Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 januari 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 174
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ben ik weer even...
Deurwaarder zag het helaas minder rooskleurig in dan de advocaat.
Maar ik ga het toch proberen.
Helaas kan de deurwaarder hier niks voor mij doen, maar moet ik een deurwaarder in Vlaardingen gaan vinden die de opdracht voor mij gaat uitvoeren.
Zo maar even gaan bellen, wie weet kan ik dan morgen een afspraak maken als ik toch bij mijn ouders ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben al begonnen Bambam en aan het afvinken op mijn lijstje. Nu ga ik verder want de energie stroomt op het moment weer. dat moet ik koesteren. Als ik dat zo lees dan doe jij veel meer dingen dan 3. Zo ben ik ook ik dwaal meestal af van het een in het ander. Zo van, oh ja dat kan ik ook wel tegelijk doen want anders..... en zo raakt mijn dag boordevol. Het helpt inderdaad als je het lijstje met things t do niet te lang maakt want anders.....:huh:
Gelukkig heb ik ook 2 leuke speelse katten die me geregeld afleiden. Vooral die me eergisteren een fikse snee in mijn gezicht heeft bezorgd, wel met per ongeluk.Och ja je moet er wat voor over hebben.

net telefoontje gekregen van vriendin waar ik het over had (Paaz) Ze is zondag naar huis geweest en heeft weer gedronken. Kan ze weer opnieuw beginnen. Verdorie. Houd ook niet op. :devil:

maar nu hup,hup aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

desi de paaz is toch een tijdelijke noodopvang voor mensen met psychische problemen?!

met een drankprobleem moet je bij andere instanties zijn,riagg,ja ik noem maar wat,heb ze allemaal wel gezien in de loop der tijden helaas!

erwtwensoep met mini knakworstjes,zag er zo smakelijk uit op de verpakking! totdat ik het in de magnetron stopte,leek wel vuurwerk! jemig wat een bende!
gelukkig ben ik een beetje manisch momenteeel,dus ik werk me er wel doorheen!
wel oppassen dat ik niet doorschiet,want als ik eenmaal aan de slag ga, is er geen houden aan,dus èèn uur uitrazaen,en dan verplicht rust!

en dat is moeilijk joh! maar ik begrijp dar er velen zijn die met dat probleem worstelen?/

heb diep respect voor mensen die kunnen mediteren! bij mij raast het me altijd door de kop!

wou dat ik weeer eens intens kon genieten van de mooie natuur hier om mij heen,net als vroeger, ik heb nooit eens rust,zie altijd werk/klussen,en dat "moet" klaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben blij dat ik niet de enige ben die nooit geen rust heb
wat er in hoofd zit moet gebeuren
en werk ook altijd met een schema en dat moet af
maar de laatste tijd met dit forum erbij kom ik echt tijd tekort
als ik lees hoeveel mensen deze dwang hebben denk ik bij me eigen zou die verslaving er ook mee te maken hebben
de meeste hebben wel veel overeenkomsten
en een ander kan zeggen nee je moet het zus of zo doen
nou bij help dat niet ik krijg pas rust als het allemaal af is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Piecies Snoepje zo werkt dat ook bij mij.

sailor: Mijn vriendin heeft niet alleen drankproblemen maar ook psychische. Ze denken dat ze eerst geholpen moet worden op psychisch vlak. daarnaast komt later het drankprobleem. dat ze nu ineens op een onbewaakt moment gelijk gedronken heeft valt me ook van haar tegen. maar ja we zijn allemaal wel eens teruggevallen.

:huh:

Heb toevallig net een boek/cd over mediteren gekocht. Wil me er ook eens aan wagen. (als ik de tijd vind).

Igor sneeuw, waar dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Desi, ik heb in het verleden veel gemediteerd. Het schijnt ook dat je op een gegeven moment minder slaap nodig hebt. Maar het lukt me nu niet om er weer aan te beginnen, terwijl het heel veel oplevert weet ik nog van toen. Je hoofd raakt leeg en je voelt je zo relaxed, tenminste ik... Succes, en oef enen baart kunst.. Sowieso leuk om over te lezen, vind ik dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anderhalf jaar geleden een vrouw gesproken die elf jaar lang drie minuten mediteerde. 's Ochtends drie en 's avonds drie. Das dus zes. Het gaat om het oefenen. Ik merk dat ik alles meteen wil kunnen en meteen resultaat wil. Dat gaat nie! En dan na een paar dagen zeg ik; Het helpt toch niet........'' tja, zo wordt het nooit wat.

Elf! jaar drie minuten in de ochtend en in de avond. Begin daar maar es mee, go BB, go!

Voutje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekkere gelucht met collega en bijgekletst. daarna honden uit en nu stort ik ff in. dan merk ik weer hoe beperkt mn energie vaak is. Jammer. Soms wel balen hoor maar goed. Het is niet anders. Ik kan er nu ook even aan toegeven en dat is soms het beste. Dus ff op de bank, straks de kat, koken en nog wat lezen. Vind ik al weer heel veel voor vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Josje, dat heeft haar heel goed geholpen. Ze gaf destijd seen weekend workshop over de 12 stappen van de AA en meditatie. Geweldig vond ik dat. Ze staat al 27 jaar droog en mediteert nu al langer.
Maar destijds lukte meer niet en dat frustreerde enorm. Tot ze zich eraan over gaf dat meer er niet inzat. Volgens mij hoeft het niet altijd veel te zijn om te kunnen werken. drie minuten kun je bv ook doen terwijl je zit te wachten op een afspraak, of bij de bushalte etc.

Ik dacht eerst ook dat ik een plek moest hebben etc. Dat is wel handig maar niet noodzakelijk. Het kan gewoon op de stoel, bv voor je ontbijt.
Nou, jij dan om 9.oo uur en ik iets vroeger. Dan ben ik al op mn werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga toch eerst mijn boek een lezen zodat ik er wat meer vanaf weet. daarna sluit ik me graag aan!

Ikzelf heb aan Reiki gedaan. Heb 1e en 2e graad. heb er heel lang heel veel baat bij gehad (en mijn kinderen ook toen ze klein waren) Ben van plan om dit ook weer op te pakken. Maar daar moet ik eerst de rust voor gevonden hebben en dat wil ik met mediteren bereiken.
Goh wat wil ik nog veel, eerst maar eens beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou op deze manier pak ik echt de draad niet goed op. Ben zo teleurgesteld want controle van mijn enkel was weer niet goed. Moest weer foto's laten maken en meteen weer in het gips voor de 3e keer.
Ik eiste uitleg na gescheurde enkelbanden wat zo lang moet duren dus kreeg te horen dat er spikkeltjes waren op de rontgenfoto. Huh? Ja botsplintertjes. Is me nooit verteld op de EHBO want dacht dat ik alleen gescheurde enkelbanden had?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...