Max72 Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Was een reactie op josje voor dit weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Jopie je waarschuwing is duidelijk (zoals altijd) maar er is natuurlijk ook nog zoiets als de factor "leeftijd"? Heel raar misschien maar als ik me bedenk dat ik 15 jaar geleden nog aan een HBOstudie begon en die zonder problemen af kon ronden, pffffffff zou me nu niet meer lukken denk ik en dat komt dan niet door schade door drank maar domweg omdat ik ouder ben.Sorry kan t niet laten, ff relativeren.Maar je hebt wel gelijk, drank heeft wel degelijk negatieve gevolgen voor je geheugen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Tom ik wil je een groot compliment geven:je bent ondanks andere adviezen toch al veel geminderd èn je staat klaar om anderen te steunen,super man :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Kan ook Sowhat.Ga ff peukkie roken onder t afdakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Dank je saraKan nog 1 biertje (halve liter) nemen, er staat er nog 1 voor vandaag, (god wat klinkt dit zielig) en dan is het er weer 1 minder dan de afgelopen dagen.Dat wil ik morgen ook doen als het vannacht een beetje goed uitpakt.Vriendin is za. en zo. van 18:00 tot 22:00 aan het werk, lekkere tijd om alleen te zitten, maar het gaat lukken geloof me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Helemaal goed Tom! Succes!Ik mis Drup en Kore..............meiden waar zitten jullie? En hoe gaat het?Zo, nu ga ik naar beneden, bankhangen en tv kijken.Met een groooooooot glas cola.Dagdag, nog een fijne avond allemaalen voor straks: welterusten en een goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Over geheugen...Vraagt die vrouw bij de telefonische intake of ik soms ineens dingen vergat of dat ik soms ergens naartoe liep maar niet meer wist wat ik daar ging doen.Dus ik zeg :"je doelt op korsakov zeker:"Eh ja, eigenlijk wel zegt ze, waarop ik zeg "misschien dat ze me het ooit verteld hebben maar dan zal ik het wel vergeten zijn"Kon ze wel om lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 wie was dat ook al weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Kijk nog ff tv en drink mijn laatste biertje op. Heb de eerste om16:00 genomen, alcoholpercentage is naar beneden gebracht en sta op 5 stuks per dag nu. (wel een oxazepam erbij)Klinkt mss raar maar ben er wel blij mee. Gat (voor mijn doen) de goede kant op.Welterusten voor straks allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Ik ga ook vroeg naar bed, aan iedereen: slaapwel en gezond weer op !!Tot morgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Ik ben er weer. Hebbben jullie mij gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja jja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja a ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja eh.... jaa Mup je bent gemist..Alles goed met je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 hmm jij ons niet Mup? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Het is weleens beter geweest Witte. Kortom: nee, het gaat helemaal niet zo goed. Ik moet alle zeilen bijzetten om 'normaal' te functioneren nu. Zou het liefst onder mn dekbed blijven, de hele dag.Ik heb een paar slechte nieuwtjes gehad de afgelopen week, over mensen die me zeer dierbaar zijn en waarvoor ik niets kan doen om ze echt te helpen. Voel me zo machteloos.En gevolg is ook eigenlijk dat ik het gevoel heb nu beslissingen moet nemen die voor mn toekomst heel ingrijpend kunnen zijn. En daar ben ik nog helemaal niet aan toe.Wartaal? Sorry dan, maar ik wil hier niet in detail op ingaan op het openbare. Maar het is toch een soort uitleg van mijn afwezigheid. Ik was zo aan het piekeren dat ik totaal geen puf voor het forum had.* tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 quote: Originally posted by: wittehmm jij ons niet Mup? Jou wel hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Gelukkig Mup:heart:Ik heb geen idee wat het is natuurlijk en gelijk heb je dat je niet alles op het www gooit.Blijf in ieder geval bij je gevoel, durf op jezelf te vertrouwen;)Ook forum rust hoort daarbij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Ik ga mn bed opzoeken luitjesfijne chat allemaal nogheeel veeel sterkte Muppielaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Als je met forumrust bedoelt, even afstand nemen van hier, dat had ik even nodig. Maar misschien bedoelde je het anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Maak maar weer een Heintje van me...Ik dacht dat jij t zo lastig vond om vragen te krijgenals je net weg ging:P:angry:Maar idd zo bedoelde ik het!!Nu echt weg laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Welterusten dan Witte. Geen vraagteken, zie je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Heintje komt ook nog ffhoi hoi Mup!!truste Witte:lips:en tot morgen allemaalwelterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Slaap lekker Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 grrrr mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Ik ben me van geen kwaad bewust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Jane, dank je wel voor je mailtje xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden