Yvonne Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Goeiemorgen frummers. 1 februari alweer. Koffie staat klaar en de thee staat te trekken. Ik ga eerst even voor een pafke in de tuin en heel snel een beetje teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Mogge, eerst een bakkie en een shagje, dan maar een ei dacht ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 goede morgen yvonne en denker en de rest die nog wakker moeten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Goeiemorgen Denker.Omeletje hier is al gebakken inmiddels. Gaat straks als onderdeel van ontbijtsalade mee naar werk.. als ik het nu al opeet loop ik om negen uur te ralibalen van de honger... en dan duurt het wel errug lang tot half 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Hihi, wat kom jij zachtjes binnen Igor Ook goeiemorgen voor jullie drietjes hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Dikke twee weken ADB en gisteren in de supermarkt ging ik bijna voor de bijl. Ik had het al in de handen. Maar terug gezet en dus nu fris en fruitig aan de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 dat komt omdat K&B zo heerlijk op de bank liggen te slapen. dus sssssssssssttttttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 ygo yvonne denkergoedemorgenlekker een bakkie met warme op geklopte melk..... jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Hartstikke knap denker, wat zul je daar een goed gevoel over hebben... Snoep, jij gaat ook hartstikke goed geloof ik he? Lekker bakkie,maar voor mij even zonder melk. Igor, jij gaat ook prima, dikke pluim hoor. geef die twee maar een extra dikke knuffel van mij... Zo, en nu hup naar boven, tis weer gedaan met de luie dagen hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Yvonne, echt wel. Zo blij dat ik dat niet gedaan heb. Ik ben even bewust blijven staan met de vraag waarom? En ik dacht dat ik met alco me beter zou ontspannen en dus beter slapen. Moest echt mijn gezond verstand even gebruiken i.p.v. alco heb valdispert goedenachtrust en valeriaan thee gekocht. Geslapen als een baby en nu blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 misschien ook wat voor snoepje? nachtrustthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 denkerwaar heb je die gekocht...want moet echt een keer slapen krijg een humeur van een ??????????????zo ga nu doucheik hoor het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 is te koop bij een drogist of reformzaak. ook wel in andere winkels maar die zijn veilig voor je snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ik lag het uitgeknepen theezakje op tafel en mijn katten vonden het geweldig, ze wreven hun gezicht in het zakje en gingen op de grond rollen. Ik denk wat gebeurt hier? Even googlen en blijkt dat valeriaan sterk stimulerend op katten werkt. Die waren gisteren dus high. Haha. Moet maar niet te vaak dus anders kan ik straks mijn katten mee nemen naar de verslavingszorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Snoepje beide zijn te krijgen in de supermarkt, Goedenachtrust van Valdispert bij de zelfzorgmedicatie en de thee is van Zonnatura. Staat vaak niet bij de normale thee maar Zonnatura heeft vaak een eigen schap met meer gezond spul als pruimesap en vezels en dat soort spul. Kijk maar eens even, anders even vragen daar. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Goedemorgen Igor, Snoepje en Denker.Inderdaad weer een dag dichetr bij de lente Goed hoor Denker dat je gisteren niets gekocht hebt Nu eerst even een peukje bij de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Goedemorgen Igor, Yvonne, Denker en Snoepje.Ik ben nog niet aktief en ga dadelijk terug naar mijn bed. Ben zooooooo moe.Heb ik de laatste tijd wel meer last van. Aan de Alcohol kan het niet liggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Goedemorgen Yvonne, ik dacht dat je alweer offline was, oeps Mogge Desi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Mogge Desi en gelijk trusten. Blijf toch lekker een paar uur pitten wat kan het schelen? Je kan beter wat teveel slapen dan te weinig, daar word je pas kriegelig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 LENTE wat was dat ook al weer? zuchtdesi slaap nog maar even lekker meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ik wacht nog ff tot mijn dochter naar school is. Dus tot kwart over 8.Ben de hele tijd in de waan dat het woensdag is. Hoe kom ik daar nu toch weer bij? (Echt niet wakker....).Begin de winter echt zat te worden. Denk dat ik dus nog maar een winterslaap ga doen en wakker wordt als alles in bloei staat. Dat lijkt me HEERLIJK. Op het moment heb ik geen plezier meer in die ... dagen. Is me echt zwaar aan het vallen. Daarom heb ik ook denk ik zo'n behoefte aan slaap. Dat dagelijks op zoek naar vacatures en solliciteren begint me ook zwaar te vallen. Waar is potjandorie mijn energie gebleven:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Dames, heren ik ben er vandoor.... moet weer haasten.... grrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ik ben er ook vandoor, het weer tijd voor mjn spartaanse traning. Gegroet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Goedemorgen allemaal:)Eks is in da house:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Goedemorgen Eks, lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden