PROUD2BME Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 hihi zachtgekookt eitje voor ons he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Moet weer weg, heb hier 3 stierlijk vervelende kinderen momenteel:o Moet even wat doen hier...Take care:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 3 nog wel en wat voor ochtend ritueel doe jij dan in hemelsnaam dat je spiertjes verrekt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier lekker fris, net gesport en klaar voor de dag..leuk om jullie te zien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 ik ga effekes buiten kijken latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Goeiemorgen,Ondanks de verkoudheid hier heerlijk geslapen.Vandaag grote schoonmaak (woensdag schoonmaakdag) Daarna weer lekker aan de schilder.Nu eerst effe koffie en een peukie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Goeie morgen lieve kanjers:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Hoi Blondie...schoonmaakdag..gisteren voor me geweest ...vandaag lekker studiedag...hersens voeren..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Nu al discussie met de kids... Woensdag ook voor hen opruimen van hun kamers...Pfff... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Hoi lieve Bolletje...hoe is het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Dees hoe was het gisterenavond bij de A.A.? Heb je nog een advies gekregen over hoe je het beste met je vriendin om kunt gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Moghu lieve Susanna. Ja het gaat hier wel goed. Net wakker hé? Berengoed geslapen dus een hoop energie. En jij wat ga je vandaag doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 goedemorgen allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Lieve Bolletje : ik ga lekker in de boeken duiken....ben vandaag vrij...als lieve dochter wakker wordt (3 jaar bijn 4) ga met ze lekker wandelen met hond....verder gewoon genieten van deze mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Bolletje, Puck ook lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Gaby, hier moet je zijn.Fijn dat je nuchter bent opgestaan, voelt goed he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ja hoor Puck slaapt prima. Ze heeft gewoon een tijdje nodig om te beslissen waar ze precies gaat liggen in bed en dan ploft ze neer. die oortjes van haar horen alles, ze is meteen paraat dat zou je moeten zien. Ik lach me rot met haar. Het is een echte hond, dus niet opgevoed maar lekker rauw voor zo'n kleintje, denderd overal overheen of ik nu op de bank lig of niet. Als ze de kolder krijgt rent ze gewoon over me heen. Daar houd ik wel van, niet van een hond die af gaat liggen en bibberen maar gewoon hond durft te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Bol, denk dat jullie helemaal aan elkaar gewaagd zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Goeie morgen Shahire. Ja hoor geod geslapen hier, en jij? Wat ga je vandaag doen? Iets leuks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ja, vanacht gelukkig goed geslapen.Nu is de man voor de verwarmingsketel er, daarna zou ik met mijn vriendin gaan wandelen en dan wil ik hier in huis nog het e.e.a gaan doen. Mijn laatste 2 vrije dagen vrijdagmorgen weer vroeg aan de bak, nou ja aan alles komt een end Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Daar heb je nu als het goed is, ook een hoop energie voor om te gaan werken Shahire maar inderdaad leuk is anders. Voor jou een als troost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Bol, ik heb wel leuk en dankbaar werk met lieve en (bijna allemaal) leuke clienten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Goeiemorgen allemaal Gos heb ik gisteravond Fleur en vanmorgen Tasseke gemist..........Fleur kom maar gauw weer, zijn denk ik nog wel meer hoor die je nog kent;)Tass.....jee, ben er ff stil van.Afijn je zit nu weer op de weg omhoog en ik hoop dat je gestaag verder en dichterbij huis zult komen Gisteravond in mn eigen straat uit de bocht gegleden met de auto gelukkig alleen velg eraf maar wel schrikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Tasseke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ben weer weg mensen, tot vanavond:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden