Sara Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Joop je hebt het heel goed verwoord, heel herkenbaar.Doordat je steeds verrast wordt door wat je niet zag aankomen slaat de paniek toe en kost (over)leven handenvol energie.Maar ik lijk (nu?) niet anders te kunnen; voor mij een dichte mist, achter mij een lange weg die ik wèl goed kan overzien. Maar ook daar liggen soms nog wat steentjes los die hun plekje nog moeten vinden.Door de voorruit zie ik niet veel, hoe hard ik de ruitenwissers ook aanzet en me inspan om vooruit te turen.Je bent een ijzersterk wijffie Joop, zie je hoe nu de rollen zijn omgekeerd?Kan nog veel van je leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 ha ha sara, ik moest het woord zelfs googlenmaar een typefout kan dus ook nog gewoon:DIk zou wel zo'n gevulde aubergine lusten nuipv de spruiten die ik gepland heb staan (heb 1 kg gekocht nig wel)zumme een portie ruilen? ben gek op aubergines; waar heb je ze mee gevuld eigenlijk?(voor ik ruil) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Oh jee..........nu moet ik me schamen met mn vieze woordje-gedachte :$:$:$sorry Mup, dacht echt dat je dat bedoelde want zo voelt het hier wel.Inderdaad nare gevoelens werkt dat bij jou ook als een spiraal?Door die &^%$#$% gevoelens kom ik nergens toe wat het alleen maar erger maakt, bah.BAH BAH BAHZo da's eruit.Zo meteen moeten de honden alweer uit.De lasagna wordt niks want had niet genoeg bladen meer, ga nu ter plekke bij vriend maar pasta koken, de salsa en melenzane neem ik mee plus wat ijsbergsla.Zal wel goed komen. Dat is het mooie van onze vriendschap; herkenning, erkenning en de mogelijkheid om samen te lachen en te huilen.ohhhhhhwww was het maar morgen.Nee, was het maar LENTE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Sara, lieverd, geeft helemaal nix. Ik reageer ook bijna nooit op andere mensen. Als mn therapie is begonnen zal dat beter gaan, omdat ik dan meer ruimte krijg in mn hart en hoofdje. Nu zit het vol met van alles en nog wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Hihi Jane ; met zichzelf !Klinkt als een grapje maar is echt waar; behalve het overgebleven kapje heb je ook losse stukjes uitholsel, die worden vermengd met bliktomaten, selderijblad, kappertjes, fijngehakte knoflook en in elk "schuitje" 2 zwarte olijven. Mengsel natuurlijk wel op smaak met olijfolie, zout en peper en met veel zorg in de oven, zo nu en dan even oliemengsel dat dan soort jus wordt erover geschept....Maar met jouw spruiten kun je ook iets anders doen hoor!Je kunt er puree van maken bijvoorbeeld, met kruiden ( bijv. nootmuskaat).Of ze krokant koken en daarna bakken, hmmmmmmm, ben ikzelf gek op, vooral als ze hier en daar echt donker zijn geworden!Kga nu met de honden lopen.Dagdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 ik had je recept ook ff gegoogledmm lekkereet smakelijkenne die spruitjes maak ik ook lekker hoorspekjes/ui uitbakken, aard. bakken in deel vh vet,overtollig weg wegzuigen met keukenpapier en dan de kort gekookte spruitjesook even meebakken. lekker: en lekker maar één pan vies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Ik heb mn hoekbank gemaakt van een half bed:)Echt leuk !Nu nog likkie verf en een goed kussen makenIk heb nog een half bed over, wie o wie. moet alleen even goeie pootjes onder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 lieve medestrijders,ik ga noodgedwongen weer eens weekje "logeren"!zal het wel nooit leren! ga bij terugkomst permanent aan de refusal,kan blijkbaar niet zonder stok achter de deur!tot ziens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Euhhh Woman, bed voor verbannen ex-prinsen?Maar je zou er met jouw handigheid ook een mooie luxe hondebank voor Zowie van kunnen maken, toch? Of je maakt hem en zet 'm op MP, zijn in de winkel hardstikke duur!Ben nu wat rustiger, vriend gebeld dat t geen lasagna wordt en dat ik nog bij hem moet koken..........no problem; kijk dat vind ik ook zo fijn daar niks is een probleem en dat is voor mijn persoontje, die ooooooooooooooooveral problemen van kan maken, heeeeeeeeel rustgevend.Heb ook nog 4 crodino's uit de koelkast geduikeld dus gaat helemaal goed komen.Nu ff peukies maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Ochhhhh Sailor toch..............naar een bekende plek voor jou?Zomaar ineens? Of zat t eraan te komen? Ja hè?Sterkte hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Goedenavond,Moet nog terug lezen hoe jullie dag was, mijne was wel ok.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Goedzo Sowhat, welkom thuis, plof neer.Die zag ik gisteren ook. Maar die heb ik altijd gezien, ik was er zo één die zich daar netjes gedroeg, ja dronk wel 1 of 2 mee maar ja..............eenmaal thuis, dan was de beer los oftewel de fles open.Heeeeee..............waar is Kore eigenlijk???Heb ik na haar ontbijtje na haar verjaardag niet meer gezien hier.Kore? Als je meeleest; vertel ff wat? Maakt niet uit wat, 2 woorden zijn genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Harry; val der bie dael, hènig an ff biekommen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Oeps, das moeilijk Sara maar geloof dat ik de essentie heb Gaat best hoor, lekker gewerkt, niet te mopperen.Dalijk hapje eten, cullinair hoogstandje, boerenkool van UnoxMaar eerlijk gezegd, vind het echt niet vies... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Harry ik ga je alleen laten hier, sorry.Maar misschien ga je / ben je ook aan het eten?Iedereen een goede avond, sterkte voor wie het nodig heeft;good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Ach Sara, wat jammer.Fijne avond en eet smakelijk, mocht ik je niet meer zien slaap lekker straks.Wat is er aan de hand met het forum lieve mensen, zondag vroeg in de avond en niemand meer.There is something very wrong...(Waarom Engels, geen idee eigenlijk, klinkt beter?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 sounds fine to me:Dwel erg stil hier iddnou was t ook wel erg mooi weermaar of dat de reden is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Heej Har,Ik ben er nog (weer) hoor.Maar ga om 20.20 wel even boer zoekt vrouw kijken.Ha,ha, dat vind jij maar niks he Heb je nog wat bijzonders gedaan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Hoi Jane,Wel mooi weer ja, maar ook erg koud, vooral de wind.Is je kaak al genezen?Bij mij viel van de week spontaan de hele zijkant van m,n kies eraf.Echt vreselijk balen, morgen meteen maar de tandarts bellen.Moet ze niet aankomen met een kroon (als dat nog kan), of erger nog een implantaat.Dat kan bruintje echt niet meer trekken.Moet deze implantaat nog voor de ander helft betalen.Wordt er 17 jan. opgezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Oh,Dochter belt netKomt even langs.Ook gezellig, ben even weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Hoi,Kan het wel? Kan het niet?Natuurlijk, het kan!Alle frummers een goed en vooral droog jaar. Dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Joehoe lieve kanjers.Zo kom net uit bad. God wat was ik smerig zeg. Verder een paar kub hout versjouwd en nu ligt er nog een hoop.Ik ben in een spijker gaan staan met m'n stomme kop. Wed dat dat ding wel 6 milimtr. was. Zo'n roestige jaap. Ik voelde het kraken, en loop nu wat moeilijk. Maar het heeft gebloeit:present: dus het zal wel niet gaan ontsteken.Zo nu nog ff kijken of het hier een gezellige vruchtvolle dag is geweest en dan gaat die Bolle zitten.Joh mensen Soothe in tha house. Jij ook nog een heel fijn nieuwjaar gewenst. Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 okayhij blijft gewoon lief doendus nou komt ie tochdinsdaglekker wijf ben ik heconsequent ook vooral Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Soothe voor jou en Annaook: 2011 is voor julliezelf:heart:Bol als de bliksem even de HAP bellen meisvolgens mij moet je dan zo snel mogelijkeen tetanus injectie hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Hoi Bolletje,Het gaat wel.Worstelend val ik van het ene probleem in het volgende, maar gelukkigmet een helder hoofd.Er zijn soms momenten in het leven dat alles wat minder gaat, een golfbeweging.Dus het zal wel weer rustiger worden.Bolletje, een voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden