Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Goedemorgen Jane, wat ben je laat Hier is alles al in volle drukte en te werk.................exept moi....nog 2 vrije daagjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ja Shahireen jij vroeg:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ik ben snipverkouden Shahireen het grote hoesten is begonnenvanuit mijn tenen lijkt het welnou ja, komt het los he.Alle afspraken voor deze weekheb ik afgezegd dus ik geef er maareens helemaal aan toe en hoop er het beste van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Dag Will, werkze en ja: alles op z'n tijd, ik kon het ook niet tegelijk hoor.Volgens mij moet je er mentaal ook aan toe zijn. Je gaat goed man.Mogguh Jane Niwi: kleine aanpassing: zit al op dag 7 (net pilletje genomen en gezien).Zoeffff weer verder.......hoewel .....moet mezelf uit de klei trekken vandaag pffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 maar het is wel te merken he, Sara....dat het vanzelf minder wordt...dat de behoefte afneemt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Shahire: geniet er nog maar lekker van dan! Jane; hè wat rot voor je, hier : :present: (als je goed kijkt zijn het tulpen ) om je op te vrolijken en mag je zelf invullen ( geen baan deze keer wel iets om je mee te verwennen!Had zondag buikgriep en het blijft hangen gaat nu over in een soort verkoudheid met keelpijn en idd hoesten. Tja....we zijn allemaal aan de lente toe!!!Ja Niwi dat is inderdaad waar, heel gekke gewaarwording, ze smaken ook niet meer zo lekker! En ik kan me makkelijker over trekmomenten heen zetten. Ben blij met dat goedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Goedemorgen allemaal! Op deze druilerige ochtend, maar het wordt beter, morgen zien we de zon weer:rose: Morgen nieuwe maan, morgen chinees nieuwjaar. Wat een mooie dag.Maar eerst vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ook goeiemorgen Josje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Goeiemorgen Sara! Bij jou ook zo druilerig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ja saarhet is zoen niet anders:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Mijn engelenkaartje voor vandaag:" Je zit in een groeiproces, heb geduld met jezelf! Alles is goed! "wow............................in de roos zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Sara: wat goed dat je je trekmomenten qua roken beter kunt verzetten! En dat het ook veel minder lekker smaakt Jane: Zal ik een lekker sinaasappeltje voor je uit persen? Josje: ja vandaag is vandaag en deze dag gaan we eerst doen voor we verder kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Goedemorgen Viciente, ook online zie ik.Je bent te laat voor de koffie, hebben we hier al gedronken, eerder je bed uitkomen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ja Josje, druilerig buiten en binnen Jane uitzieken dan maar hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Soms wil ik dagen overslaan Shahire. Jane, beterschap, ga maar eens lekker op je matje liggen, misschien helpt dat een beetje, sju van Shahire erbij.Knap hoor Sara, daar ben ik nog niet aan toe, stoppen met roken, als ik er ooit aan toe kom:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Nou Josje, ik zou eigenlijk straks met een vriendin gaan wandelen maar als ik naar buiten kijk Hoop eigenlijk dat ze ook geen zin heeft Ja ik weet het, zou goed voor me zijn............zeker na gisteravond een halve zal smerige zoete snoep naar binnen te hebben gewerkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Zo, hier alles weer spik en span...Effe een bakkie koffie en dan aan de schilder:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Moet het eerst nog doen Josje, Niwi geeft het grote voorbeeld enneuhhh ik heb geleerd om nooit meer nooit te zeggendus jij ook? Je weet het nog niet joh, wat niet is kan komen.Nu geef ik mezelf een giga schop BENGvooruit kreng, moven met die hap.Dahag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 sjuutje uit gaan persen dan maaripv hier blijven hangengot the message:Dlaterssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Jane ; beterschap ! Het lijkt te heersen, ook hier hoesten en proesten en snipverkouden,rillerig...Gewoon door blijven gaan !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Gewoon gaan Shahire, als je eenmaal buiten bent is het lekker. En daarna voel je je voldaan. Ik heb geen keus, want de hond moet eruit, maar dat is een mooie stok achter de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Hallo lieve allemaal:present:Dag 5 droog en ik neem vandaag de eerste niet.Deze dag onfortuinlijk begonnen, vanmorgen tijdens de hond uitlaten een flinke smak gemaakt op een bevroren stuk stoep, nag naweeën van die ijzel gisteren... Ik kon meteen door naar de dokter, flink de enkel verstuikt/verzwikt, en was fflink gezwollen dus hij heeft 'm ingetaped en moet nu een paar dagen rusten en koelen...Nou, mooi handig met zo'n grote hond als wij, een Akita die heeft haar beweging nodig... Dat wordt nog wat.Maar goed, het zal wel weer allemaal goed komen.Nou heb ik wel tijd om twee boeken uit te lezen:D Dus elk nadeel heb ze voordeel, zou Cruijff zeggen.Liefs, Tobbertje:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Dat is dus 1 van de redenen waarom ik geen hond heb Mijn poezekind hoeft niet uitgelaten te worden, zij laat zich zelf uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Luitjes tot later,Ga mezelf ook maar eens een schop onder mijn kont geven om iets te doen.Tot laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ach tobbertje, ja die ijzel is verradelijk. Ik ging gisteren ook bijna onderuit. Nou uitrusten dan maar, zit niets anders op. Beterschap en lees ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden