Josje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Goedemorgen allemaal! Heel herkenbaar snoepje, hier zit er nog zo eentje:( Maar het gaat vast weer over;) Ik wil vandaag veel gaan doen, heb door mijn stemming de laatste week maar een beetje aan lopen kl.... (woord zal wel niet mogen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Scheelt inderdaad dat ik net de kamers van de kids heb opgeruimd, alles zit al in grote plastic opbergboxen...Nu eerst mn ex zijn spullen laten ophalen, dan heb ik ook weer meer overzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 En Muffin, hoe zou het toch het Muffin zijn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Sara...dag 2..en Blondie ?...wanneer ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Niwi,Woensdag de afspraak bij de huisarts, dus over 2 weken stoppen ? met roken bedoel ik dan he !!! Drank is al een tijdje weer uit mn systeem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Josje nou dan voor jou ook : Muffin, ja.............en mis Drup ook al n tijdje..................Ja Niwi, ik bijt door hoor Heb trouwens wel slaapproblemen nu, dat herinner ik me van de vorige keer ook. Heb jij dat ook (gehad)? En koppijn, ai, die koppijn....maar dat wist ik dat dat zou komen. Lijkt trouwens vandaag iets minder gelukkig.Ga aan de slag.Tot latrs iedereengood goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 dank je wel sara:present:en josje ik weet wat je met het woord bedoel en dan mag het ook niet hoor hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 ik heb nergens geen last van, Sara....geen koppijn ook....en ik slaap als een blok... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Goeie morgen lieve kanjers.Hier stormt het nog steeds, daarom ben ik ook zo lang in bed blijven liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Vandaag ben ik blij,dat ik gister niet gedronken heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Snoepie we zitten allemaal op het voorjaar te wachten meis, velen hebben slast van sombere gevoelens.Ja en toch ook omdat er misschien toch een hoopo gevoelens naar boven komen omdat je het nu niet meer weg drinkt. Toch kan het alleen maar beter worden, houd je daar maar aan vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 bolletjeja dat is wel zomaar er komt ook een gevoel van zomer lekker in de tuin boek erbij lekker een glas je weet welhoop dat ik die rust straks heb om dan ook te gaan zitten met een boekwat kan een mens zich zelf toch gek maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Zo, hier stapt er 1 op het fietsje...Als jullie mij vanavond hier niet terugzien ben ik weggewaaid. Laterssss..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Ook herkenbaar snoepje, maar de zomer is nog zover weg. Weet jij veel hoe je er dan voorstaat. Gewoon dag voor dag:present: Nou ja, gewoon? Oke, dag voor dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 goeiemorgen stormgenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Goedessmorgens lieve Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Ha die BolPuckie nog niet weggewaaid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 nee hoor, die is zo klein dat de wind haar niet kan vangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 @ Harry: de gedownloade versie is lang niet zo leuk als de uitgebreidere, die is veel spannerder.Dan komen die ballen ineens uit allerlei gaten schieten waarvan je het niet ziet En ik heb het ook niet gekocht, gekregen van iemand die het op cd voor me heeft gezet ------------------------------------------------------------------------------------Ik heb Peggles gedownload, was nieuwsgierig wat jij zo leuk vindt Kan het nu 1 uur spelen daarna moet je het kopen voor 29,95 Voor nu of straks, welterusten Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Daar zou ik dus de zenuwen van krijgen:Dnou ja ieder zijn/haar ding he.doe mij maar een (volley)balga ik zo naar kijken, bij dochter dan.fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Fijne dag Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Hoi weer binnengewaaid.Jane ja nou en of ik van sporten houd hahahanee de hondensport is genoeg met al het lopen dat ik erbij doe........En ehhhh ja ik zal proberen veel te drinken Bol wat is je schilderij ontzettend mooi aan het worden!!!Heb m ff op t hobbydraadje bewonderd, echt prachtig, ik kan er heeeeeeeeel lang naar kijken weet je dat? Het brengt me in een andere wereld. Volgens mij heb je dan geen mandala meer nodig?Shahire; vandaag late dienst hè? Zie je er tegenop? (het thuiskomen bedoel ik....)De zomer..............wazdat ook al weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 @Sara: ja, late dienst, zie momenteel niet echt op tegen het thuis komen, grootste dip gisteravond volgens mij al gehad Meteen pot thee zetten als ik thuis kom Alleen sta ik vandaag aan de kant met de meest gedrags moeilijke dus ik hoop dat ze het rustig houden vanavond!Tja, moet mijn collega toch ook eens de leuke kant van de afdeling gunnen Nee hoor, is haar gegund want ze is leerling haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Ja hij wordt mooi Saar. Moet binnenkort maar eens zorgen dat ie af komt.Heb jij ook hobby's buiten de doggies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Strak plan Shahire die thee en de ervaring van gisteravond heeft je gesterkt, fijn!Enneuhhhh als ze errug lastig zijn.....pilletje erin? ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden