttig kon besteden. Ff wat mailtjes beantwoorden, mn post sorteren en in mn map stoppen.Begin wat onrustig te worden. Zou afgelopen dagen van alles doen maar dat is niet gelukt. Deels vanwege uitstelgedrag, deels door iets anders. En mn avonden zijn kort. Ik ben dan echt moe en wil niet te lang voor de buis hangen maar iets anders doen lukt me dan niet meer. Lezen of leren of de post ofzo. Dus moet ik het van de dag hebben. En ga ik 's avonds vroeg naar bed. Bevalt wel goed hoor.Vorige week nog spullen lopen sjouwen uit mn huis. Fran en ik wonen nu samen en ja, toen mocht ik mn spullen opruimen en weg gaan geven en verkopen. Allemaal leuk maar dat brengt onrust met zich mee. Ik ben nou ook wel echt zat van al dat heen en weer gesleep. Dat duurt nu al een paar jaar, zo al met al. Ik mag wensen dat ik, voorlopig, ff niet meer hoef te verhuizen. Luxeproblemen, dat dan weer wel.Maar het eind lijkt in zicht en de laatste spullen staan klaar voor de kringloopwinkel. Gelukkig is die vlakbij, wat een zegenB)Ach, en als het me te rustig wordt creëer ik zelf wel weer onrust, one way or the other. Drinkend doen 'we' dat niet meer maar er zijn andere manieren zat, hihi. Dus...zo is het ook nog es es een x:devil:Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Zo, het regent dat het giet. Heerlijk geluidje, als je binnen zit en nix hoeft. Hond lekker snurkend in de mand, helemaal goed. Zo te zien op buienradar gaat het nog wel ff door, een uurtje ofzo. Zo mss toch mn eigen mandje nog ff opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Morge BamBabm,Veel geluk samen met Fran,Fijne dag allemaal,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Goedemorgen lieve mensen...Bambam veel plezier in jouw nieuwe huis en met jouw liefde!!Ik neem aan dat iedereen nog lekker slapt...ik maak me klaar voor de school, vind best gezellig, heb clasgenoten 3 weken niet gezien...ik wens iedereen een heel leuke dag,,,maak iets mooie van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 goede morgen vroege vogels,wat is het achterlijk "warm" buiten zeg!lijkt wel voorjaar! als het nu ook nog eens droog blijft wordt het een perfecte dag om alle oude bloempotten en ander zwerfvuil eens op te ruimen.vooral die lege pindanetjes zijn mij een doorn in het oog!fijne droge dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Goede morgen luitjes,Afschuwlijk vroeg vind ik het nog, maar vooruit ik moet vandaag weer eens een hele dag werken. Is niet altijd zo bofkont die ik ben.Bambam, veel geluk toegewenst met Fran.Moet alweer gaan lees jullie vanavond.Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Goedesmorregens BamBam, Sailor, Teveel, Susana, Myriam en latere inloggers:)Vandaag voor mij een vroege dag omdat ik moet werken, anders had ik echt nog wel in mijn warme bed gelegen! Poeh, wat kon ik er moeilijk uit net:o Vriendlief draaide zich nog lekker om...BamBam: Lekker slapen nu hoor! Ik snap je onrust best..heel herkenbaar voor me. Knap dat je er dan uit gaat en er iets productiefs mee doet. Ik zou stomweg in mijn bed blijven liggen draaien en balen dat ik lig te piekeren en ondertussen maar hopen dat ik toch nog inslaap:oSucces met de laatste loodjes:present:En Harry? Hoe bevallen de witte tandjes?Susana,Veel plezier op school! Sailor:Ja, dat kriebelt hè zo'n tuin...Hier erger ik me suf aan een paar potten waar de scherven af zijn gesprongen door de vorst. Ga ze zo voordat ik ze ga werken eens lekker in de kliko mikken. Dat ruimt op! Hier iedere dag bezoek van een klein roodborstje, zo'n schatje! Ik strooi er elke dag wat voer voor, maar wanneer ik niet oppas komen 2 dikke duiven het opeten:PMyriam:Join the club! Moet ook werken....zijn we saampjes de klos vandaag;)Vandaag werken van 9 uur tot 21.00 uur...Dus heb maar een beetje medelijden met me;) Vanavond balansen, geen balansdag:P Gewoonweg alles tellen wat we in de winkel hebben staan en dat in een moordend tempo...Gelukkig hoeft het maar 1 keer in het jaar!Fijne zaterdag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Goeiemorgen luitjes, Pfff, heb een gat in de dag geslapen zie ik. nou ja, geeft niet, is zaterdag vandaag, lekker. Ik ga eerst even een pot koffie en een pot thee zetten.... en een pafke doen. Ben zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Nou, de hele handel staat klaar hoor.... is iedereeen opeens weg :$ .HELAAAAAA SLAAPKOPPEN.... WAKKER WORDEN... TIS AL BIJNA HALF NEGEN.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Ha, zie dat eks er nog heel even is....Eks..... sterkte vandaag maar weer hoor. lange dag en snel moeten werken.... pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 het is hier 11 graden en hier en daar ligt nog wat sneeuw.vannacht toch nog uitgegleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Goeiemorgen Igor... Kan niet sporten , heb een loge.... die gaat vanmiddag weg. ik ga morgen... ga je dan mee?? Hoor haar trouwens boven rommelen nu, dus ben bang dat ik zo gelijk mag afsluiten ..... (had gedacht/gehoopt dat ze tot een uur of 12 zou pitten, maar helaas....hihi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Pfffff, hier vijf op het ogenblik....laat het maar lente worden hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 ekster succes met balansen ppppfffff vreselijk, maar ja het is maar 1x per jaar yvonne ik ga vandaag niet mee naar de sportschool hoor, heb gisteren een gezellige avond gehad en ja ben weer van de rails gevallen. morgen maar weer sporten met een nuchter hoofd, dat bevalt me toch beter. stom he dat je zoiets altijd achteraf bedenkt. ik zit nu te denken hoeveel prettiger ik me voelde de afgelopen 2 dagen met een nuchter hoofd. ik zit maar raar in mekaar, ik weet dat ik me prettiger voel als ik nuchter ben en toch drink ik me geregeld klem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 ligt iedereen nog op 1 oor????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Nee hoor, ik ben net van mn oor af.Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Muppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 heb je nu nog maar 1 oor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Mogguhhh........ben ik al Igor nou ja, "al"............slaap tegenwoordig ook 's morgens door de wekker heen :$Igor, ik herken dat heel goed!Omdat voor mij de weekenden moeilijk zijn wil ik vragen of er mensen zijn die vandaag en morgen samen een weekendpact willen sluiten?Goed van Mup dat ze nu ook de vrijdag bij het weekend heeft getrokken.Sterkte werkenden en blijf zelf ook in balans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 quote: Originally posted by: igorheb je nu nog maar 1 oor? Ik weet het nog niet. Heb zo ontzettend vast geslapen. Ik zal zo nog es boven in mn bed gaan kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 FF voor nog niet aanwezigen:@Drup: fijn dat t gips eraf is en idd oppassen dat je nu niet meteen teveel belast! En ook dat het verband niet teveel afknelt, hè? Sterkte meis @Jopie: ik vind het zó verschrikkelijk dapper wat je doet, echt! Mis je wel op het draadje hier nu je werkt..... kom je gauw eens bijkletsen? Geniet van het weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Sara ik wil met je meedoen. gisteren voelde ik me beterder, dat wil ik weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Sara, Goed voornemen van je!. Ik ga er even over nadenken of ik meedoe (ben echt net wakkeer) want ik wil niet in het wilde weg iets toezeggen. Zondag sowieso wel nattuurlijk, maar dat is geen uitdaging meer voor me. Zaterdag is lastig.Ik hoop dat je pacters meekrijgt, maar dat zal wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Oké, dan weekendpact alvast voor:IgorSaraBenijd je Mup wbt de zondag da's nou voor mij nog steeds de moeilijkste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden