blondie6173 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Je weet nu waar ze woont Igor;)Beate, ja ik ben nu pas rustig en geinstalleerd achter mn pc thuis...Geen tijd gehad of eigenlijk genomen om wat te eten, maar de Boeuf is voortreffelijk !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 nee hoor ik ben gelukkig met K&B en bollie met haar toos. het is echt zoooooo'nnnn scheetje.ik heb eerst K&B maar geknuffeld. de schatjes waren zoveel alleen vandaag. en ze hebben niets gesloopt ondanks dat ik ze alle ruimte daarvoor heb gegeven blondie nu ook lekker slapen meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Cijfers geef ik niet...Ja, voor de boeuf : 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 O, ja dat moet ook nog he Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Met een volle buik gaat dat ws niet lukken gelijk.Ach, ik kan en mag morgen een gat in de dag slapen van mijzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 ik sluit weer af, heb een vreselijke avond gehad, niet gedronken. Dat is tenminste dan nog iets.Maar misschien was de avond wel minder vreselijk geweest met wat drank. of niet. Was ook maar afwachten geweest. Ik zal wel slapen, morgen hopelijk beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 niet zo'n groot gat blondie, jij hebt ook een grote lieve scheet (die scheten kan laten pppfff) en er toch wel op tijd uit wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Igor Erugghhh, was waarschijnlijk alleen maar gas omdat ie van de stress de hele dag niet gegeten had....Ligt nu ook met een vol buikje op de bank... Effe kijken of ik zonder hem kan gaan rusten strakjes;)Word ik ook niet wakker met natte oortjes:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 AAAAAAcccccchhh hij was al zo onzeker, weeeeeerrr een nieuw hondje. moet ik weer delen? leg je een handdoek onder je hoofd ik ben helemaal besnuffeld waar ben je geweest?? en krijgen we nog eten aiaiai. maar ze waren wel blij dat ik thuis was, net als ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Ga eerst nog effe tv kijken, nog veels te wakker, voetjes komen eindelijk echt bij met mn toffels aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 heb je niet un kruikie? of even een voetenbadje?mijn voetjes zijn nu eindelijk ook op temperatuur. hondjes hebben buikje vol en vrouwtje vallen de luikjes toe.slaap lekker wie nog niet slaapt en morgen/vandaag weer gezond en vrolijk op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Hoi daar ben ik weer terug van een verjaardagsfeest en heb belooft te schrijven en heb het er moeilijk mee niet wat in te schenken, op dit moment terwijl het zo,n kado is het niet te doen.niet van wege een kater daar heb ik geen of weinig ervaringen mee maar wel met het brak zijn smorgens en een halve liter koffie drinken.En ik weet van eerdere stop periode hoeveel creatiever en slimmer ik wordt, niet na 1 dag natuurlijk maar naar een wat langere tijd.wel dat ik schrijf is een goede start, nu nog gewoon mijn bed induiken groetjes Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Helder hoi,Mocht je nog lezen, duik dan inderdaad je bed in.Doe geen gekke dingen.Morgen ben je blij.Helder, ik groet je.En een ieder welterusten.Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Hallo hallodat was leukEcht heel gaafbedwelmd worden puur en alleen door de muziekZo kan het ook !!Nog ten dans gevraagd door een vriendelijke meneerMaar net op een onmogelijk marrokaans ritme wat ik niet ken en kanmaar gelukkig kan ik goed volgen, dus uiteindelijk had ik em toch te pakken We willen zeker vaker gaan, 1x in de maand ofzoEcht supersupersuper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Aangepast. ** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 @ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden