snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Morge Snoepje,Goed geslapen...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 goedemorgen teveelnee dat niet maar aanvaard het maar en ooit komt de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 is het uitslaapdag vandaag of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Voor mij dus wel Snoep, denk dat de rest zich verslapen heeft msschien? Ook goeiemorgen overigens.Ik zal even koffie en thee zetten voor ze, dan komen ze vanzelf wel op de lucht af.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Gojemurge Snoepje en Teveel.nee helaas geen uitslaapdag alhoewel ik er wel zin in heb:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ben zo terug, even tijd voor een pafke... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hoi Dees, ook goeiemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 goedemorgen yvonne...desi zo neem ook nog maar een bakkie voordat de kids komenontbijtje maken voor zeen dan douche wasje op hangenen weet ik niet allemaalnaar me vrijwilligers werk en eens bedenken wat eten we vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Zo kioffie is klaar, pafke op, ik kan er weer tegenaan.Vandaag vrj, maar heb me voorgenomen hier een flink aan de slag te gaan vandaag. Heb ik in heet weekend een stuk minder te doen. Jij duikt dus zo het huiselijk spitsuur in Snoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Goedemorgen allemaal:DGoed geslapen hier. Nu eerst een bakkie en een pafke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik ruik koffie! Mmmmmhhh.....Ruikt goed Yvonne, doe maar een bakkie:)Heerlijk geslapen trouwens, dus het komt echt wel weer Snoepje!Vandaag mijn èn Yajala's 80ste droge dag, op naar de 100:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hoi Yvonne,Koffie lekker, kan ik ff bijkomen. Ging voor mijn doen pas laat slapen 11.00 uur. Ik had nl een ongelukje gehad.......Ik lag in bed ( al halfslapend) toen sofieke (mijn kat) zoals altijd naast me wilde komen liggen. Tegelijkertijd viel er iets en ze schrok zo hevig dat ze per ongeluk boven op mijn gezicht sprong waardoor ze me met een nageltje een flinke snee in mijn gezicht bezorgde. En bloeden dat het deed. Gelukkig niet heel diep maar toch... Ben nu net Frankenstein:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Goeiemorgen Blondie. Lekker geslapen dus, das een mooi begin. Zit me net af te vragen.. Heb Bor na die eerste keer hier niet meer gezien.Maar heb ook niet alles nagelezen om eerlijk te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 80 alweer voor jullie Eks en Yajala !!! Dat verdient een bloemetje:present:Snoepje voor jou trouwens ook hoor. Dag 11, het wordt alleen maar beter !!! Vang !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Eks, hartstikke goed, wat zul je trots zijn.!!!Oeps Dees, schrok even van dat ongelukje.... maar bleek 'gelukkig' de kat te zijn.Maar wel ellendig zo'n kras op je toet. En die krabben van een kat gaan altijd zo prikken he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hihihihi.... Mag eigenlijk niet lachen Desi/Frankenstein, maar ik zie het zo voor me !!! Yvon ; Bor mag inmiddels beperkt internetten, maar heeft het ook superdruk met haar therapieen en het gewone huishouden aldaar, dus is er niet zo vaak.Gisteren zag ik dat ze nog even geweest was (had haar ook net gemist:( ).In het weekend meer kans dat ze even in kan loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ben trouwens opgestaan met goede zin, dat is lang geleden...heerlijk!En zo te horen is het ook nog n's droog buiten, ook mooi meegenomen. Gisterenavond thuis naar de "Gelukkige huisvrouw" zitten kijken. Leuke film! Ik vond het boek al leuk en de film blijft dicht bij het orgineel. Vriendlief ging bij een pittige bevallingsscène gauw naar de keuken. Heel herkenbaar:o Tijdens de bevalling van de eerste van onszelf was hij tegen die tijd ook al flauwgevallen:P Echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ps. Bor mag wel inmiddels weer post ontvangen !!! Zal het zo even copy-pasten naar haar eigen draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Oke, dank je voor het antwoord Blondie. en ja, kan me indenken dat ze het hartstikke druk heeft. Nou, tis in ieder geval fijn DAT ze de mogelijkheid heeft om even binnen te wippen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Proficiat Eks en Ya. Gaat bere goed he?Ja Blonie je mag lachen. t is ook lachwekkend maar ik zie er niet uit:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Inderdaad fijn om zo af en toe zelf wat van Bor te horen. Niet altijd even makkelijk om als tussenpersoon door te geven hoe het gaat met haar.Is toch anders.Desi ; Je moet maar zo denken, gelukkig is het van een echte kater... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 snifsnifsnuifsssssssssssssnnnnnnnnnnnnnnnuifffffffffff:Pgoede morgen allemaal. wel eventjes door de wekker geslapen behoorlijk goed geslapen, ik moest alleen geregeld naar de wc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 ekster en yaja :present: knap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 had al het idee dat je een pietsie laat was igor... je zult het nodig hebben gehad dan. Ook goeiemorgen trouwens. Beker koffie staat al voor je neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden