Spring naar bijdragen

zaterdag de 29e

igor

Aanbevolen berichten

Bert jou versie is anders dan wat Bolletje zei.

Ze zei:
Als het je lukt om het drinken uit te stellen dan moet stoppen ook lukken.

Ze zei niet, als het mij lukt moet het jou ook lukken.

Iets wat ikzelf, wel vaak heb gezegd. Een soort oppepper.

We zijn allen in de greep van de drank geraakt en
kunnen ons ook losrukken.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Soms worden er wel eens dingen geschreven die net iets anders opgevat worden dan de bedoeling van de schrijver is.
Kwam vanavond volgens mij ook nog even voor.
Soms kan het moeilijk zijn je zo uit te drukken dat een ander precies snapt/weet wat jij bedoelt.

Zo, Shahire heeft gesproken! :rose: Hahaha................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dames,

Kom kom, Bolletje kan wel voor zichzelf opkomen. Gezien haar ruim 13.000 bijdragen in iets meer dan een jaar lijkt ze niet op haar toetsenbordje gevallen te zijn. Ik verbaas mij er wel over dat bij kritische vragen en opmerkingen zo gepikeerd wordt gereageerd. Ik blijf erbij, goede bedoelingen hoeven niet goed te vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Bert

Leuk dat je dat vraagt. Best!

Abstinent sinds september 2008, stabiel voor wat betreft mijn Bipolaire stoornis met licht hypomane episodes (die zij eigenlijk best lekker), prachtig nieuw werk met uitzicht op vast contract. The time of my life!!

Klinkt goed Bert!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Bert

" ..en als het mij lukt moet het jou ook lukken. " quote

Bolletje,

Ik vind het absoluut ongepast om dit soort opmerkingen te maken tegen nieuwkomers. Ten eerste neem je je eigen prestatie totaal niet serieus, je bent meer dan een jaar gestopt, een zeer knappe prestatie. En wat moet de onvanger met een dergelijke boodschap? In het ongunstigste geval zal hij denken dat stoppen een eitje is en dat hij blijkbaar zelfs daar te stom voor is. Wat een druk leg je op, Bolletje. Resultaat laat zich raden.

Aha gelukkig daar heb je Bertus weer eens. Niet gaan denken of invullen voor een ander joh, dat kunnen we makkelijk zelf.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
bolletje

Ze is er kanjers en o wat een lief scheetje. Het lijkt net of ze hier al jaren is. Helemaal niet bang niet eenkennig maar heel ondernemend en nieuwsgierig.

Nou kanjers ik ga heerlijk zitten genieten samen met Toos, op de bank. Tot morgen weer.
:heart:

Toppie Bolletje,

Geniet maar van haar, veel plezier!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Bert

Dames,

Kom kom, Bolletje kan wel voor zichzelf opkomen. Gezien haar ruim 13.000 bijdragen in iets meer dan een jaar lijkt ze niet op haar toetsenbordje gevallen te zijn. Ik verbaas mij er wel over dat bij kritische vragen en opmerkingen zo gepikeerd wordt gereageerd. Ik blijf erbij, goede bedoelingen hoeven niet goed te vallen.

Goh wie deet dat toch ook nog meer. Kijken hoeveel berichtjes ik al had geschreven Laat eens kijken heuuuuuu jA ik weet het al weer dat was $%%^&&**%^%$.:angry::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geslapen, en straks nog een kop koffie en red bull.
Ik heb ook nog spirulina in da house.
Mn vriendin komt zo, het begint pas om 00.00
En jee ook niet om 23.55 voor de deur staan ey.......
Ik zie er wel heel mooi uit, dat is goed voor den innerlijke mensch :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...