Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 Januari


blondie6173

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nou ik geef het op hoor,ben 15 min. bezig geweest om op het forum te komen! en nu weet ik eigenlijk niet meer waar ik op wou reageren!

ga ff stofzuigen,en daarna bestel ik lekker een pizza! leve het weekend!

weet je wat ook onsmakelijk lekker is? een pizzzapannenkoek! heb een pannenkoekenhuisje hier om de hoek,vandaar,denk dat ik dat maar doe,kom ik ook nog ff buiten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ikke ook weekendpact al zal het niet gemakkelijk zijn. Maar 's morgens ben ik op mijn best dus rap de badkamer in om 08:00 uur en 1/2 pilleke anta pakken voor dat ik mij bedenk. 4s avonds vloek ik dan wel ne keer maar dag nadien toch weer blij dat ik niet gedronken heb.

Slaap de laatste dagen zoals een blok: dikwijls tot 8 uur ononderbroken, bangelijk !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bolletje,

da sterrekes zien heb ik ook lange tijd gehad (net alsof je door zo'n oude caleidoscope zit te kijken). Heb dat toen uitgebreid laten onderzoeken en er waren twee mogelijkheden: problemen met vertopte aders in de hals (dat was het niet) of een zeldzame vorm van migraine (was het dus wel). Duurt maar paar minuten en ebt dan weg. Wel vervelend want je ziet haast niks. Er is eigenlijk ni veel aan te doen, wat wel schijnt te helpen is koffie (cafeïne dus). Moet wel zeggen dat ik in 't begin wel panikeerde maar 't is stillekes aan gebetert en nu heb ik er bijna geen last meer van.

en vandaag drinken we niet ('t is wel lastig aan 't worden, mis mijn drankje). Morgen dag 14.

liefs, muffin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hé snoepje, ben er nog wel ben alleen verschrikkelijk druuuuuuuuk. één collega heeft er de brui aan gegeven, heeft voor de concurrentie getekend (kon direct inpakken, moest direct weg) en een ander is prompt depressief geworden en thuis gebleven. En als ge dan maar met drie bent voor een bepaalde afdeling .....

En door het plots wegvallen van collega 1 moet ik nu gaan inventariseren waar welke machines staan etc. (hij zit/zat in Zweden en hield zich bezig met het organiseren van revisies van 2de hands machines en dit in verschillende werplaatsen wereldwijd) en dwz dat er heel wat zal moeten gereisd worden à rato van 1 keer per week minstens, gelukkig voor 80% in Europa. Dus, vliegtuig in /vliegtuig uit voor 't moment maar blijf wel dagelijks het forum volgen hoor !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Niwi, dat is nu net de vraag dia alle andere vragen in de schaduw stelt niwaar. Heeft denk ik wel veel te maken met het ontspannen, losse gevoel dat je krijgt na een paar drankjes. Maar ik mis ook wel de lekkere smaak van een goed glas wijn of de trippeltjes na het sporten.

En ook met het sociale leven, 'k weet wel dat het anders zou moeten zijn maar ik vind het nu niet meer zo leuk om met vrienden enzo af te spreken. Je iet daar meestal alleen als niet drinker en ik weet dat het stom klinkt maar als ik niet kan drinken blijf ik liever thuis. En ik denk dan altijd: het zal wel beteren maar ik weet uit ervaring (ben in 't verleden al voor lange periodes gestopt) dat dit bij mij niet het geval is, integendeel. Ik ga mij helemaal afzonderen, kom haast niet meer buiten en doe alles op mijn eentje (of met mijn partner). Zelfs op vakantie gaan is dan veel minder plezant, ik blijf alles met drank associëren en bij mij is het een beetje zoals vroeger de locale fanfare (ze waren maar met 5) op zijn vlag en grote drum had staan: geen drank geen klank ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Sowhat

Hoi Slokje,


Is het misgegaan,van de week was je nog zo gelukkig dat je het op die manier kon doen?


Of ging het net zo als bij ons allemaal,ineens is dat kleine flesje niet meer genoeg.



Ja ik ging eigenlijk wel door maar nu heb ik niks meer in huis mooi zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey muffin

het is alleen maar beter dat je het druk heb
als je heel de dag niks te doen het wordt het nog zwaarder

ja wat jij zeg van het missen vande smaak enzo heb ik ook hoor
moest net voor morgen wijn gaan halen
ze staan nu in me kast..als ik er naar kijk proef ik het al
maar weet als ik er 1 neem voor de bijl gaaat
ja en smorgens ben ik ook heel blij dat ik gewoon nuchter ben
dus we doen het niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoidiloi.
Ach....heb ik Bor gemist? :(

Er hebben zich nog meer aangemeld las ik duss ff een update:
Weekendpact:
Sailor
Bolletje
Desi
Snoepje
Josje
Sowhat
Linde
Sara
Igor
Blondie
Kore
Elvira
Beate
Jane
Muffin
Topbertje

Slokje; wat denk je ervan, zou je ook mee willen doen???
Je hebt nu zo'n dapper besluit genomen en morgen zou wel eens moeilijk kunnen worden, misschien helpt het om met ons mee te doen?

Wanneer ik plotseling stil blijf heb ik weer geen netwerkverbinding.
Word er gallisch van zeg, geloof dat ik de KPN beter kan omruilen voor een ander, ook de tv heeft bijna nooit goede ontvangst. Waarschijnlijk omdat ik hier in grensgebied woon. Nou leuk hoor.
Ga ff verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ik weer, heb eerst de honden maar ff uitgelaten en aanvaring met jager/boer gehad :wacko:
Affijn ik heb weer internet.

Tuurlijk Toppie, ik heb je naam al aan de lijst toegevoegd hoor :heart:

Ha die Joop.
Dat klinkt me heel bekend wat je schrijft zeg........... Goed dat je jezelf observeert en ontdekkingen een plek kunt geven! En die moeheid.......ja dat is iets van veel factoren tesamen maar natuurlijk ook door je nieuwe werk, tegen mij zeiden ze dat dat zeker de eerste maanden wel zou duren, alleen al om weer te wennen aan het werken. En het huis? hahaha ben nu nog aan het puinruimen van de afgelopen 4 maanden :D.
Fijn dat je echt van je weekend geniet :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joop ik kijk nu al uit naar wat je onderschrift voor februari zal zijn :)!

Wil nog ff iets vertellen. Eergisteravond keek ik "Secret Miljonairs" en dit keer was het een miljonair in Australië maar helemaal niet wat ik me bij een miljonair voorstel. Huis vol met indische voorwerpen en hij ook gericht op meditatie enz. Gave peer dus al om te beginnen. Wat geeft hij als antwoord toen ze hem vroegen hoe je succesvol kon zijn in het leven? Dit:

"Mensen zijn geneigd om te vervallen in oude fouten.
Laat het verleden niet je toekomst bepalen".

Dat vond ik zó mooi, die spreekt mij persoonlijk erg aan, misschien sommigen van jullie ook, wilde het in elk geval even delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh????
Ineens iedereen weg?

IK BEN NIET ENG
IK BEN BEST WEL AARDIG

Waar is Topbertje? Ben je al bezig om je mooi te maken voor de bioscoop? Ga je gezellig met je man? Ja is knap dat hij gestopt is met roken! Maar.............. spiegel je niet (teveel) aan iemand anders want jouw probleem is het jouwe en nooit gelijk aan welk probleem van wie dan ook. Het is goed en fijn wanneer je je aan hem kunt optrekken maar trap jezelf er nou alsjeblieft niet de grond mee in zeg. Weet je nog: HELPEND denken. Sterkte meid :present:

Hm, misschien iedereen aan het eten (koken)..........tja, nou dan ga ik maar strijken.
Kom straks nog wel ff kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...