Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Slaap lekker zacht lieve Bolletje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Jazeker...over dezelfde, maar toen ik zei over de video bedoelde ik: Louise Lay...., ik deed het bij elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 4-5 sigaretten is netjes hoor...ik ben ook een minderaar maar dit gaat me niet lukken ben ik bang.vandaar ook dit boek dat ik aan het lezen ben.5 tot 6 glazen ben ik al onder tafel hoor :$maar ik drink dan ook dagelijks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hey Lieve Jopie..ik lees dat bijna een master ben je geworden op jouw werk..dat geen mentor meer nodig is...super!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 3-4 glaasjes:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Lieve Myriam; je moet doen wat voor je werkt gebaseerd op wat je weet over jezelf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 welterusten Bolslaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik ga even law and Order kijkenben niet helemaal erbij nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Jane...ik ben gek op die serie..maar ik neem het op...ik hou niet van reclame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Goedenavond,Wat een avond zeg !!!Blij dat ie om is.Ex-vriend boos aan de deur gehad, kwam zijn spullen ophalen.Ammehoela !!! Dan eerst zijn deel van de lening betalen.Zijn kleding in koffers gepropt en buiten de deur gezet, maar de rest kan ie voorlopig naar fluiten.Helaas daardoor niet naar mijn nazorggroep gegaan, durfde de kids niet alleen thuis te laten met het gevaar dat hij terug zou komen om toch zijn spullen op te eisen...Gelukkig morgen naar mijn ouders met de kids, even 2 dagen rust en geen spanning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Uyy Blondie wat een toestand...jammer dat bijna altijd als een relatie uit is...moeten we handelen met de nare gevolgens en gevoelens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 dank je susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Lieve Myriam ik zou niet weten waarom maar ik zou zeggen: graag gedaan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Jopie Moet ik het wel toelaten !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ga mn best doen, Jopie:DTruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 he daar nachtbrakers!!! Blondie...enerverende dag voor jou. karakter getoond! chapeau! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Karakter ? Boosheid en standvastigheid ? Hoop toch op een ander karakter Beate... Maar thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 mijn dag was erg druk, dat gebeurd niet vaak trouwens. Als het rustig is dan ben ik de hele dag met mn niet-drinken bezig. Stom, want ik moet nog zoveel belangrijke zaken regelen, bellen, uitzoeken, er achter aan gaan..Maar ik doe niks van dat alles. Het niet drinken vergt zoveel energie van mij dat ik ondanks dat ik een helder hoofd heb, toch niets presteer. Totaal nu 1 of 12 dagen met 1 uitglijer erbij. Raar he, dat het niet drinken maakt me moe. Geestelijk dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Blondie je hebt hem er toch uitgezet! dat vind ik heel knap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Beate: was jouw dag druk op een gezellige manier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 neee, het was heel moeilijk, k had alle concentratie erbij nodig. Denkwerk, tijdsdruk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 hoe was jouw dag Susanne?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Oke, dat is dan weer waar, maar voelt niet echt fijn.Vriendschap zit er nu ook niet meer in vrees ik en dat doet toch wel pijn...Aan de andere kant vriendschap met iemand die nog gevoelens van liefde voor je heeft, de vraag is of dat kan blijven bestaan ? Vraag ik me nu dus af...Ik wil iedereen maar te vriend houden, hoezeer ze me ook kwetsen...Iets om over na te denken dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Blondie: we hoeven niet vrienden zijn van iedereen en ook niet iedereen tevreden stellen..dat kan niemand..het is te zwaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Das ook een vorm van controle Blondieen een beetje verneukeratief ook voor jou:heart:Beate, het klinkt of je nog niet echt de keus om te stoppen hebt gemaaktzou dat kunnen? Dan zou het de onrust verklaren want een besliising geeft rustwelke je ook neemt. Zo heb ik het ervaren en ik las datzelfde hier vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden