igor Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Nijn ook goedemorgen. hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Hihi, dream on baby, jij weet donders goed waar ze vandaan zijn gekomen... en ikke ook. Helaas. Aan de andere kant: weten we ook hoe we er vanaf kunnen komen toch?? Ben door de ergste 'hongerdagen' heen gelukkig. Als ik net ben begonnen loop ik de hele tijd met het gevoel dat ik wat MOET eten. En ik mag genoeg naar binnen werken hoor, doe de WW , dus honger kun je het niet noemen, meer een soortement van verschrikkelijk veel lekkere trek in hartige dingen. Nu gewoon doorzetten en dan komt het wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Ook goeiemorgen Nijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Hm, nijn ook al weer weg... Iedereen weg...Kunnen we wel wat rek en strekoefeningen gaan doen nu we toch maar met zun tweeen zijn igor, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Eerst ff een pafke en een nieuwe bak koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Ik kijk wel toe hoor, dames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Goedemorgen...Ik ben er ook even. Heb slecht geslapen, ontbijt al op en nu ga ik eerst mijn afwas doen, even aan de slag!Fijne dag!Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Gewoon meedoen Saar, is goed als opwarming voor je training met de honden Ook goeiemorgen primula.... moet eigenlijk ook eens aan de slag... , nog vijf minuten dan maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 primula goede morgen. doe je even mee, en sara ook.en hup door de knieen en strek en hup en strek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Goeiemorgen Primula en nog welkom van mij ook hier!Leuk dat je een voorjaarsbloem als nickname hebt gekozen; voor jou een nieuwe lente zonder.....?!Wens je veel succes en we spreken elkaar wel weer hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 zwaaien met de armen naar links,rechts,links kom op niet zo stijfjes. rechts links rechts en doorgaan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 bollie ook goedemorgen en doe maar meteen me. hup met de beentjes links omhoog rechts omhoog en doorgaan............... links rechts links enz..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 niet zo harkerig dames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Oemppfff........."Ochtendgymnastiek met Ab Goubitz".....tralala ladaladalalala mijn hemel kan dat deuntje nog dromen, vreselijk vond ik dat altijden dan maar bewegen bij de radio (jaja, prehistorie hihi) onder pianobegeleiding.Euhhhh nee meiden doe voorlopig niet mee.Wanneer ik (ooit?!) ga stoppen met roken, tja dan.......................Maar ga wel wat doen nu.Aktie, hopla.Good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Ah nog even Bol goeiemorgen wensen zie je het ienieminikereltje nog vandaag?Je kunt 'm ook in je jaszak meesmokkelen Nu echt weg.Tot laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Morgu bol....(ff tussen twee oefeningen door dus) ennu saar, oh ja, ik kan me dat ook nog zo goed herinneren, zo leuk, hihi. Igor, ik nok.... anders heb ik geen energie meer over voor straks.... Ik ga nu met windhoos effe een rondje... Dames, maak er een heeeeeeeeeeeerlijke dag van. Geniet van alle mooie kleine dingen we tegenkomen, het zijn er zoveel als je er op let. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Gaan we doen Vonneke.Ik zelf werd vanochtend wakker met heel veel trek in een chocolade taart. Droomde vannacht dat het chichuachuakereltje bij mij was en op tafel gesprongen was om de taart op te eten. Ik wilde gauw naar hem toe en werd wakker rechtop in 'n bed.Daarna kon ik niet meer slapen en het was een drukte in m'n hoofd van jewelste. Maar ook helemaal geen zin om m'n bed uit te komen.Voel me niet net zo als anders. Een beetje in een min stemming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 goedemorgen allemaalben blij dat ik de vrijdag ben door gekomenben om 23.15 naar bed gegaan en gelijk in slaap gevallen wat heel uitzonderlijk ismaar helaas maar tot 1 uur en vanaf toen elk uur van de wekker gezienmaar dag 6 is aan gebroken en vol goede moed er weer tegenaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 snoepje ook welkom. Bollie waarom neem je dat kereltje niet in huis? het geeft zoveel plezier dat weet je en hij heeft het vast en zeker goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 ik ben ook weg. bollie dat je bui wegtrekt en je een goede dag hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 hahaha die Saar. Ja mee smokkelen. Och wat was hij bang zeg. Hij beet van zich af. Toen ik hem op schoot had, heeft hij enorm gegeten voor zo'n klein ventje.Snoepie geweldig meid, dit weekend komen we droog door hé?Ik kan hem niet zo maar mee nemen Igor, we moeten 14 dagen wachten of de eigenaar nog komt. Daarna mag hij verkocht worden, en dan is ie van mij. Ik hoop het zo, want hij is zo mooi.Eigenlijk zijn mijn honden New Foundlanders, maar mijn vader vertelde vroeger al over die kleintjes, dat ze oorspronkelijk van de Inca's komen en in de tempel gebruikt werden om de goden te dienen, en toen heb ik er een jaar of 25, een gekocht. Dat was voor mij m'n kind. En toen ben ik eigenlijk op dit ras verliefd geworden.Ze zijn zo klein maar o zo moedig en nergens bang voor, als ze in hun eigen omgeving zijn.Zo Bol gaat boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Goedemorgen! Hmm, te laat voor de ochtendploeg. Heb zo vast geslapen, pas om 10.00 uur wakker met hoofdpijn. Zo douchen en naar buiten met de hond en hopen dat die koppijn wegtrekt door de frisse lucht. Wil vandaag echt wat dingen doen die op mijn lijstje staan. Had gisteren niet zo'n goede dag, kwam nergens echt toe:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Goedemorgen, kom alleen ff gedag zeggen.Goed geslapen, ga zo boodschappen doen en dan langs schoonouders koffie drinken.Daarna komt de borrel op tafel maar ik hou het bij een cola.Zie jullie later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Goedemorgen,Uiteindelijk toch nog wat geslapen, maar voel me helaas nog steeds beroerd van de nieuwe medicatie.Duizelingen, Misselijk en ook af en toe het gevoel dat mijn hart op hol slaat.Zo eerst maar eens een bakkie thee, peukie sla ik over, te misselijk en duizelig...Is die medicatie toch nog ergens goed voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden