igor Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 JJJAAAAHHHHOOEEEEE de eerste kilo's zijn eraf 5x sporten, eten aanpassen (geen honger lijden hoor en af en toe snoepen) en natuurlijk geen drup alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 BORRIE knorrie hoe gaat ie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 nou ik geef het op hoor,ben 15 min. bezig geweest om op het forum te komen! en nu weet ik eigenlijk niet meer waar ik op wou reageren!ga ff stofzuigen,en daarna bestel ik lekker een pizza! leve het weekend!weet je wat ook onsmakelijk lekker is? een pizzzapannenkoek! heb een pannenkoekenhuisje hier om de hoek,vandaar,denk dat ik dat maar doe,kom ik ook nog ff buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 ik wel borrie en K&B gaat ook goed. heerlijk ontdeugend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Joehoe BORRIE lieverd hoe is ie? Gaat het nog een beetje? Wordt het nu wat makkelijker voor je meis? Hoe is het met de kleine vent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 den Igor se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 ikke ook weekendpact al zal het niet gemakkelijk zijn. Maar 's morgens ben ik op mijn best dus rap de badkamer in om 08:00 uur en 1/2 pilleke anta pakken voor dat ik mij bedenk. 4s avonds vloek ik dan wel ne keer maar dag nadien toch weer blij dat ik niet gedronken heb.Slaap de laatste dagen zoals een blok: dikwijls tot 8 uur ononderbroken, bangelijk !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 bolletje,da sterrekes zien heb ik ook lange tijd gehad (net alsof je door zo'n oude caleidoscope zit te kijken). Heb dat toen uitgebreid laten onderzoeken en er waren twee mogelijkheden: problemen met vertopte aders in de hals (dat was het niet) of een zeldzame vorm van migraine (was het dus wel). Duurt maar paar minuten en ebt dan weg. Wel vervelend want je ziet haast niks. Er is eigenlijk ni veel aan te doen, wat wel schijnt te helpen is koffie (cafeïne dus). Moet wel zeggen dat ik in 't begin wel panikeerde maar 't is stillekes aan gebetert en nu heb ik er bijna geen last meer van.en vandaag drinken we niet ('t is wel lastig aan 't worden, mis mijn drankje). Morgen dag 14.liefs, muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Muffin,waarom zou je het missen als je weet dat je er slechter van wordt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 hé snoepje, ben er nog wel ben alleen verschrikkelijk druuuuuuuuk. één collega heeft er de brui aan gegeven, heeft voor de concurrentie getekend (kon direct inpakken, moest direct weg) en een ander is prompt depressief geworden en thuis gebleven. En als ge dan maar met drie bent voor een bepaalde afdeling .....En door het plots wegvallen van collega 1 moet ik nu gaan inventariseren waar welke machines staan etc. (hij zit/zat in Zweden en hield zich bezig met het organiseren van revisies van 2de hands machines en dit in verschillende werplaatsen wereldwijd) en dwz dat er heel wat zal moeten gereisd worden à rato van 1 keer per week minstens, gelukkig voor 80% in Europa. Dus, vliegtuig in /vliegtuig uit voor 't moment maar blijf wel dagelijks het forum volgen hoor !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Hé Niwi, dat is nu net de vraag dia alle andere vragen in de schaduw stelt niwaar. Heeft denk ik wel veel te maken met het ontspannen, losse gevoel dat je krijgt na een paar drankjes. Maar ik mis ook wel de lekkere smaak van een goed glas wijn of de trippeltjes na het sporten. En ook met het sociale leven, 'k weet wel dat het anders zou moeten zijn maar ik vind het nu niet meer zo leuk om met vrienden enzo af te spreken. Je iet daar meestal alleen als niet drinker en ik weet dat het stom klinkt maar als ik niet kan drinken blijf ik liever thuis. En ik denk dan altijd: het zal wel beteren maar ik weet uit ervaring (ben in 't verleden al voor lange periodes gestopt) dat dit bij mij niet het geval is, integendeel. Ik ga mij helemaal afzonderen, kom haast niet meer buiten en doe alles op mijn eentje (of met mijn partner). Zelfs op vakantie gaan is dan veel minder plezant, ik blijf alles met drank associëren en bij mij is het een beetje zoals vroeger de locale fanfare (ze waren maar met 5) op zijn vlag en grote drum had staan: geen drank geen klank .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 quote: Originally posted by: SowhatHoi Slokje, Is het misgegaan,van de week was je nog zo gelukkig dat je het op die manier kon doen? Of ging het net zo als bij ons allemaal,ineens is dat kleine flesje niet meer genoeg. Ja ik ging eigenlijk wel door maar nu heb ik niks meer in huis mooi zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 hey muffinhet is alleen maar beter dat je het druk hebals je heel de dag niks te doen het wordt het nog zwaarderja wat jij zeg van het missen vande smaak enzo heb ik ook hoormoest net voor morgen wijn gaan halenze staan nu in me kast..als ik er naar kijk proef ik het almaar weet als ik er 1 neem voor de bijl gaaatja en smorgens ben ik ook heel blij dat ik gewoon nuchter bendus we doen het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 ff een twittertje van mij:Geweldig geslaagd in de uitverkoop, heerlijk tevreden gevoel nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Hoidiloi.Ach....heb ik Bor gemist? Er hebben zich nog meer aangemeld las ik duss ff een update:Weekendpact: Sailor Bolletje Desi Snoepje Josje Sowhat Linde Sara Igor Blondie Kore Elvira BeateJaneMuffinTopbertjeSlokje; wat denk je ervan, zou je ook mee willen doen???Je hebt nu zo'n dapper besluit genomen en morgen zou wel eens moeilijk kunnen worden, misschien helpt het om met ons mee te doen?Wanneer ik plotseling stil blijf heb ik weer geen netwerkverbinding.Word er gallisch van zeg, geloof dat ik de KPN beter kan omruilen voor een ander, ook de tv heeft bijna nooit goede ontvangst. Waarschijnlijk omdat ik hier in grensgebied woon. Nou leuk hoor.Ga ff verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Mag ik ook meedoen met het weekendpact?Alle hulp en steun is welkom... het gaat moeilijk...en Sara, ik heb ook zo'n gedoe met mijn internet, daar wordt je echt hartstikke gek van!Samen staan we sterk!Liefs,Tobber:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 He hallo Borrie:heart:Terug van kapperl Voel me weer goed. Als je haar maar goed zit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Hallo Tobbertje.Natuurlijk mag je meedoen. Samen staan we sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 toPPertje hoe meer zielen hoe meer vreugde. hand in hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Jopie alles oké??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Goeie avonde lieve mensen.Toppertje wat is er moeilijk met je? Heb je gewoon trek of is er iets anders aan de hand. Beter er nu veel er over te praten dan gaat de trek zeker weg meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Was ik weer, heb eerst de honden maar ff uitgelaten en aanvaring met jager/boer gehad Affijn ik heb weer internet.Tuurlijk Toppie, ik heb je naam al aan de lijst toegevoegd hoor Ha die Joop.Dat klinkt me heel bekend wat je schrijft zeg........... Goed dat je jezelf observeert en ontdekkingen een plek kunt geven! En die moeheid.......ja dat is iets van veel factoren tesamen maar natuurlijk ook door je nieuwe werk, tegen mij zeiden ze dat dat zeker de eerste maanden wel zou duren, alleen al om weer te wennen aan het werken. En het huis? hahaha ben nu nog aan het puinruimen van de afgelopen 4 maanden .Fijn dat je echt van je weekend geniet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Ha lieve Bol, alles goed?Wil nog steeds zeggen dat het me zó leuk lijkt; hangmatten voor de katten! Ik denk dat ze het zelf ook hartstikke leuk vinden. Mens wat ben je toch creatief en vindingrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Joop ik kijk nu al uit naar wat je onderschrift voor februari zal zijn !Wil nog ff iets vertellen. Eergisteravond keek ik "Secret Miljonairs" en dit keer was het een miljonair in Australië maar helemaal niet wat ik me bij een miljonair voorstel. Huis vol met indische voorwerpen en hij ook gericht op meditatie enz. Gave peer dus al om te beginnen. Wat geeft hij als antwoord toen ze hem vroegen hoe je succesvol kon zijn in het leven? Dit:"Mensen zijn geneigd om te vervallen in oude fouten.Laat het verleden niet je toekomst bepalen".Dat vond ik zó mooi, die spreekt mij persoonlijk erg aan, misschien sommigen van jullie ook, wilde het in elk geval even delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Huh????Ineens iedereen weg?IK BEN NIET ENGIK BEN BEST WEL AARDIGWaar is Topbertje? Ben je al bezig om je mooi te maken voor de bioscoop? Ga je gezellig met je man? Ja is knap dat hij gestopt is met roken! Maar.............. spiegel je niet (teveel) aan iemand anders want jouw probleem is het jouwe en nooit gelijk aan welk probleem van wie dan ook. Het is goed en fijn wanneer je je aan hem kunt optrekken maar trap jezelf er nou alsjeblieft niet de grond mee in zeg. Weet je nog: HELPEND denken. Sterkte meid Hm, misschien iedereen aan het eten (koken)..........tja, nou dan ga ik maar strijken.Kom straks nog wel ff kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden