Beate Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 blondie....probeer geen vriendschap er aan over te houden, dat werkt natuurlijk niet. Eerst lovers en dan vrienden. Dat snap je. Ik hoop dat het sprookje niet te lang heeft geduurd, da's makkelijker vergeten, lijkt mij. Waardeloze opmerkingen had ie trouwens tegen jou. En eentje die nog met zn ex bezig is....laaaat maar!! Je was wel aardig onder de indruk in het begin van hem geloof ik, jammer dat het zo uitpakte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Beate; wat voor werk doe je als we mogen dat weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Oeps, JaneDe vinger op de zere plek : Controle !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 welterusten mensenslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Slaap lekker en zacht Jane... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hoi Jane, je kan het ook zo bekijken; ik neem altijd de beslissing om helemaal te stoppen. Minderen is geen optie voor mij. Maar....ik hou het nooit zolang vol! Maar dan toch direct weer na 1 avondje wijn..stoppen. Ik laat de moed niet zakken. Soms lukt het zomaar 4 maanden aaneen. Mooi toch? of 1 jaar, zelfs 2 jaar?Ik hoemeer ik stop, hoe meer me dat bevalt, de terugvallen ervaar ik steeds negatiever.... Ben direct weer genezen na 1 avondje doorhalen. Stukje bij beetje dus in mijn geval. Maar een schema maken van: 3 dagen niet, dan 2 glaasjes...dat werkt niet voor mij. Ik stop dus helemaal iedere keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 susanna, ik werk niet. het was een test! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Beate: ik weet wat je over praat...maar als ik altijd zeg; je moet doen wat voor je werkt gebaseerd op wat over jezelf weet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Blondie, je WoefBeetje groter gemaakt, dus iets verlies aan scherpte.Zoiets bedoel je?Je kan hem naar je onderschrift overzetten.En sterkte, drink maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Beate; zware test..dan...goed dorgekomen of tevreden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Naar mijn onderschrift overzetten lukt me wel, nu nog in postings pics plaatsen maar heel veel bedankt Soothe... Ik duik nu ook mn mandje in. Dag 4 zit erop.Morgen weer vroeg op voor kids en deurwaarder. Duimen voor een goed resultaat... Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Blondie: de beste voor morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Trusten allen.hond uit en slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Welterusten Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Jij ook Susana.De lampjes uitgedraaid en inpakken.Eerst het beest.Ik had een down dag.Ook zonder drank is het vaak moeilijk.Dat zullen de meeste gestopte beamen.Maar MET drank is het drama compleet.Veel plannen die niet van de grond komen.Dan wordt het echt een rommeltje.Er is meer alertheid en doortastendheid.Problemen zijn er altijd. Ook bij de van nature geheelonthouders.Dat is een beetje des levens!!Life is difficult , vind ik.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 soothe...hopelijk slaap je straks als een baby!! hoop ik voor je.Ja, ben het met je eens. Niet veel lawaai hier meer, sluit ook maar af dan. dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Blondie, succes dan voor morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Sweet dreams, slaap zacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden