Sara Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Mogguh, Yvon en Josje!Hier ook een "huisdag" maar moet er wel uit voor honden en de post van de kerk die ik gisteren niet heb rondgebracht. Maar daar wacht ik mee........in de hoop dat buienradar een keer gelijk heeft en het vanmiddag droog wordt!Ga nu ff rommelen hoor.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Morge BolAlles kids met je?Ganu rennen ben al laat moet nog van alles doen en zo naar de kapper.tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Ja hoor Slokje, alles kits hiero. Vanochtend weer mijn halve Refu. ingenomen en we kunnen er weer tegenaan voor een paar dagen. Ik heb ook St. Janskruid geslikt maar ik moest er mee stoppen omdat mijn bloeddruk omhoog ging, en ik slik juist pilletjes om die laag te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Heb het ook geslikt in het verleden, maar de combinatie met alcohol leek me geen hele goede. Ben er dus mee gestopt, ja met het St. Janskruid toen:$ Maar nu ik wel met de alcohol gestopt ben, wordt mijn stemming beter:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Wat ik me afvraag, er zijn in totaal 1439 forumleden. Die volgens mij echt niet allemaal op dit forum komen. Blijf je lid als je je eenmaal ingeschreven hebt? Ik ken van andere forums, als je een bepaalde tijd niet ingelogd bent, wordt je vanzelf verwijderd. Lijkt hier anders te zijn. Hmm, misschien een vraag voor de moderator. Gewoon nieuwsgierigheid:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Ha die Josje:present:Eindelijk treffen we elkaar n's hier:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Over die St. Janskruid. Het beste kun je die in tabletvorm slikken omdat dan gestandariseerd is hoeveel werkzame stof (Hypericine) je binnenkrijgt. Bij thee is dit niet meetbaar en krijg je dus al snel of teveel of te weinig binnen. St. Janskruid schijnt een leverenzym te activeren die er voor kan zorgen dat bepaalde medicatie eerder door je lever wordt afgebroken. Ook kan het je anticonceptiepil minder goed laten werken. Je kunt dan oa. last krijgen van doorbraakbloedingen.Om die reden heb ik "mijn" St. Janskruid ook gekocht bij de apotheek. Daar kreeg ik dus ook de nodige vragen (oa. drinkt u wel eens alcohol? NEE!) en keken ze in mijn dossier naar mijn medicijn gebruik. Ik vond dat ze er heel zorgvuldig mee om sprongen. St. Janskruid is zelfs een geregistreerd geneesmiddel (mits van een bepaald merk) en wordt door sommige ziektekostenverzekeraars vergoed. Het is werkzaam bij een lichte tot milde depressie en het is nog niet duidelijk waarom het precies werkt. Het duurt ongeveer 4 tot 6 weken totdat het aanslaat (het niveau van het middel in je bloed moet worden opgebouwd). Voel je na die periode geen verbetering dan heeft het middel helaas geen werking voor je en zul je verder moeten kijken... Je kunt het middel overal vrij verkrijgen, maar zelf zou ik het altijd bij je eigen apotheek kopen vanwege de zorgvuldige voorlichting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 He Eksje, dat is toevallig! Maar toeval bestaat niet he;) Ga nu naar buiten, met de hond wandelen, tot later:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Pluutje mee dan maar:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Hoi allemaal. kom hier net kijken...is een beetje eng in t begin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Hallo Anders, welkom hier:present:Ik vond het ook eng in het begin hoor! Snap ik dus best...Hoe is het verder met je? Nog steeds gestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Hallo anders, welkom hier. Ik vind het ook nog steeds eng.. Maar, ik denk maar: als ik iedereen een beetje leer kennen en zij mij, gaat het vast steeds gemakkelijker. En, ik moet zeggen het helpt gewoon in de strijd tegen alcohol, de herkenning. En soms lees ik alleen maar mee, zelfs dat helpt. Goed dat je meedoet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Daar is ze weer:DLekker gewandeld met de hond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Zo, weer terug van wandelen. Mijn hond kwam haar vriendinnetje hond tegen, ze kennen elkaar al vanaf pup en zijn zo gek op elkaar, leuk om te zien. Rennen, spelen en heel erg vies worden. En nu ligt hij bekaf op zijn kussen.. Gelukkig was het zo goed als droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Ha Eksje, ja weer terug. Als hij zijn vriendinnetje tegenkomt heeft hij geen wandeling van een uur nodig. Kan dan al zijn energie kwijt in spelen en rennen. Krijg vanmiddag vriendin op bezoek, mooie gelegenheid om het huis eens op te ruimen;) Maar eerst een koffie en een sigaretje. Rook jij eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Noop, rook en drink niet:PHoe klinkt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Heel mooi en heel fijn om te kunnen zeggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Koffie... dat is dan wel weer een goed idee. Zal er ook n's eentje maken. Lang leve de Sen***.Hier vanmorgen 3 kinderen uitgelaten. Wat een weer! Het zou verboden moeten worden!Goh, wat ben ik weer grappig (not!)Zal die St. Janskruid nu al helpen:P;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Wie weet slaat het bij jou direct aan, dat zou fijn zijn:D Ben ook gek op sen..., we nemen het apparaat zelfs mee op vakantie als er elektra is. Erg he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Nee hoor, doen wij ook! Heb een hekel aan dat gehannes met filterzakjes en niet weten hoeveel koffie er dan in moet...Heb trouwens ook wel eens thee gekocht incl. bijbehorende padhouder. Nou, dat is dus geen succes:o Dan heb je dus thee met koffiesmaak..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Is trouwens wel grappig zo hè Josje. Net of we aan het chatten zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Tot later, even wat mailtjes doen;) en dan aan de schoonmaakB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Goed plan! Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Kan niet afsluiten! Ja, die thee met padhouder heb ik ook geprobeerd en inderdaad geen succes, korte tijd later gingen ook allerlei smaakjes eruit, heb alles weggegooid:P Heb nu ook die voor de chocalademelk.. Maar, is nog even wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden