Yvonne Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Goeiemorgen frummers... Koffie staat te trekken , thee loopt door. Of eigenlijk andersom. In ieder geval...... tijd voor een nieuwe dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 goeienmorgen yvonnemijn koffie is ook klaar even de melk kloppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Goeiemorgen Snoepje.... Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen??? Ik moet er vandoor... Douche roept..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 nee vind het erg om te zeggenmaar dat slapen is een rampzo moe zijn en om 4 uur nog wakker zijnben dan ook zo blij dat het vrijdag is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Goedemorgen Yvonne en Snoepje.Koffie en peuk voor mij.Boterhammen zijn gesmeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 goedenmorgen desiik ga me tweede bakkie nemenben al wezen douche...heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Ook een goedemorgen allen,Maar eens kijken wat deze vrijdag voor dag gaat worden.In ieder geval een hoop klussen te doen Vervelen zal ik me vandaag niet.Maar nu eerst............................KOFFIE!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 goede morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Snoepje, vandaag onze 18e dag.Toch wel iets waar je trots op mag zijn!! quote: Originally posted by: snoepjenee vind het erg om te zeggen maar dat slapen is een ramp zo moe zijn en om 4 uur nog wakker zijn ben dan ook zo blij dat het vrijdag is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 hey shahireja gaat best snel heheb jij nou nergens last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Kijk ik om me heen,sta ik midden in mijn leven..............(Spreuk Loesje). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 shahiredit wordt dag 19 hoornet even op me vingers geteld haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Goeie morgen lange slapers ik ga er vandoor... fijne dag allemaal. Igor knuffels voor de twee boefjes. Snoep, oooooit ga je heeeeeerlijk slapen hoor. toedelsssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Snoepje, tuurlijk heb ik last....De ene dag gaat het wel beter als de andere, ligt er ook zeker aan of ik stress of spanningen heb.Ik ben bij mijn laatste zuip partij er behoorlijk beroerd van geworden (misschien gelukkig) en dat probeer ik me heel goed voor ogen te houden.Ik ben me er echt toe aan het zetten om oude gewoontes te vervangen voor nieuwe, niet even gemakkelijk maar ik wil en moet het gewoon van mezelf.0Zeker ook naar mijn kids toe!En ja dat slapen............de en nacht beter dan de andere. quote: Originally posted by: snoepjehey shahire ja gaat best snel he heb jij nou nergens last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Yvonne, fijne werkdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Je hebt gelijk!! Nog beter, zitten we straks bijna op 21 dagen!!!!!!!!!!!En dan gaan we uiteraard verder met tellen. quote: Originally posted by: snoepjeshahire dit wordt dag 19 hoor net even op me vingers geteld haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Yvonne werk ze vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 yvonne werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Martens en Ronald :musicnote: van harte gefeliciteerd. nog vele gezonde jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Goedemorgen allemaal:)Martens en Ronald, van harte gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Hoe komen jullie trouwens aan al ie icoontjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Goedemorgen allemaal:)GEFELICITEERD Ronald en Martens! Maak er een fijne dag van:present:Hier een slingertje voor aan het plafond::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Hmmmm, brood in de broodbakmachine is over 20 min. klaar,Hele huis ruikt er al naar, heerlijk (eigen recept deze keer, ben benieuwd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Als je een bericht typt rechtsboven: selecteer emotion!Moest in het begin ook even zoeken haha. quote: Originally posted by: Tom72Hoe komen jullie trouwens aan al ie icoontjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 hello Shaire & Snoepje, ook voor mij dag 19, proficiat aan ons allen ...Paar dagen afwezig geweest, zat in hoge noorden voor 't werk. Gisteravond laat versneld terug gekomen, moedertje van 83 heeft hartstilstand gehad. Gelukkig (alhoewel...) verbleef ze bij mijn zus en schoonbroer die beide arts zijn, zij hebben haar kunnen reanimeren tot de ambulance er was. Ligt nu in hospitaal (in De Panne, 2 uur rijden hiervandaan), mijn zus heeft me uitgelegd dat het hart volledig versleten is en het nu nog kwestie van dagen/weken is voor dat het vermoeide hartje waarschijnlijk definitief zal stoppen met kloppen. Vertrek seffens naar De Panne en blijf er waarschijnlijk tot zondag avond want moet maandag terug naar Zweden.Ik weet dat het raar klinkt maar misschien had het beter geweest dat mijn moeke nu rustig had ingeslapen. Ze weet wat er aan de hand is en ik vrees dat het niet prettig is voor haar om bang te liggen afwachten. Langs de andere kant kan er nu "gewoon" en in alle sereniteit afscheid genomen worden door kinderen, kleinkinderen en zelfs een ganse "meute" achterkleinkinderen. Ik hoop alleen dat ze nog terug naar huis kan (in dit geval bij mijn jongste zus) en daar haar laatste weken in familiekring kan doorbrengen.Liefs aan iedereen en ik doe in ieder geval mee aan een nieuw weekendpact !! Muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden