Josje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Jee snoepje, dat is niet goed voor hem en voor jou. Aan wat voor hulp denk je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Kan t zijn dat jullie alle twee wat moe zijn na dit daggie, dat je achter derug hebt vandaag snoepie?Waardoor je misschien allebei wat meer geirriteerd bent dan anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Ik ken jullie alle twee nog niet echt hesnoepje en josjeWelkom hier nog dan in ieder geval;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Dank je witte. Nee, we hebben nog niet met elkaar gesproken, maar komt vanzelf;) Ben hier redelijk vaak. Mooie maan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 En snoepje, je bent natuurlijk ook nog aan het afkicken van de alcohol, misschien kan je daardoor ook wat minder hebben? Rustig aan, even tot jezelf komen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Een buitengewoon goeie avond lieve kanjers.Ik ben een beetje heeeeeeeeeeel erg kapot en moe dus ga ik niet al te laat maar eens m'n bed opzoeken.En nog geen eens zo vreselijk hard gewerkt. Ben bezig om hangmatten te maken voor de katjes. Dat wordt hardstikke leuk en ik heb er al 4 gemaakt. Toen ik ze ophing, gingen er gelijk een paar diertjes in liggen. Dus is dat geslaagd. Vrijdag nog een stuk of 10 erbij maken.Nou lieve mensen ik wens iedereen een hele fijne rustige avond toe en tot morgen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Jaaa hij is zeker mooi, komt omdat hij nu op zn mooist isNog bedankt voor t opzoeken daarvan JosjeMaar gister kon ik m wel killen hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Rust lekker uit Bol,dat doe je goed!!Vergeet niet een hangmat voor jezelf te makenvoor in je mooie tuin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Wat heeft de maan gisteren gedaan dan? Ik heb de maankalender dit jaar, gaat over de invloed die de maan op de mens heeft. Vind het wel interessant.* typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 kan er nu gewoon niks bij hebbenben helemaal gefrustreerden hij is gewoon drukvergelijk het maar als iemand die astma hebhet benauwd jeen dan in 1 keer is het bam dan ontplof ikhet wordt steeds moeilijker om het vol te houdengaat heel de dag door me kop heennooit meer wijn nooit meer wijnze moeten me maar een paar maanden op een eiland zettenik schaam me echt dat ik als moeder zo diep gezonken ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Lees mn stukje maar op thema's bij het draadje van versoberen om 21.43Heerlijk om zo af en toe de maan de schuld van alles te geven;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Nou snoepje, wees een beetje lief voor jezelf. Je doet het zo goed met stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 nooit meer wijn...nooit meer wijn.....dat kan alleen maar een weelde zijn....snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 den niwi se:heart:Er bestaat hulpverlening hoor voor terveel moeilijke momenten in de opvoeding Snoepieben ff etenlaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Snoepje, ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar het is misschien goed om hem te zeggen dat hij niks verkeerd deed maar dat jij even een heel slecht humeur hebt en daarom zo tegen hem uitviel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Snoepje, ik weet niet of het bij jou ook zo is,maar ik had toen ik nog dronk een veel korterlontje dan nu. Alleen wist ik de volgende dag niets meer van mijnuitvallen. Nu ben je aan het afkicken dus je weet het nog en morgenis het weer anders. Dit wordt alleen maar beter dus houd vol meis!En als je toegeeft aan drinken moet je weer door deze fase heen, alleendan met een extra schuld en schaamte gevoel, nl dat je gefaald hebt.Denk maar even terug aan die goeie dag die je had, gister? Dat kan morgen weer zo zijn:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Maar je hebt wel gelijk hoor Witte, de maan is ook schuldig want je komt extra aan in de dagen rond de volle maan als je dan snoept.... Grappig dat jullie het ook over de maan hadden, nou eet ze;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 witteja ga ook hulp zoekenheb aanstaande maandag al een gesprek met me begeleiderhaat me eigen dat ik me zo laat gaanmaar ben zo in de war en aan het twijfelentenminste me gedachten maken me gekweet dat ik moet stoppen maar iets anders wordt steeds sterker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Niet doen snoepje, het wordt er echt niet beter van. Probeer even wat afleiding te vinden, koken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Blondie, je kunt er anders tegen aan kijken, AL over 6 weken die indicatie. We hebben jaren gezopen en verwachten per direct hulp want wij hebben dat nu nodig, veelal voor problemen die we zelf hebben veroorzaakt? Neem je verantwoording, wees blij dat je misschien sowieso hulp krijgt, veel mensen kunnen dat niet krijgen en staan wel op straat. Veel van wat te voorschijn komt na drinken en wat we onder ogen moeten komen als we nuchter verder willen was niet zo uit de hand gelopen als we niet hadden gedronken of eerder onze verantwoording voor ons leven hadden genomen. Gisteren ging het hier ook al over en het schiet me verkeerd hoe er hulp geëist wordt als een recht en wel per direct. Het geen hulp krijgen of het wachten op hulp is gewoon een onderdeel van jouw leven nuchter aanzien, hard misschien maar wel onze werkelijkheid. De clou is dat je er niet als slachtoffer tegen aan kan kijken maar nuchter deze werkelijkheid, hoe het nu is, kan doorstaan en daar dan weer sterker uit kan komen. Doe je dit niet dan blijf iemand slachtoffer, wie komt mij helpen, wie komt mij redden, ik ben zo zielig, ik neem een borrel.Dit als goedbedoelde trap onder je kont en aai over de bol. Kom op, het puinruimen hoort bij de gevolgen van nuchter in het leven gaan staan vind ik en velen hier, ik ook, zijn puin aan het ruimen en dat kan jaren nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Ik ga eten, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 janeja deze woede uitbarstingenhad ik 10 dagen geleden dagelijks een paar keerik weet dat ik fout zit ga wel even met hem pratenals ik dit forum niet had zat ik nu aan de wijnjosje heb al gekookten op geruimd ga wel thee zetten en even pratendankje voor jullie steun:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Dhen,Dank je, je hebt ook gelijk...Ik wil teveel en te snel...Ego weer op de voorgrond, verslavingsgedrag.Ben weer rustig en neem het maar dag voor dag. Deze ellende houdt ooit eens op zolang ik maar niet ga drinken en me nog dieper in de ellende werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 he dhendenk ook dat dit voor mijn ook telverwacht ook van me eigen teveeloke ik stop en dan moet ik gelijk genezen zijnhou wel van zulke antwoordenja je kan het ook anders bekijkenen voor de restheb het uit gepraat met me zoontjeafspraakjes gemaakt moet ik me ook aan houden ...mag niet meer gillenen ga hulp zoeken want ik kan het niet alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Dhen iets van gelijke strekking zou hier elke ochtend de opening moeten zijnHup elke dag weer iedereen met neus op de feiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden