Kate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Niwi, je wordt zo steeds meer je echte zelf. Alle sluiers verdwijnen. Mooi is dat. Werk ze.Bol, jij hebt ook al meer dan een jaar niet gedronken toch? Toppie.An, gaat goedkomen. Word je thuis nog omringd door drank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Kate het is nu clean hier, maar tegen houden gaat niet he. Zoveel als mogelijk is zorg ik ervoor dat er gewoon niks is, stuk makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ja, kan ik me voorstellen. Hoewel de trigger altijd in jezelf zit, en niet buiten je. Maar als het even kan dan liever zo min mogelijk om je heen. Is ook zelfbescherming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Kate ik ga weer voor het eerst hulp voor mezelf zoeken, want ik wil het zelf gewoon kunnen aanpakken.Feestjes etc. zijn er ook geregeld, drank is overal te vinden.Vandaag was ik winkelen in Duitslang, zie ik een man met een fles jagermeister lopen, daar verkopen ze sterke drank in de supermarkt. Wat een geluk dat dit niet in Nederland is, de verleiding is dan enorm.Ook zag ik kratten bier royaal bij de benzinepompen staan, echt niet te geloven.Wat dat betreft is het al iets beter hier in Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 In Duitsland is het inderdaad nog meer een cultuur dan hier. Hoewel, met de feestdagen hadden we hier in Nederland een hotel met minibar op de kamer. En een kwart karaf whiskey. We hebben er even aan geroken en het gruwend weer teruggezet. 's Ochtends bij het ontbijt stonden er dienbladen met champagne, echt waar. Nu doet het me niets meer maar je zal maar pas gestopt zijn en vol goede moed de feestdagen ertussenuit knijpen en dan in zo'n drankomgeving komen. Kerstpakketten, relatiegeschenken, er wordt nooit gevraagd of je al die flessen wel wilt. Het wordt normaal gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Oh, en goed van je dat je hulp zoekt. Je verdient het hoor Succes he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Jemig Kate, werkelijk een karaaf whisky, dat zou me echt niet moeten gebeuren. Zeker als je het niet verwacht. Sterk van je Kate en komende maand alweer een jaar droog. Heerlijk he?Dag voor dag, dat werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Yep Kate één jaar nu. Kan het soms nog niet geloven. Hoe het mogelijk is weet ik nog steeds niet, en wat er nu zo veranderd is in m'n leven???? Alleen dat ik op het forum ben gekomen en toen ben ik, na twee keer in de fout te zijn gegaan, gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ja ik kan het soms amper geloven en toch is het ook al weer zo gewoon.Geluk is dat mijn man ook gestopt is. Had ik never nooit niet verwacht. Ja ik weet dat ik daar wel heel veel mazzel mee heb. Ben ik ook heel dankbaar voor. Samen sta je sterker. Ik ga bankhangen, tot kijk! Leuk je weer gesproken te hebben, fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ja Bol. Ik herinner me nog een filet-american incident onder de douche Goed van je hoor. Jij ook fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Arme Anna, Soothe word een jong veulen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Klikte te snel zoals gewoonlijk :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goedenavond allemaal Dank jullie allemaal voor de geluks- en succes wensen vandaag.Kan het nog steeds niet geloven dat ik na zo lang knokken wat betreft de huisvesting voor mijn gevoel eindelijk weer wat licht aan het eind van de tunnel zie.Krijg er zelfs zin in om weer terug te keren naar mn ouwe vertrouwde plekkie, al zal ik de natuur hier wel rondom mij gaan missen, maar je kan niet alles hebben natuurlijk.Igor ; Werk is zowiezo in April voorbij (jaarcontract is dan afgelopen en ik ga niet uit van verlenging)Zal dus in de omgeving van Rotterdam werk moeten gaan zoeken, maar dat is in de verpleging nooit niet echt een probleem.Soothe ; Succes met het stoppen met roken !!! Ik werk zelf op een longafdeling en heb goede verhalen gehoord over stoppen met behulp van Champrix.Zelf heb ik zo'n supersmoker, maar dat is jezelf gewoonweg neppen, dus als iemand nog interesse heeft in zo'n ding. (alleen verzendkosten)Ligt bij mij alleen maar in de kast. Nog 3 ongebruikte patronen (0%nicotine) Niwi Je mag trots zijn op jezelf, een voorbeeld voor mij !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Drup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 iedereen weltrusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ha Snoep, ga je al naar bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Woon je aan de kust jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Tom ik denk het wel, ik ga afsluiten. Fijn dat ik er ff bij kon zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Rustig en gestaag verder dus Jopie.Grote last/zorg valt weg.Ik ga mn zoon naar bed bonjouren en lekker nog even wat lezen en naar mn bedje.Slaap lekker allen voor straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goed dat je definitief de stap hebt genomen Angaat je lukken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Net m'n schoonzus an de tel. gehad. Ze woont samen met J. z'n broer. Schoonzus heeft het ook zo moeilijk met haar man. als ik dat zo allemaal hoor denk ik soms, ik ben blij dat die tijd voorbij is en ik een hoop rust heb.Goed lieve kanjers ik ga ook stoppen en nog ff hangen en dan naar bed.Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 welterusten bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Robbie4u2, waarom plaats je zo'n mooi bericht niet hier?Je gaat klasse man toppie toppie.Nu doorbijten, en bezig zijn is goed.Actie. Ga zo door en het moet goed komen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Blondie, ik ga er serieus tegenaan.Bedankt!En liever geen supersmoker voor mij, dan houd je toch de rituelen in stand.En je wordt niet nicotinevrij. Dat is wat ik dolgraag wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden