Josje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Goedemorgen allemaal,Bijna, bijna komt de zon erdoor.. Wat heb je dat mooi gezegd An, ook ik wacht op de dag dat ik opsta en de dag omarm. Het is toch vreemd, opstaan met een katergevoel terwijl je niets gedronken hebt. Maar goed dag 13 voor mij:) En het maakt me wel blij dat ik volhoud. En ja, we gaan naar de volle maan, woendag is het zover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Goedemorgen allemaal:DZonnetje schijnt hier ook volop. Ga zo lekker naar Bussloo met de hond, effe lekker uitwaaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Goede morgen allemaalEindelijk weer eens droog buiten.....Heb nog niet bij gelezen zo eens doen.Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Hoi An,Mooi gezegd!Daar gaan we weer voor!!Grtjs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Goedemorgen allemaal.Werd wakker van de geur van vers brood uit de broodbakmachine, heeeerlijk.Hond uitgelaten, ontbijt voor twee gemaakt met een zacht gekookt eitje, huis gezogen.Nu ff lekker douchen en dan lekker naar buiten, de duinen in.Prachtige dag ervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Wat een energie Tom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 inderdaad tomben jaloers op jou hoorik kan dat niet opbrengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Komt (nu al) steeds meer terug josje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Nee Sowhat. Ik denk en hoop dat ik hem woensdag, als ik weer ga werken, kijk of hij er nog is. Als dat zo is dan laat ik hem vastzetten voor mij.Zal toch wel de eerste keuze hebben? Ik hoop echt dat hij hier mag kokmen hoor want ik heb er zo m'n zinnen op gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 t'is hier zwaar bewolkt, ben zeker telaat op gestaan voor die zon Ik heb ook sint janskruid gehaald, ben benieuwd of het iets gaat helpen. Op de verpakking staat dat je het merkt na ongeveer 2 weken. Las hier ergens dat dit wel 6 weken duurt. Ik hoop dat de verpakking gelijk heeft Samen met mijn daglicht lamp moet dat goed komen he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Jawel, dat kun je wel snoepje.Stap achter die laptop vandaan, onder de douche, aankleden en naar buiten lekker een stuk lopen en geniet van het weer.Ga je al een stuk opgewekter naar het ziekenhuis straks.Buiten zijn geeft ook meer energie, daarom ben ik blij dat het weer eens een dag droog is.Om over een uur te moeten constateren dat je nog steeds op de bank zit en niets hebt gedaan daar wordt je ook niet vrolijk vanProbeer het maar, wij zijn er over een paar uur ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Myr. Weet je ook dat je St. Janskruid niet mag nemen als je te hoge bloeddruk hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Fijn he Tom. Ik moet mijn slaapritme wat aan gaan passen. Ik ga gewoon te laat naar bed, tegen 00.30 en ben dan 9.30 wakker. Ga vanavond eens een half uur vroeger en dan richting 23.00 uur naar bed, ben ik als het goed is 8.00 uur wakker;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Dat vind ik nou ook sowhat, steunt mij ook weer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Ja bolletje dat weet ik, ook andere medicijnen worden erdoor beinvloed. Maar wat dat betreft mag ik me tot de gelukkige rekenen, ik heb nergens last van behalven van mijn humeur....Slik wel wat vitamine pillen Lamp aan en veel naar buiten, weet niet of dat vandaag gaat lukken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Gaat je lukken Myriam! Hoeveelste (is dat een normaal woord?) dag ben je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Geweldig Myr. Ja die ledlamp helpt mij ook enorm. Gebruik hem nu het tweede jaar, en kan niet meer zonder. Gebruik hem s'ochtens 15 min. en ben de hele dag fit en vrolijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Zo, ga douchen en naar buiten met de hond! Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Tot later Josje en geef de hond maar een enorme knuffel van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Goedemorgen frummers allemaal, ik ben aan het werk in de haven, en heb eigenlijk weer een soort off-day.Het begint me op te vallen dat telkens ik moet werken het eens zo erg is. Gisteren was dan weer een hele goede dag, tot ik 's avonds alleen in de zetel ging liggen, en hup, daar was het weer. Goed dat ik heel veel aan de Bazma heb gehad, die heeft me goed getroost. Vandaag voel ik de negatieve stroom weer door heel mijn lichaam lopen en begin echt uit te kijken naar die intake komende dinsdag. Zelfs in slaap geraken ondanks 2 temesta's en een trazolan helpt al langer hoe minder. Draaien en nog eens draaien in mijn bed terwijl ik de uren zie aftellen. Pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 natuurlijk gaat de temesta minder helpen, Will....je raakt daar ook aan gewend...goedemorgen trouwens aan allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Goeie morgen Rekels.Maar natuurlijk heb je weer een offday Willbillie. Je lichaam en geest geven aan dat je er veel te veel van vergt.Dat het tijd wordt dat je het eens wat rustigeraan gaat doen als je dat kunt.Eigenlijk vraagt je lichaam en geest erom dat je eens goed stil staat bij wat er de afgelopen tijd is gebeurd. Dat is niet mis, en hoopt zich, als de dat niet verwerkt, op. Dan ga je reageren met dipgevoelens en die worden meer naarmate je harder gaat werken, en die vuilniszak niet leegt. Die wordt te zwaar en klapt dadelijk. En dan ben je misschien verder van huis kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Mogge allemaal,Zit ik na een paar depri-dagen weer goed in mijn velletje is het vandaag mijn 2 wekelijkse feestdag. Emmertje weer binnen handbereik en dorst lijden dat is het enige wat werkt weet ik nu zo na 2 1/5 jaar.Naja vanavond gaat voorzichtig water drinken wel weer en weet dat het morgen over is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Goedemorgen allen Drup, wat is je 2 wekelijkse feestdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden