snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 wittenee denk juist eind van de dag dat is juist het moeilijkst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 haha ook goed hoor snoepjeAnyway als het maar blijft hangen voor op demoeilijke lastige momenten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Dhen krijgt gewoonde vaste opening enafsluiting van de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 lijkt me en goed idee jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 journaal!bankhangenlaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Was bijna mn hondje kwijt vanmiddagAuto + hondje Gelukkig heb ik een heel slim hondje, maar ze gaat nu wel aan de lijn. Ze rijden hier veel te hard. gewaarschuwd mens telt voor twee. Het is wel zo dat ze nog leeft omdát ze niet aan de lijn was, maar ik heb toch nu een trekketting gekocht en ze blijft vanaf nu mooi naast me lopen aan de binnenkant van de stoep, dus aan de kant van de huizen. Ben me een rotje geschrokken. Zij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 hey womangelukkig zegmoet je toch niet aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Nee, en vooral niet dat je het dan ziet gebeuren, brrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Fijn he, Snoepje dat we hier anoniem zijn. Kunnen we alles opbiechten en vertellen. Ik las ook jouw verhaal.....ik kan het me zooooo goed voorstellen. Maar weet je, ik heb 1 ding geleerd in het leven:Sometimes a woman has to be a *.....Niet schuldig voelen, je bent ook maar een mens. En je neemt nu je maatregelen toch ? Dat is hartstikke goed van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Goedenavond,Heftige dag voor een aantal mensen zie ik...Wijze dingen zijn gezegd, zie ik ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Hallo lieve kanjers / strijders / lotgenoten:heart:Na een flinke dip ga ik weer strijdlustig verder. Ik ben weer bij de les... Dag 2 droog, ik ga nu dag voor dag, op advies van onze lieve Jane4... En Blondie doet mee, dat is wel zo gezellig:DWe kunnen het!Liefs, tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 hey womanmaar ben ook blij dat ik dit forum heb ontdekt hoorwant anders kan ik het niet kwijt aan iemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 tobbertjegoed van je hoorik probeer het ook dag voor dag te zien al heb ik daar nog wel wat moeite mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Dhen Bollie slaap lekker.en blondie hoelang heeft het geduurd voordat je zover in de .... zat?snoepie, mijn lontje is ook altijd kort als ik een drankperiode heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 igor18012011 begonnen met leven mooi hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 hallo allemaal, net terug uit Hamburg, en droog gebleven (langs de biinenkant tenminste ...)Lees hier wel een pak verhalen vadaag, amaai. Als je een dagje weg bent geweest ben je volledig de (dag)draad kwijt. Morgen dag 11 hé snoepje !!vermoeidend reisje geweest, ga seffes pitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa muffinwij gaan gelijk opwij gaan het samen overwinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 he snoepje, blij dat je er nog bent. Amaai, heb wel moeilijk momenten gehad vandaag, constante verleiding. Heb kunnen weerstaan maar heb me wel vol gevreten en heb tegen beter weten in, na zoveel jaar 2 sigaretjes gepaft, ni goed hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 ja heb het ook moeilijkmaar heb veel steun aan dit forumweet niet of ik het anders gered had hoormaar niet teveel gaan roken hoorniet van de ene verslaving in de andere overgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 ja het is fijn om je hart te luchten. Ik heb lieve vrienden maar daar vertel ik niet als tegen hoor. Wel een heleboel, maar niet alles....Sommige dingen kan ik lekker hier anoniem kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 womantwee vriendinnen weten ditmaar denken volgens mijn dat het niet zo erg isde ene schenk me gewoon nog wijn in als ik komen de andere vraag eigenlijk nooit meer watmischien heb ik het ook wel niet zo erg gemaakt dan dat het istoch begrijpen de meeste mensen het niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Mijn ervaring is dat anderen door wat je over jezelf vertelt zichzelf geconfronteerd zien met hun eigen drankgebruik.Daar wordt in zijn algemeenheid nog vaak veel te luchtig mee omgegaan!Ze kijken je met grote ogen aan... en er volgt een ander onderwerp.Het is dus belangrijk je eigen weg hierin te gaan... als het voor jou een probleem is... aanpakken.Die ander komt er op zijn/haar tijd wel achter.... (of heeft een ander probleem)Wees maar trots dat je het onder ogen durft te komen!Suc6! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 snoepje verwacht niet teveel begrip meestal krijg je als reactie: nou dan haal je toch niets in huis. of gewoon eraf blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 ohoh ik ben een beetje moe, maar durf nog niet naar bed te gaan (bang dat ik de andere helft van de nacht wakker lig)K&B liggen zo heerlijkeerlijk te slapen, kijken of ik er voorzichtig bij kan kruipen voor zo weltrusten en morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden