snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 WEEKENDPACT snoepje jaap woman sara sowhat shahire bolletjede gene die zich er niet aan hou moet een midweek elke ochtend het dag draadje openen om 6 uur met koffie en thee leuk toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Gezellig Bol, ik was namelijk niet van plan om de dagdraad te openen om 06.00 uur Goede stok achter de deur voor me, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Natuurlijk doe ik ook weer mee met het weekendpact.Kids zijn weekend weg dus kan ik eindelijk uitslapen, behalve als... Stok achter de deur dus ook !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 WEEKENDPACT snoepje jaap woman sara sowhat shahire bolletje blondiede gene die zich er niet aan hou moet een midweek elke ochtend het dag draadje openen om 6 uur met koffie en thee leuk toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Goedeavond, zo snoepje we houden je lekker bezig;) Ik wil ook meedoen met het weekendpact. Zondag wordt het moeilijke dag voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Was ik net bij vrienden aan het eten, word het bier op tafel gezet en het werd steeds gezelliger. Voor hun dan... Ben naar huis gegaan en nu voel ik me zwaar *piep*. Straks een warme douche en op bed. *piep* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 WEEKENDPACT snoepje jaap woman sara sowhat shahire bolletje blondie josjede gene die zich er niet aan hou moet een midweek elke ochtend het dag draadje openen om 6 uur met koffie en thee leuk toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 denker dat is toch juist knap van jevoor het zelfde geld had je er ook 1 gepakt en had je er nu nog gezetenmaar hier is het ook gezellig hoor met een bakkie thee en glaasje siroop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 @ Denker: neem inderdaad eerst even een hete douche, zet een kopje of neem wat anders alcoholvrij en kom dan nog even hier beppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 en dat laatste woord zou ik maar weg halen anders krijg je straks straf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Zet mij er ook maar bij Snoepjevoor je denkt niets meer te hoeven.Denker beloon jezelf maar met iets leuksdat je de drank hebt weerstaan, je mag trots zijn.Wel ff je 2 K woorden weghalen, dat scheelt weereen waarschuwing! (zie regels)en mee komen schrijven als je je rot blijft voelen, dan maar,weekendpact niks voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Excuus voor dat laatste woord. Weet niet hoe ik dat weg moet halen. Voel me al iets beter. Maar dat was even een zwaar moment. Zit nu aan de 7up. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 WEEKENDPACT snoepje jaap woman sara sowhat shahire bolletje blondie josje janede gene die zich er niet aan hou moet een midweek elke ochtend het dag draadje openen om 6 uur met koffie en thee leuk toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 @ Jane; dat bedacht ik net ook over denker, aanmelden weekendpact, sta je er niet alleen voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 op aanpassen drukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 dat andere woord met k mag ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Snoeppie: kip, koe, kanarie mogen wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Gellukig zondag weer werken. Das momenteel even beter dan "gezelligheid". Dank voor jullie bemoedigende woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Hoiloi ben ik ook weer.Aicha: heb je het niet-roken-draadje onder 'Thema's" al gevonden?Sowhat jij kunt er ook al eens kijken? Woman: wat is dat nou voor vriendin zeg, pfffff.... nou dan kom je maar hier hoor. Nou zeg, die kachel deugt vast niet (of de afvoer), niet meer gebruiken!Shahire: thanxx en goed dat je de momenten die kunnen komen erkent, kun je vast "indekken", bijv. weekendpact ja. Ik herken dat ook hoor, na het werk...........maar: NEE is NEE.Denker: sterk van je. Tuurlijk baal je maar heb je nu, na een poosje, niet ook een beetje een trots gevoel? Sterk van jezelf? Daar draait het immers om............eerlijk blijven naar jezelf, jezelf niet in de steek laten, ook niet voor anderen (in dit geval). Drink je nu in je uppie dat uppy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Shahire: katoen, kerel, keuken, katrol mogen allemaal, volgens mij is keutel een grensgeval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Ja haha je hebt gelijk Sara, ik voel me nu eiegelijk wel weer wat beter. Het is ook een besef dat mijn hele levensstijl moet veranderen. Maakt me wat angstig denk ik. En het uppie drink ik samen met mijn kat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Nou Sara, ik ga anders zo lekker keutelen met mn schilderingen... Dat mag toch wel? Ben een beetje melig, vervelend hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Sara, ik ben dol op grensgevallen houdt het leven nog spannend Coffee time! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 raar eigelijk dat neus wel mag en dat andere woord niet zijn toch gewoon lichaams delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden