Soothe Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Bert jou versie is anders dan wat Bolletje zei.Ze zei:Als het je lukt om het drinken uit te stellen dan moet stoppen ook lukken.Ze zei niet, als het mij lukt moet het jou ook lukken.Iets wat ikzelf, wel vaak heb gezegd. Een soort oppepper.We zijn allen in de greep van de drank geraakt en kunnen ons ook losrukken.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Soms worden er wel eens dingen geschreven die net iets anders opgevat worden dan de bedoeling van de schrijver is.Kwam vanavond volgens mij ook nog even voor. Soms kan het moeilijk zijn je zo uit te drukken dat een ander precies snapt/weet wat jij bedoelt.Zo, Shahire heeft gesproken! Hahaha................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 het is net het echte levenen met echte mensenhe Shahire, sire:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 @Bert: Hoe gaat het nu met je eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 quote: Originally posted by: jane4het is net het echte leven en met echte mensen he Shahire, sire:rose: Met echte mensen Jane, ja!En die zijn (gelukkig) niet perfect. Zou anders saai worden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 ik houd niet van perfect Shahireer moet/mag wat te verbeterenoverblijvenen bovendien ben ik luien vind dat wel lekker.nu lekker lui naar de filmfijne avond nogdag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Dames,Kom kom, Bolletje kan wel voor zichzelf opkomen. Gezien haar ruim 13.000 bijdragen in iets meer dan een jaar lijkt ze niet op haar toetsenbordje gevallen te zijn. Ik verbaas mij er wel over dat bij kritische vragen en opmerkingen zo gepikeerd wordt gereageerd. Ik blijf erbij, goede bedoelingen hoeven niet goed te vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Cést le ton qui fait la musique Bert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Leuk dat je dat vraagt. Best!Abstinent sinds september 2008, stabiel voor wat betreft mijn Bipolaire stoornis met licht hypomane episodes (die zij eigenlijk best lekker), prachtig nieuw werk met uitzicht op vast contract. The time of my life!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 quote: Originally posted by: BertLeuk dat je dat vraagt. Best! Abstinent sinds september 2008, stabiel voor wat betreft mijn Bipolaire stoornis met licht hypomane episodes (die zij eigenlijk best lekker), prachtig nieuw werk met uitzicht op vast contract. The time of my life!! Klinkt goed Bert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Ze is er kanjers en o wat een lief scheetje. Het lijkt net of ze hier al jaren is. Helemaal niet bang niet eenkennig maar heel ondernemend en nieuwsgierig.Nou kanjers ik ga heerlijk zitten genieten samen met Toos, op de bank. Tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 nou bolletje geniet er maar van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 quote: Originally posted by: Bert" ..en als het mij lukt moet het jou ook lukken. " quote Bolletje, Ik vind het absoluut ongepast om dit soort opmerkingen te maken tegen nieuwkomers. Ten eerste neem je je eigen prestatie totaal niet serieus, je bent meer dan een jaar gestopt, een zeer knappe prestatie. En wat moet de onvanger met een dergelijke boodschap? In het ongunstigste geval zal hij denken dat stoppen een eitje is en dat hij blijkbaar zelfs daar te stom voor is. Wat een druk leg je op, Bolletje. Resultaat laat zich raden. Aha gelukkig daar heb je Bertus weer eens. Niet gaan denken of invullen voor een ander joh, dat kunnen we makkelijk zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 quote: Originally posted by: bolletjeZe is er kanjers en o wat een lief scheetje. Het lijkt net of ze hier al jaren is. Helemaal niet bang niet eenkennig maar heel ondernemend en nieuwsgierig. Nou kanjers ik ga heerlijk zitten genieten samen met Toos, op de bank. Tot morgen weer. Toppie Bolletje,Geniet maar van haar, veel plezier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 quote: Originally posted by: BertDames, Kom kom, Bolletje kan wel voor zichzelf opkomen. Gezien haar ruim 13.000 bijdragen in iets meer dan een jaar lijkt ze niet op haar toetsenbordje gevallen te zijn. Ik verbaas mij er wel over dat bij kritische vragen en opmerkingen zo gepikeerd wordt gereageerd. Ik blijf erbij, goede bedoelingen hoeven niet goed te vallen. Goh wie deet dat toch ook nog meer. Kijken hoeveel berichtjes ik al had geschreven Laat eens kijken heuuuuuu jA ik weet het al weer dat was $%%^&&**%^%$. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Sommige mensen hebben gewoon zin in ruzie, Bolletje...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 hey womanhoelaat ga je wegen ben je nog niet moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Ik heb geslapen, en straks nog een kop koffie en red bull. Ik heb ook nog spirulina in da house. Mn vriendin komt zo, het begint pas om 00.00En jee ook niet om 23.55 voor de deur staan ey.......Ik zie er wel heel mooi uit, dat is goed voor den innerlijke mensch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 ik hoop dat je het naar je zin hebik ga lekker op me bedje leggen en hoor je morgen weldoeiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiJe bent een lieverd, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Veel plezier Woman,Slaap lekker Snoep, morgen de 21e, goed he!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 een late goedenavond iedereen nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Zo Igor, ook weer thuis... Thnx nog voor ophalen en thuisbrengenBolletje zit natuurlijk nu te genieten van haar ukkie (had haar bijna zelf meegenomen;) )En ik, ik zit te genieten van de boeuf bourgignon van Bolletje en mijn dag te overdenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 zit je nu nog te eten dan Blondie? en welke cijfer krijgt je dag van jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 hoi pipeloi. ohoh die toos kan hier er ook nog wel bij had ik ze nu toch maar meegenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden