Spring naar bijdragen

zondag 16 januari

igor

Aanbevolen berichten

Hoi, weer terug van de wandeling, was heerlijk. Ik vind het zo geweldig om te zien hoe een hond in het nu leeft, er is geen verleden of toekomst alleen maar nu. Maar hij heeft me even aan het schrikken gemaakt, hij werd ineens heel alert en stond bij een bosje te snuffelen. Kwam er ineens een wild zwijn uitgerend! Gelukkig had ik hem aan de lijn, anders was hij erachter gegaan. En honden met wilde zwijnen, gaan niet zo goed samen...

Ook ik heb in het verleden zyban geprobeerd. Zo lang ik het slikte ben ik gestopt, op het moment dat ik met zyban stopte ben ik weer gaan roken:( Ik had last van bijwerkingen van de zyban, ga het nooit meer gebruiken. Ik heb veel baat gehad bij acupunctuur, daarmee 8 maanden gestopt geweest en ja, net als bij alcohol, volgden er na 1 sigaret weer meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 365
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, ik wil er ook nog even op terugkomen Dees. Ik heb inderdaad Zyban gebruikt. Ik had, zeker in het begin wel wat bijwerkingen. Depressie kán een bijwerking zijn, maar dat had ik helemaal niet. Integendeel zelfs. Ik werd er heel rustig van. En dus niet de behoefte uit stress te gaan roken.
Prima middel wat mij betreft. Ook al heeft het op lange termijn bij mij niet echt geholpen. Bij veel mensen werkt het ook op lange termijn wel.
Ik ben overigens wel vrij snel overgestapt toen op een halve dosering. De avondpil sloeg ik over omdat ik er erg slecht van ging slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb sint janskruid van New + care uit de natuur/kruide zaak.

mmm vele van ons last van een winterdip, enkelen van een echte depressie.
Ik heb mijn partner maar aan het verven gezet, mijn haar wel te verstaan, vaak voel ik me nadien al weer wat beter als mijn haar goed zit

Sterkte:camera:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet van mijzelf dat ik pas na drie dagen volledig ben hersteld van 1 tramadol.
Vooral de inhoud van mijn hoofd voelt aan als een doos watten.
De werking is verbluffend, de bijwerkingen niet te onderschatten.
Tis daarom dat ik deze pillen maar zelden neem.
Evenals alcohol duurt het een tijd voor het middel in je lichaam is afgebroken.

Te gelijkertijd wil ik in die roes blijven en algauw loop ik met de gedachte er gelijk 2 of 3 te nemen.
Klinkt dat niet bekend in de oren.
Dat is denk ik toch de verslaving in combinatie van het lichaam dat zich opmaakt voor meer.
Ik kan eraan weerstaan en stop gewoon.
Straf spul dat goedje.

Een tijd geleden is in samenspraak met de arts besloten morfine pleisters te plakken als pijnstilling.
Maar na de bijsluiter nog eens goed te hebben gelezen, de apotheek om inlichtingen gevraagd en
mijn auto verzekering in kennis gesteld ben ik toch maar van dit plan afgestapt.
Er treed weliswaar gewenning op, maar het promillage in het bloed blijft 0.8 procent.
Een reden voor de auto verzekering eventuele gemaakte brokken niet uit te keren.

Ik heb de draad van de natuurlijke pijnstilling weer opgepakt.
En wel in de vroege ochtend een uur meditatief lichamelijke oefeningen.
Contact maken met het lijf.
Daarna warm douchen en 2 tot 3 keer in de week zwemmen.
Dat vraagt best wel de nodige zelf discipline maar de resultaten mogen er zijn.
Het is min of meer een deel van mijn leven geworden.

Desi een beetje minder doordacht leeft gemakkelijker denk ik weleens.
Ik probeer duidelijk te zijn wat denk ik voort komt uit een vroegere angst van onbegrip.
Niet begrepen worden.
Onduidelijkheid van mensen naar mij toe en ik naar anderen.
Gestopt met navragen als ik iets niet begreep, bang voor het pijnlijke antwoord.
Daar ben ik terug weer mee begonnen na gestopt te zijn met drinken.
Het heeft me veel duidelijk gemaakt en zelfvertrouwen gegeven.
Doorgaan waar ik vroeger altijd afhaakt.

Nu even een hapje tussendoor, lekkere bak koffie, was in de centrifuge eten voorbereiden en
sport kijken op tv.

Doe stille voort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Niks gelezen, dus misschien val ik nu middenin een heftig gesprek? Niet de bedoeling dus...
Kom even goedemiddag zeggen. Met mij alles goed. Net wat PBtjes beantwoord en ga zo naar vrienden. Vandag op dag 76 droog, dus dat gaat naar wens:) Vriendlief wil ook nog even achter de pc (waarom hebben we er nu geen 2:o), dus heb geen tijd voor echte deelname aan het forum nu..
Morgen ben ik er weer met meer tijd! Heel misschien lukt vanavond nog even, maar dat zal ervan afhangen hoe laat ik weer thuis ben...

Jullie allemaal een fijne dag en maak er wat leuks van:present:
Toedeledoki!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

druppeltje

heb een paar weken gelden ook op advies van de huisarts overdag tramadol gaan slikken
en dan kan ik inderdaad geen auto meer rijden
en bij mijn help het ook snachts niet meer echt goed maar slik ik het helemaal niet meer dan is de pijn niet te verdragen
maar overdag kies ik dan maar voor de pijn want anders ben ik zo afwezig
toen ik het net slikte ging er een wereld voor me open heel de nacht zonder pijn
eigenlijk moet je een paar weken stoppen en dan weer beginnen dan schijn het weer te helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang het maar bij een gedachte blijft snoepje.
Denken is nog niet doen.
Is het wel reeel wat je momenteel denkt en wat versta je onder ...rotte...gedachten.
Schrijf ze op, of bespreek ze hier.

Gedachten maken je blij of somber, dus de cirkel doorbreken en anders gaan denken
of iets leuks doen is ook een optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, half uurtje gedanst, ook met dansen geldt, als ik eenmaal begin kan ik niet stoppen :)
Nu elke dag doen, gewoon niet over na denken. Net als tandenpoetsen dat doe ik ook elke dag.
Ik heb na 8 jaar pijnbestrijding de beste pijnstiller gevonden ever.....een electrische deken. Ik ga met pijn naar bed en wordt zonder pijn wakker. Warmte helpt tegen pijn.
Je etherisch lichaam moet ook genezen, met warmte en liefde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rvanth

ik heb een opgejaagd gevoel of ik elk moment kan uitbarsten
ik kan niet blij zijn wat er ook gebeurt
dit had ik ook altijd toen ik dronk
maar ben vanmorgen op gestaan na een slapeloze nacht en had het geveol van een enorme kater
ben gewoon bang dat ik er aan toe ga geven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allemaal :D

Heerlijk gewandeld met de hond en weer een helder koppie hier.
Alhoewel helder, het duizelt mij nog steeds met de medicatie en ook de eetlust is nog ver te zoeken.

Desi : 90 dagen !!! :heart::sun::musicnote::present:;)
Dat verdient dubbele waardering (ook al op het pactdraadje)
Trots op je !!!

En nu even verder terug lezen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...