Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 januari


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kom ongelezen binnenhollen. Ik heb een mega-terugval. Dit is niet leuk. Ik weet nu wel waar het om gaat, ik wil niet dat mensen op me gaan rekenen. Dat heb ik als kind-zijnde al gehad. Altijd "Tatum is er bij dan gaat het wel goed". En toen probeerde ik dat al te ontlopen, kind te zijn.

Ik ben steenbok van sterrenbeeld. Ik heb al een enorme verantwoordelijkheidsgevoel zonder dat dit nog groter gemaakt wordt door anderen. En die stomme rittenadministraties die ik moet bijhouden op mijn werk van een aantal mannen. Dat ligt me ook heel zwaar op de maag. Die 500 km is heel snel gereden.

Ik ga dit weekend niet drinken en maandag weer fit en fruitig naar werk. Eerst het allergrootste probleem aanpakken. Als ik dat gedaan heb, dan voel ik me een stuk beter.

Ik ga nu ook een boekje bijhouden met 1 of 2 afspraken. Dingen die ik de volgende dag REGELEN ga.

En nu ga ik even niets regelen. X-factor kijken (volgende blik talent is weer open getrokken) en daarna "wie kiest Tatjana". Opvallend van het laatste programma: toen het was van "wie kiest Froukje (tv-makelaar)" was dat ze niemand koos en daags erna ineens een vriend had van wie ze nu een kind heeft. Misschien heeft Tatjana nu ook al een vriend en vertellen ze dat ná het programma :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Will, bedankt voor het welkom.
@ Snoepje, dan weet jij ook wel alles van pubers, en ja hoe noem je die van 22? Haha.
@ Sara, beetje bijgekomen buiten? Was zeker wel bar koud. Wil je me best wel aanmelden voor dat weekend pact maar begrijp nog steeds niet wat je dan moet doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Tatum

Ik wil me ook aanmelden voor een weekend-pact. En Sharire, je mag dan het hele weekend niet drinken
;)



Toch wel thee en koffie mag ik hopen?
Dan wil ik ook wel meedoen, .....Josje.........ik meld me hierbij ook aan!!!

Dank je Tatum, vervelend van je terugval, hoop dat je je snel weer de oude voelt. (om het zo maar te zeggen als je begrijpt wat ik bedoel).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum, ach wat mensen allemaal denken of wat jij denkt dat de mensen denken.
Eerst dat maar eens uit je systeem en dan doen wat jij denkt wat jij wilt en dat dan gewoon doen.
Hier zijn we allemaal gelijk, allemaal geen cent beter of slechter en worstelen met hetzelfde probleem.
Hier hoef je dus echt geen verantwoording af te leggen en als je het doet doe je dat alleen voor jezelf/
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Will tot gauw en relaxe! :sun:

Shahire: weekendpact hoef je nix speciaals voor te doen. De mensen die zich opgeven spreken met elkaar af het weekend niet te drinken. Ook mensen die al een tijd "droog" staan kunnen meedoen, het gaat nl. om de steun voor die dagen die je soms extra in de verleiding kunnen brengen. Zo kun je bijvoorbeeld ook een dagpact aangaan met iemand als je daar behoefte een hebt. Snappie?:present:

Bol; hm, da's niet fijn zo'n hoofd. Daar moeten jullie idd maar eens over vergaderen en duidelijk maken tegen welke rottigheid jullie aanlopen!
HĂ©, hoe is het afgelopen met dat chihuahuaatje????
Oja........wach ff....duikt in koelkast........pakt groooooooot glas........BOL!!!! COLA!!!!!

Zo lieve mensen, het was niet koud (genoeg hahaha) want er is hier geen wind meer.
Ga nu ook languit tv kijken.
Fijne avond nog, sterkte voor wie het nodig heeft en voor straks alvast:
weltrusten!
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sharire, ik begrijp wat je bedoeld. En je mag heel veel drinken, als er maar geen alcohol in zit.

Koffie, thee, Spa, Sinas, Cola, water, Ice-tea, sap, Rivella, Ginger Ale, melk, dubbelfris, chocolademelk, cassis en zo mag je het aanvullen naar eigen wens :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, maar als de belastingdienst komt, dan heb ik wél een groot probleem. Kan mij mijn baan en inkomen kosten. Je snapt dat ik daar best wakker van lig.

Maar ook ik ben slecht in het benoemen wat ik wel goed doe. Ik doe het zoveel beter dan dat het op andere bedrijven gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, ik heb de laatste tijd ook nogal wat blunders gemaakt, maar zolang ik daar niet bij heb gedronken kan ik mezelf recht in de ogen kijken.
Weet je, ieder mens maakt fouten, toch niks nieuws neem ik aan.
En... we kunnen ook niet alles. Gelukkig maar :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum, gewoon door blijven ademen, paniek brengt niks.
Je weet wat je kan en waar de moeilijkheden zitten.
Vraag hulp, zoek informatie en als je het echt niet kan dan maar zeggen of zo.
Ik zeg maar wat hoor.
Soms lijkt het dat je op een doodlopende weg zit, maar soms is er toch nog een ander weggetje om er toch te komen.

Daarvoor heb je nuchtere hersens nodig.
Ga er gewoon voor en zet die drank vandaag uit je kop, morgen is er weer een nieuwe dag.

Ga in bad of douche, neem een boek, maak een plan en ga lekker slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, vandaag is dochter ook uit logeren. Heerlijk die rust in huis. Maar ik weet ook dat ze morgen thuiskomt en weer voor "gezellige" drukte zorgt.

Ik drink niet, wil maandag een probleem oplossen. Dat lijkt veel, maar ik kan ook met 4 dagen per week werken mijn woning betalen. Dat is weer de andere kant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...