Spring naar bijdragen

Donderdag 13 Januari


blondie6173

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi,

Terug van stage. Een beetje rondgeneusd op de afdeling. Meer niet. Wel gezellige mensen. Heel relaxed. Morgen weer. Gelijk voor een andere locatie een interne vacature gekregen. Morgen maar gauw informeren!

Verder is het hier eindelijk droog. Bah wat een weer vandaag weer. Wordt echt tijd dat het lente wordt. Zit de hele dag met kunstlicht aan. daar krijg je ook niet de beste zin van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eks ;
Ik eet gezond, maar dat slapen wil gewoon niet echt lukken, ook niet met homeopatische medicijnen, en slaapmedicatie wil mijn huisarts niet voorschrijven.
Ik probeer nu overdag wat uurtjes rust te pakken.
Vooral die donkerte en eenzaamheid in de nacht maakt dat ik ga piekeren...
Blijf proberen.

Desi ;
Super !!! Gelijk er maar achteraan gaan achter die interne vacature...
Hoe is het verder met je snotneusje ? Al weer een beetje beter ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stage bij een Zorginstelling als receptioniste/telefoniste/gastvrouw. Na verloop van tijd ga ik ook op de verzorgingsafdelingen snuffelen. Ik weet nl nog niet wat ik wil. kom uit de commerciele sector en daar wil ik niet meer in terug.

Mijn snotneus is zich wat aan t stabiliseren. Werd tijd.:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,
Een lichtje aan heb ik geprobeerd, maar het gevoel dat ik helemaal alleen op de wereld ben met al mijn sorres (wat natuurlijk niet waar is, maar zo voelt het dan) blijft me dan toch nog bezighouden.
Ik ga dan meestal maar verder met wat schilderen/tekenen van mandala's om wat te ontspannen en mn koppie leeg te krijgen.
Bouillion,warme melk (met anijs), Gezonde kruidenthe, al zoveel geprobeerd maar dat helpt misschien een uurtje en dan ben ik weer wakker.
Thnx voor het meedenken...:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil toch nog een tip geven, in ieder geval het heeft mij geholpen maar weet niet of je er in gelooft. Ik draag sinds afgelopen vrijdag een amethyst. Ik kwam zo onrustig in slaap. Ik weet dat dat bij het stoppen met alcohol hoort, maar sinds ik de amethyst draag slaap ik snel in, goed door en maak weer normale 'nachturen', ik heb echt het idee dat werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond allemaal!

Lees veel positieve berichten, fijn!

Desi: leuk, joh, heb je zin om erop te solliciteren? Lijkt me best leuk zo'n baan. Heb zelf vroeger ook in de zorg gezeten maar dan als behandelaar, dat kan en wil ik niet meer. Maar jouw baan is heel anders en ik denk dat je er veel plezier aan zult kunnen beleven. Fijn dat het meeviel, je zag er nogal tegenop toch?

Anders: welkom en klets gewoon maar lekker mee hoor!

Goh, An, ik herinner me je nog van een tijd geleden. Ik ben hier ook weer "op herhaling", hoe gaat het met jou? Of wil je alleen meelezen?

Hier ook in huis gewerkt, eindelijk een begin gemaakt, had het eigenlijk alle 4 maanden dat ik werkte laten sloffen, tja.............heb me voorgenomen dit jaar eens een echte voorjaarsschoonmaak te houden, oei :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaat het goed An. Ondanks mijn manneke 24 dec. is overleden ben ik nu één jaar droog. Ik heb ontzettend veel steun hier gekregen en nog. Het is een geweldig fijne groep die we nu hebben, en ik hoop dat jij je ook weer thuis gaat voelen. Zou helemaal geweldig zijn. Zo alvast een :sun: op allebei je wangen.

Saar zal ik komen helpen met het schoonmaken? Ga ik wel liggen knuffelen met de honden.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, ja ik heb het vernomen en las het ook hier.
Nog gecondoleerd. Gelukkig dat je hier steun kon vinden.
Het is toch wel enorm zwaar allemaal.
Lukt het je om van de drank te blijven? (je staat wel een jaar droog, ik bedoel of het moeilijk is?)
Het is nogal een klus om er weer een beetje in te komen hier.
Ik zal eens kijken wat ik doe, vanavond ben ik er nog wel even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna geen trek gehad An. Af en toe wel even denken eraan, dan voel ik weer de behoefte aan de kick in m'n maag maar ik slik Refusal dus is die trek zeg maar, zo verdwenen. Ik kan niet drinken dus duurt de trek maar een paar minuten.
Verder zijn er momenten dat ik vrede heb met het overlijden, en dan zijn er weer momenten dat ik het niet kan geloven.
Dan weer de kist die ik zie staan en vanmiddag realiseerde ik me heel erg dat J. daar in lag. Dat zijn momenten waarin ik het wat moeilijk heb. Maar de gedachten dat het zo veel beter voor hem is en dat hij nu rust heeft, maakt het verdriet een stuk dragelijker.
Nee ik mag zeker niet klagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens, maar ja, het was wel de dood van mijn moeder die voor mij de trigger was en resulteerde in een complete terugval An.

Bol; ben de door jou opgezette draad giga aan het misbruiken, lijkt wel een blog :$
Maar vandaag is het einde hoor, nu heb ik alles wel verteld en herbeleefd.
Ik ben heel blij dat ik mijn verhaal kwijt kon, het voelt echt alsof ik morgen een nieuwe start kan gaan maken, dankje voor de ruimte die je gecreëerd hebt daarvoor :present:

Nu ga ik nog 1 x de dvd van de crematie van mn moeder bekijken en dan BASTA!!!
Na de opgraving van mijn man afgelopen jaar was ik die zwarte kleren zó verschrikkelijk zat, voorlopig a.u.b. niet weer................
Heb nog een boel 'werk' aan mijn psyche te verzetten maar...........komt goed!

Lieve mensen, wens jullie nog een fijne en relaxte avond.
Tot morgen en alvast een goede nacht toegewenst
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...