snoepje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 womanwis zijn nummer en klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Ja heb ik nu gedaan. Maar ik had het steeds nog ergens op een papiertje. Die heb ik nu ook weggegooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 bolletjevol verwachting klopt ons hart:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Nog heeeel even Bol Je weet het wel spannend te maken zeg.Vertel je straks nog even hoe het gaat, ben ik wel nieuwschierig naar nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 den witte se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Weet je wat ik van Indiase mensen vind. Die hebben altijd zo'n rustige wijze uitstraling. bovendien zijn ze erg behulpzaam, charmant en galant. En het zijn ontzettend knappe mensen. En het eten is ook heeeeeerlijk. Ik houd toch zo van kerrie in het eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 ik ga zo naar de film'maar ja dit is ook een vervolgverhaal aan het worden heals ik straks maar niet vergeet weg te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Ik kwam eens deze tekst tegen, die kwam wel heel treffend binnen in mn hart:Maak geen prioriteit van iemand voor wie je zelf slechts een optie bent.....OefSo true !!Zie jeIk groei steeds meerGaat een stuk sneller zonder drank. Door drank staat je persoonlijke ontwikkeliing stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 den niwi se:)Bol leest helemaal niet meer hier,die heb alleen nog maar een indiase man in dr hoofd en Toos Toos vind ik ook leuk, ik vind t gappig zo een hond met een hele foute naam,dat past precies.Ik schop je wel vh frum af hoor JaneDan kom je in ieder geval niet te laat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 een deense dog met de naam Fifi..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Vooruit, speciaal voor Bolletje. http://www.google.com/images?h...tab=wi&biw=799&bih=467 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 ook te grappig idd niwiIk hou daar wel van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Ook niet vergeten dat je zelf de belangrijkste persoon in je leven bent Woman.Veel plezier vanavond, prinsen zijn het leukst om alleen over te dromen, dan kunnen ze ook niet van het paard vallen.Ik heb prins PWA trouwens wel eens in het echt gezien haha. Prins pils was toen zijn bijnaam. En ja, hij zat aan de pils. Tegenwoordig doet hij in watermanagement. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 :D:D quote: Originally posted by: Kateprinsen zijn het leukst om alleen over te dromen, dan kunnen ze ook niet van het paard vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Woman, ff RTL 8 aanzettenecht interessant hoe ze met een relatie omgaaneen man die van zijn liefde (optie) een prioriteit leert makenin 10 dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Het is zaterdagavond en tijd voor een filmpje en een grote kop zoethoutthee. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 quote: Originally posted by: KateHet is zaterdagavond en tijd voor een filmpje en een grote kop zoethoutthee. Fijne avond! Goed plan!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 ik heb er ook gauw een gemaakt Kateproost! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Ik heb zomaar het idee dat bolletje momenteel flink aan het knuffelen is met Toosen gezellig zit te keuvelen met Blondie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 " ..en als het mij lukt moet het jou ook lukken. " quoteBolletje,Ik vind het absoluut ongepast om dit soort opmerkingen te maken tegen nieuwkomers. Ten eerste neem je je eigen prestatie totaal niet serieus, je bent meer dan een jaar gestopt, een zeer knappe prestatie. En wat moet de onvanger met een dergelijke boodschap? In het ongunstigste geval zal hij denken dat stoppen een eitje is en dat hij blijkbaar zelfs daar te stom voor is. Wat een druk leg je op, Bolletje. Resultaat laat zich raden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 bertik geloof dat ze het anders bedoel dan hoe jij het hier beschrijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Ik kreeg ff een lichte shok toen ik eerst bert zn icoontje zag.Zonder naar de naam te kijken.Grappig hoe dat werkt blijkbaar.(vroeger was er iemand anders met je icoontje Bert en ik dacht ff dat die weer terug was)Maar jou ken ik nog niet denk ik Bert,welkom alsnog hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Bert, dat schrijf ik ook wel eensen dan bedoel ik, dat als ik van zo ver kan komendat het een ander ook kan lukken, en ik denk ookdat bol het zo bedoelt. Ze zal straks misschiener op terug komen, maar leest niet altijd terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Zeg, nie zo lelijk doen hoor, tegen Bolletje. Als je het beter weet, reageer dan zelf op nieuwkomers. Als er iemand lief is, dan is dat Bolletje wel. Niet op mopperen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 felle tante ookdie Woman:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden