Spring naar bijdragen

woensdag 26-01-2010

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Kate ik ga weer voor het eerst hulp voor mezelf zoeken, want ik wil het zelf gewoon kunnen aanpakken.
Feestjes etc. zijn er ook geregeld, drank is overal te vinden.
Vandaag was ik winkelen in Duitslang, zie ik een man met een fles jagermeister lopen, daar verkopen ze sterke drank in de supermarkt. Wat een geluk dat dit niet in Nederland is, de verleiding is dan enorm.
Ook zag ik kratten bier royaal bij de benzinepompen staan, echt niet te geloven.
Wat dat betreft is het al iets beter hier in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Duitsland is het inderdaad nog meer een cultuur dan hier. Hoewel, met de feestdagen hadden we hier in Nederland een hotel met minibar op de kamer. En een kwart karaf whiskey. We hebben er even aan geroken en het gruwend weer teruggezet. 's Ochtends bij het ontbijt stonden er dienbladen met champagne, echt waar.
Nu doet het me niets meer maar je zal maar pas gestopt zijn en vol goede moed de feestdagen ertussenuit knijpen en dan in zo'n drankomgeving komen. Kerstpakketten, relatiegeschenken, er wordt nooit gevraagd of je al die flessen wel wilt. Het wordt normaal gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik kan het soms amper geloven en toch is het ook al weer zo gewoon.
Geluk is dat mijn man ook gestopt is. Had ik never nooit niet verwacht.
Ja ik weet dat ik daar wel heel veel mazzel mee heb. Ben ik ook heel dankbaar voor. Samen sta je sterker.

Ik ga bankhangen, tot kijk! Leuk je weer gesproken te hebben, fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal :D

Dank jullie allemaal voor de geluks- en succes wensen vandaag.
Kan het nog steeds niet geloven dat ik na zo lang knokken wat betreft de huisvesting voor mijn gevoel eindelijk weer wat licht aan het eind van de tunnel zie.
Krijg er zelfs zin in om weer terug te keren naar mn ouwe vertrouwde plekkie, al zal ik de natuur hier wel rondom mij gaan missen, maar je kan niet alles hebben natuurlijk.

Igor ;
Werk is zowiezo in April voorbij (jaarcontract is dan afgelopen en ik ga niet uit van verlenging)
Zal dus in de omgeving van Rotterdam werk moeten gaan zoeken, maar dat is in de verpleging nooit niet echt een probleem.

Soothe ;
Succes met het stoppen met roken !!!
Ik werk zelf op een longafdeling en heb goede verhalen gehoord over stoppen met behulp van Champrix.
Zelf heb ik zo'n supersmoker, maar dat is jezelf gewoonweg neppen, dus als iemand nog interesse heeft in zo'n ding. (alleen verzendkosten)
Ligt bij mij alleen maar in de kast. Nog 3 ongebruikte patronen (0%nicotine)

Niwi :heart::sun:
Je mag trots zijn op jezelf, een voorbeeld voor mij !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net m'n schoonzus an de tel. gehad. Ze woont samen met J. z'n broer. Schoonzus heeft het ook zo moeilijk met haar man. als ik dat zo allemaal hoor denk ik soms, ik ben blij dat die tijd voorbij is en ik een hoop rust heb.
Goed lieve kanjers ik ga ook stoppen en nog ff hangen en dan naar bed.
Trusten allemaal.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...