Spring naar bijdragen

donderdag 29 januari

snoepje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Yvonne,

Koffie lekker, kan ik ff bijkomen. Ging voor mijn doen pas laat slapen 11.00 uur. Ik had nl een ongelukje gehad.......
Ik lag in bed ( al halfslapend) toen sofieke (mijn kat) zoals altijd naast me wilde komen liggen. Tegelijkertijd viel er iets en ze schrok zo hevig dat ze per ongeluk boven op mijn gezicht sprong waardoor ze me met een nageltje een flinke snee in mijn gezicht bezorgde. En bloeden dat het deed. Gelukkig niet heel diep maar toch... Ben nu net Frankenstein:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihihi....
Mag eigenlijk niet lachen Desi/Frankenstein, maar ik zie het zo voor me !!! :D

Yvon ;
Bor mag inmiddels beperkt internetten, maar heeft het ook superdruk met haar therapieen en het gewone huishouden aldaar, dus is er niet zo vaak.
Gisteren zag ik dat ze nog even geweest was (had haar ook net gemist:( ).
In het weekend meer kans dat ze even in kan loggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben trouwens opgestaan met goede zin, dat is lang geleden...heerlijk!
En zo te horen is het ook nog n's droog buiten, ook mooi meegenomen. Gisterenavond thuis naar de "Gelukkige huisvrouw" zitten kijken. Leuke film! Ik vond het boek al leuk en de film blijft dicht bij het orgineel. Vriendlief ging bij een pittige bevallingsscène gauw naar de keuken. Heel herkenbaar:o Tijdens de bevalling van de eerste van onszelf was hij tegen die tijd ook al flauwgevallen:P Echt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...