niwi Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 het totaal kost 246 euro, Sootheen wordt grotendeels vergoed door de Vlaamse regering...mijn bijdrage aan het geheel is 13 euro en het is zeer effectief....voor mij dan toch...het roken ging me tegen staan....en nu heb ik er totaal geen zin meer in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 bambam, maar weet je dat je dan zelf ook niet fris ruikt daar kunnen geen pepermuntjes tegenop hoor. en zeker de stoppers ruiken dat extra goed. en je krijgt van die lelijke rimpels rond je mond, is je dat wel eens opgevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 RIMPELSSSSS?????? Gadverrrrrr, ik stop meteen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hey fijne mensen, ik wens jullie allemaal een goede nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Bedankt Niwi,Ik vergat dat je in Belgie zit.Zal eens uitzoeken of Agis meebetaald.Lees wel veel enge bijwerkingen op Google.Depressie-woedeaanvallen-zelfdoding en meer van dat werk.Zal vanavond nog eens diepgaand Googelen.Nu eten.Bedankt voor de info. Het is wel duur, maar jaren doorroken ook.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 alleen maar rond je mond, Bam....volgens Igor dan toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 heb je d'r al wat ontdekt bam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 even een vraagtoen ik twee jaar geleden wilde stoppen met drinkenging ik s avonds malt bier drinken een stuk of tweede kliniek vond dat wel een goed ideemaar later las ik juist dat je dat niet moet doen omdat het toch juist weer stimuleermaar nu zag ik laatst in de super alcoholvrije wijnwat denken jullie..... wel of niet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 ik geloof dat het in Nederland nu ook gedeeltelijk vergoedt wordt, Soothe...en die bijwerkingen heb ik gelukkig geen last van....Zelfdoding was ik in feite al mee bezig in mijn dranktijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 ik doe het in ieder geval niet snoepje....de link tussen gewoon en malt is gauw gemaakt....toch zeker in mijn gedachten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 GRRRRR, ben al zeker vier dagen niet uit geweest met patience. Ik mag van mezelf drie spelletjes en meestal zit er wel 1x tussen dat ik uit ben maar nu niet...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Bammetje, kappen met die troep. Vergif is het.En uw levensgezel moet ook kappen.En ik ook!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Waarom zou je het willen Snoep? Ik denk dat ik zou gaan zitten wachten op de roes die dan niet komt...en dan?Niet drinken is niet drinken. Voor mij wel zo overzichtelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Die heb ik toch al:huh:Vanmiddag helaas gekonfronteerd met trek. FF schrikken want dat heb ik al lang niet meer gehad. Maar natuurlijk wel doorstaan. maakt mijn dag wel een stuk minder .Bah.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Dat zeg ik, Soothe, dat zeg ik!!!!!!!! Ik heb het doorgegeven. Ze zegt, huh.Igor, tÃs al een en al rimpel.Soothe, ze zegt; Ik zal stoppen als gij stopt. Er rust nu een zware last op uw schouders waarde kameraad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Snoepje, ik doe dat niet, net als Niwi, wil ik geen link leggen.En er zijn zoveel lekkere drankjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Waarom Desi? Het is een gevoel, je herkent het en hebt het weerstaan. Is goed toch?Of ben je geschrokken?Taalvoutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Desi....je kunt ook positief denken aan het "doorstaan" i.p.v. van de negatieve gedachte van "trek" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Je hoort BamBam, ben me aan het voorbereiden.Zeker een mega last.Groet BamBam, ik ga koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 bambamja goeie vraagwaarom wil ik het?om me eigen te bedonderen denk ikja als iemand je die vraag stel ga je na denkenom te denken dat ik dan toch gezellig mee kan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Smakelijk Soothe, ga goed vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Snoep, ik doe al vier jaar gezellig mee met Rivella en water. Het is te doen hoor.Alleen als mensen dronken aan het worden zijn ga ik weg. Daar heb ik geen zin meer in. En nu ik niet meer drink voel ik ook veel eerder dat ik moe ben dus ik ga sowieso vaak vroeg naar huis. En dat voelt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 je geeft het antwoord op de vraag die jezelf stelt...snoep....om jezelf te bedonderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Dank je.Jullie ook.:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden