Sara Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Nou Dees, en terecht, hier van mij !!!Wie had dat een half jaar geleden gedacht, of niet? Super meid!En wat die spruitenstamppot betreft: had ik vorige week, precies hetzelfde, aiaiaiaiai.Was de volgende dag wel over maar had ook toen nog een vol gevoel.Raar hè, volgens mij zijn spruiten zonder stamppot makkelijker te verteren.Misschien "vlieg" je wel naar je stage morgen Nu ga ik sluiten en bankhangen.Dag menskes, alvast weltruste en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Sara ik heb donderdag pas stage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Hobbydraadje staat bij de ti[ps, Sara. Staan daar ook die hangmatten? Ff gluren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Zo ga afsluiten tot morgen en truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Goedenavond allemaal:DDag 1 zit er alweer op...Vanavond nog met de auto een skateboard gaan halen voor mijn zoon.Hij gelukkig, ik gelukkig...Morgen weer gesprek bij counselor en meeting.Sara ; Reparaties zat gedaan aan auto : 2 nieuwe voorbanden, V-snaar gesteld, Uitlaat (middendemper) was kaduk, ruitenwissers vervangen, en noem maar op...Maar ik kan weer "veilig" de weg op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Owwe Blondie nu snap ik het want je hebt hem meteen een grote beurt laten geven want een APK mag nooit meer als 40,= kosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Moest ook wel drup, Dat ouwe beestje kreunde aan alle kanten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Truste allemaal.Ik ga opslomen met een mok anijsmelk en dan mn mandje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Sarie het hobbydraadje is bij tips en adviezen.Nou mensen ik ga ook wer eens afsluiten. Slaap lekker allemaal en zo te zien heeft iedereen het vandaag droog gehouden. Geweldig mensen. Dat doen we vaker? Bevalt goed hé.Trusten kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Het heeft me wel wat moeite gekost om droog te blijven Bol. Maar ik zit nu keurig aan mn thee dus kan er niks meer mis gaan. Blijft raar, als het eenmaal in je hoofd zit, raak je het dus bijna niet meer kwijt op zo'n dag.Gelukkig morgen een nieuwe dag met nieuwe gedachten. Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 P sputtert nog steeds. Wordt ie boos, of zielig doen, zoete koekjes bakken. Van alles.Buikdansen gaat heerlijk, probeer echt elke dag te dansen Alleen als ik het heel druk heb niet, want dan kost het teveel energie. Ben nu een 7 delig kostuum aan het maken voor een andere danseres. voor een vriendenprijsje, en goede reclame voor mij quote: Originally posted by: SaraWeltrusten Snoep, hoop dat je lekker slaapt en uitgerust wakker wordt. Hoi Woman, las dat je nu met een stopper wandelt ? Nog last van P gehad? Denk dat je een heel verstandig besluit hebt genomen. Hoe gaat het met buikdansen, heb je nog wel eens optredens? Leuk plannetje met je vriendin, jij bent me er wel 1 geloof ik hihihi. Zou trouwens Zowie's glitterjasje wel eens willen zien, lijkt me helemaal te gek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Goed gedaan Mup!!!Hier lekker een hotstonemassage gehad van vriendin vanmiddagen omdat ze snipverkouden was, gevraagd of ze vanavond meede sauna inging, lekker 2 uurtjes zitten beppen, heerlijk. Ook met thee.en nu de anijsmelk warm makenen boekje mee naar bovenslaap lekker wie nog leest:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 welterusten iedereen en morgen gezond en nuchter weer op !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden