Robbie4u2 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Yeahhh, ben heel trots op me zelf en ook mijn familie, Vandaag nu 1 week zonder alcohol geen druppel gedronken. Maar o jee wat een gevecht is dat, zeker als je er alleen voor staat. Ga thuis ook als een bezetene te keer met dingetjes doen om te zorgen dat ik afleiding heb. Maar het is alle jezus moeilijk zeg. Volgens Tactus heb ik morgen (donderdag) het ergste gehad. Ok luitjes ik zal het proberen vol te houden, hopelijk jullie ook. Ik kan jullie ook aanraden om op de tijden dat je het moeilijk hebt om iets te gaan doen en doe niet alles maar bewaar ook wat klusjes voor de volgende dag en de dag daarna enz enz. Dit was het van mij weer liefs Robert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Robby misschien zou je kunnen proberen om de berichtjes op de dagdraad te zetten. Net onder dit berichtje zie je woensdag staan. als je naar de laatste pagina gaat, zie je allemaal berichten van ons staan. Probeer het maar eens, nu zit je helemaal alleen op een draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 En dat is ook niet leuk, alleen op een draadje zitten:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie4u2 Geplaatst 28 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Oh sorry bolletje weet dus blijkbaar nog steeds niet hoe het werkt maar zal daar is kijken dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie4u2 Geplaatst 28 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Waar vindt ik dat "dagdraad" . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Waar je nu zit, is al de dagdraad Robertje hebt een nieuwe aangemaakt. Als jede datum van vandaag ziet staan, zit je goed.en dan zijn we samen trots op jou!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden