will Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Ik ga even bankhangen, want de moeheid slaat me tegen de oren, links en rechts. Blij even te zijn langsgeweest en i'll be back.Dikke nog voor je bollie (alle anderen krijgen er ook eentje natuurlijk ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Lieve Rekel van me. Wat ben ik weer blij iets van je te horen. en zeker dat het nu weer beter gaat met je. Ja lieverd, een scheiding maakt diepe wonden in je ziel. Knap dat je je er zo door heen slaat.Sterke kanjer.Zo nu echt zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Ik kom ongelezen binnenhollen. Ik heb een mega-terugval. Dit is niet leuk. Ik weet nu wel waar het om gaat, ik wil niet dat mensen op me gaan rekenen. Dat heb ik als kind-zijnde al gehad. Altijd "Tatum is er bij dan gaat het wel goed". En toen probeerde ik dat al te ontlopen, kind te zijn.Ik ben steenbok van sterrenbeeld. Ik heb al een enorme verantwoordelijkheidsgevoel zonder dat dit nog groter gemaakt wordt door anderen. En die stomme rittenadministraties die ik moet bijhouden op mijn werk van een aantal mannen. Dat ligt me ook heel zwaar op de maag. Die 500 km is heel snel gereden.Ik ga dit weekend niet drinken en maandag weer fit en fruitig naar werk. Eerst het allergrootste probleem aanpakken. Als ik dat gedaan heb, dan voel ik me een stuk beter. Ik ga nu ook een boekje bijhouden met 1 of 2 afspraken. Dingen die ik de volgende dag REGELEN ga. En nu ga ik even niets regelen. X-factor kijken (volgende blik talent is weer open getrokken) en daarna "wie kiest Tatjana". Opvallend van het laatste programma: toen het was van "wie kiest Froukje (tv-makelaar)" was dat ze niemand koos en daags erna ineens een vriend had van wie ze nu een kind heeft. Misschien heeft Tatjana nu ook al een vriend en vertellen ze dat ná het programma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 @ Will, bedankt voor het welkom.@ Snoepje, dan weet jij ook wel alles van pubers, en ja hoe noem je die van 22? Haha.@ Sara, beetje bijgekomen buiten? Was zeker wel bar koud. Wil je me best wel aanmelden voor dat weekend pact maar begrijp nog steeds niet wat je dan moet doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Ik wil me ook aanmelden voor een weekend-pact. En Sharire, je mag dan het hele weekend niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 quote: Originally posted by: Shahire[/i@ Snoepje, dan weet jij ook wel alles van pubers, en ja hoe noem je die van 22? Haha.Een laatbloeier????? :huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 quote: Originally posted by: TatumIk wil me ook aanmelden voor een weekend-pact. En Sharire, je mag dan het hele weekend niet drinken Toch wel thee en koffie mag ik hopen?Dan wil ik ook wel meedoen, .....Josje.........ik meld me hierbij ook aan!!!Dank je Tatum, vervelend van je terugval, hoop dat je je snel weer de oude voelt. (om het zo maar te zeggen als je begrijpt wat ik bedoel). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 hey tatum doe maar lekker met ons mee dit weekend dan ben je inderdaad maandag weer fris en fruitigeen laatbloeier..... nou eerder een vroegbloeier met nu al een kleintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Tatum, ach wat mensen allemaal denken of wat jij denkt dat de mensen denken.Eerst dat maar eens uit je systeem en dan doen wat jij denkt wat jij wilt en dat dan gewoon doen.Hier zijn we allemaal gelijk, allemaal geen cent beter of slechter en worstelen met hetzelfde probleem.Hier hoef je dus echt geen verantwoording af te leggen en als je het doet doe je dat alleen voor jezelf/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Dag Will tot gauw en relaxe! Shahire: weekendpact hoef je nix speciaals voor te doen. De mensen die zich opgeven spreken met elkaar af het weekend niet te drinken. Ook mensen die al een tijd "droog" staan kunnen meedoen, het gaat nl. om de steun voor die dagen die je soms extra in de verleiding kunnen brengen. Zo kun je bijvoorbeeld ook een dagpact aangaan met iemand als je daar behoefte een hebt. Snappie?Bol; hm, da's niet fijn zo'n hoofd. Daar moeten jullie idd maar eens over vergaderen en duidelijk maken tegen welke rottigheid jullie aanlopen!HĂ©, hoe is het afgelopen met dat chihuahuaatje????Oja........wach ff....duikt in koelkast........pakt groooooooot glas........BOL!!!! COLA!!!!!Zo lieve mensen, het was niet koud (genoeg hahaha) want er is hier geen wind meer.Ga nu ook languit tv kijken.Fijne avond nog, sterkte voor wie het nodig heeft en voor straks alvast:weltrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Sharire, ik begrijp wat je bedoeld. En je mag heel veel drinken, als er maar geen alcohol in zit.Koffie, thee, Spa, Sinas, Cola, water, Ice-tea, sap, Rivella, Ginger Ale, melk, dubbelfris, chocolademelk, cassis en zo mag je het aanvullen naar eigen wens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 An, maar als de belastingdienst komt, dan heb ik wél een groot probleem. Kan mij mijn baan en inkomen kosten. Je snapt dat ik daar best wakker van lig. Maar ook ik ben slecht in het benoemen wat ik wel goed doe. Ik doe het zoveel beter dan dat het op andere bedrijven gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 En ieder jaar lijken al die regeltjes te wijzigen. Ineens is het compleet anders Moet ik me opnieuw verdiepen in hoe de regels dan wél zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 En als ik dat niet goed gedaan heb, dan heb ik het FOUT gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Tatum, ja dat is vervelend, maar alcohol lost jouw problemen niet op hoor.Je hebt er dan een veel groter probleem bij.Pak jezelf op en GO GO! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Trouwens, ik heb de laatste tijd ook nogal wat blunders gemaakt, maar zolang ik daar niet bij heb gedronken kan ik mezelf recht in de ogen kijken.Weet je, ieder mens maakt fouten, toch niks nieuws neem ik aan.En... we kunnen ook niet alles. Gelukkig maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Lieve An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Tatum, gewoon door blijven ademen, paniek brengt niks.Je weet wat je kan en waar de moeilijkheden zitten.Vraag hulp, zoek informatie en als je het echt niet kan dan maar zeggen of zo.Ik zeg maar wat hoor.Soms lijkt het dat je op een doodlopende weg zit, maar soms is er toch nog een ander weggetje om er toch te komen. Daarvoor heb je nuchtere hersens nodig.Ga er gewoon voor en zet die drank vandaag uit je kop, morgen is er weer een nieuwe dag.Ga in bad of douche, neem een boek, maak een plan en ga lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 oh sorry, ik gooi alles in de soep, ik dacht dat ik bij wie is wie zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 An, vandaag is dochter ook uit logeren. Heerlijk die rust in huis. Maar ik weet ook dat ze morgen thuiskomt en weer voor "gezellige" drukte zorgt. Ik drink niet, wil maandag een probleem oplossen. Dat lijkt veel, maar ik kan ook met 4 dagen per week werken mijn woning betalen. Dat is weer de andere kant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Kijk dat is alweer wat. Je dochter komt morgen.Maak je nu alvast een plan wat je leuk vindt om met haar te doen.Waar jullie echt plezier aan beleven. Even de accuu opladen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 En ik heb mijn werkgever wel eens beloofd (in gedachten) dat ik hem helpen zou. Die is bijna 10 jaar jonger dan ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 tatumwees maar trots dat je een baan heb en behoud die ookik wou dat ik dat kon zeggen...doe wel vrijwilligers werk maar gewoon je eigen centen verdienen is toch het lekkerste wat er is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Jopie, ik fiets De mannen die buiten de bijtelling willen blijven die mogen geen 500 km privé rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Snoepje en wat houdt jou tegen om betaald werk te zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden