Teveel Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Yep, tijdje geleden Beate, alles goed daar in de Orient?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Hoi Snoepje, ik ben niet boos op jou, ik vond alleen die opmerking niet terecht. De wereld is groter dan Nederland en voor mij hebben mensen wereldwijd recht op een menswaardig bestaan. Het ging mij alleen om die opmerking niet om jou als persoon. Maar het is geen discussie die op dit forum thuishoort, denk ik. Niet om gaan drinken dat is het niet waard, probeer je er niet druk om te maken, je hebt mij niet beledigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 hoi Linde...ik ken je niet. Maar ik geloof je verhaal. 5 jaar droog en dan toch weer beginnen...Nou ja, het beginnen zal geen probleem zijn, maar het teveel drinken wat zo snel weer naar boven komt.Vertel, wat denk je...kan ooit een alcoholist (ook na jaren droogstaan) sociaal/met mate gaan drinken?Maar waarom heb je nu een trigger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Dankje Beate, lief dat je zo snel reageert.Ja ik dacht na 5 jaar, wie weet, er is zoveel veranderd in mijn levenen ik voel me nu zò goed, misschien kan ik nu wel met mate drinken.In het begin lukte dat ook maar toch ging ik na een tijdje weer gewoonzuipen, net als vroeger.Ik weet niet waardoor ik nu getriggerd word, ik voel me best gelukkig.Het is helaas, vrees ik doodordinaire, pure drankzucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ja, ja...si, si...(whatever) Teveel, gaat goed. Recht zo die gaat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 dhenoke bedankt voor je reactieen inderdaad deze discussie hoort niet hierje raak daar toch niet over uitgepraat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Goedenavond,Net terug van mijn meeting en wat een bevalling was het om te erkennen dat ik een uitglijder heb gemaakt.Maar het lucht wel op !!! Advies gekregen om het niet groter te maken dan het is en er mijn lering uit te trekken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ik kies voor... si, siRoept heel andere associaties op dan ja, ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Linde ;Welkom, helaas wel om wat vervelende redenen.Goed dat je je trek wel herkend en door aan de bel te trekken erkent dat je machteloos staat tegenover je verslaving. Kun je triggers herkennen uit vroegere tijden in het nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Wil ik weten watvoor associaties Harry ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Thnx voor het pact Mup.Altijd goed met volle maanweltrusten allemaal strakslaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 weltrusten mensen:clock: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Is het volle maan? Ik merk zoiets nooit.Of misschien heeft het juist wel een positief effect op me.Maar het was niet zoeer mijn pact hoor. Wel mijn suggestie en mijn lijstje. slaap lekker Witte. Ik ga je achterna. Dus ook de anderen die nog ingelogd zijn: lekker slapen straks. (half maantje, andere heb ik niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 ZoFlink voor mezelf opgekomen vandaagGelukkig was ik helder in mn koppieDaar ben ik dankbaar voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 het is half 11 savonds...iedereen gelukkig? tevree??? dag weer geweest. Meestal gaat het savonds beter, toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Morgen zorgt tactive vooor een volle maan , mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Volle maan ?Dat meen je niet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Dansen we gewoon langsheen Woman;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Nee ik zou niet weten wat me triggert. Ik heb het wel erg druk.mijn dochter gaat het huis uit, wat ik goed en leuk vind voor haaren mijn moeder ligt in het ziekenhuis maar dat is het allemaal niet.Ik heb gewoon razende trek en ben bang van mijn eigen gedachten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Hier blijven dan maar Linde...Welke gedachten spelen door je hoofd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Denk het niet Blondie, denk het niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Het gebruikelijke. Even lekker ontspannen en genieten van die enespeciale wijn. Even zorgeloos zijn en een beetje ongeremd.Maar ik wil niet dat obsessieve met drank bezig zijn en dat komtonherroepelijk terug, dat weet ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ik wil toch even mijn woede kwijt. Graag scrollen iedereen! Ik denk zelf dat ik veel heb gedaan voor vriend. Nu we uit elkaar zijn blijkt hij alleen maar aan iedereen te schrijven dat ik verslaafd ben aan alcohol. Net alsof ik niet meer was dan dat! :(onze oude e-mail komt binnen op mijn privé-e-mail, ik heb dit nu zelfs geprobeerd te blokkeren maar weet nog niet of dat gelukt is)Goed, na een moeizame periode op werk begint daar ook weer de lente door te breken. Mijn baas vind ik zoveel belangrijker dan (ex)vriend. Hij zorgt er voor dat ik voor dochter kan zorgen, mijn huis kan hebben en onafhankelijk ben. Mijn eigen keuzes kan maken. Ik probeer maar te bedenken dat afgewezen worden heel erg naar voelt en dat ex-vriend daarom zo hard schoppen moet. Hij moet toch iets ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Tatum Linde ;Heeft het toch niet enigszins te maken met de verhuis van je dochter, de drukte ? Even de drukte ontvluchten ? Ik opper ook maar wat hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Denk dat je gelijk hebt Tatum, zegt ook wel wat over je vriend en bevestigt je besluit.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden