Shahire Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Ik sluit mij helemaal bij Jopie aan.....................het waait, de koffie staat klaar en iedereen een hele fijne vrijdag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 @ Snoeppie: SPECIAAL VOOR JOU met liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Voor alle anderen op deze winderige vrijdagmorgen en die vandaag op het forum blijven: Hoezo, ik ben al wakker en melig?Dat gaat vandaag nog wat met me worden, of de clienten vandaag blij met me zijn???????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 goedemorgen jopie en shahire.heb je geen knoflook gegeten gisteren shahire werk ze vandaagnog een paar uurtjes en dan heb ik WEEKEND Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Goedemorgen dames,Ik neem alleen een kopje thee. Jet vandaag de Jeep helemaal uitproberen?Hele fijne dag allemaal.O ja, en goedemorgen alvast voor wie nu nog droomt...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Igor, geen idee of er knoflook in zat en anders blijven ze mooi op afstand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 goeienmorgen allemaalmega kater...... niet van de drankmaar heb gisteren de verkeerde medicijnen in genomen voor het naar bed gaanhad niet goed gekeken..dus dat was een ellendige nachtshahire werkze en ga straks even kijkeneven kijken of me humeur wil zakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Fijne dag allen, I'm gone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Goedemorgen vroege frummers,Shahire werk ze.Jopie werken?Snoepje: hoe kan dat nu gebeuren?Teveel slaap ze.Slecht in slaap gekomen. Vriendin maakt me toch meer zorgen dan ik wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Morge Desi, dank je maar ik kom net uit bed.Drink even een bakje thee en dan naar mijn werk.Heb wel weekend maar even een vergaderdingetje doen. Fijne dag.Snoepje beterschap met de nepkater.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 deside doosje lijken op elkaar en ben zo moe af en toe van dat slechte slapen dat ik niet meer opletstom natuurlijkmaar het is gelukkig weekendeven nog een bakkie doenteveel werkze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Zo ben er vandoor, maak er wat mooies van hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Gááaaaaap......Goedemorgen:o Even ontkreukelen nog..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 ekster het strijkijzer staat al klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Igor:Zet maar flink heet dan! Las ergens dat laseren ook helpt tegen rimpels, dit komt dan vast in de buurt toch?Shahire en Harry werk ze nog:present:Snoepje:Weekend? Wrijf het er maar in, moet vanavond en morgen werken...Sterkte met de medicijnenkater meis:present: En met je dochter, las dat haar relatie uit is gegaan...Desi:Stage vandaag? Bevalt het nog goed daar? Nog vacatures lopen? Duim hard voor je hoor:) Gaat vast ooit lukken, je hebt maar 1 JA nodig:present:Jopie:Werken vandaag? Je was zo vroeg vanmorgen:oHeb mijn hardloopkleren al half aan (nou geen gekke dingen gaan denken Igor;)). Straks de kinderen naar school en dan weer een klein rondje proberen. Verder druk met fietsen want de kinderen eten thuis vandaag. Hoorde gisteren slecht nieuws over een moeder van een vriendje van 1 van mijn kinderen. Is jonger dan ik en heeft nu kanker en hèt is uitgezaaid. Klint niet goed en het houd me bezig....Het is een leuk mens die moeder en ze is nog zóoo jong... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Ook goedemorgen Igor en Eks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Goedemorgen allemaal:Snoepje hoop dat je gauw weer een beetje opknapt na het slikken van de verkeerde pillen:present:En voor de rest die moet werken, maak er wat van.Groetjes Aicaha (koffie is klaar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 eks ga maar vast op de strijkplank liggen. weet je dat je van roken ook rimpels krijgt? vooral zo rond de mond ( en dan nog even lipstick opdoen zodat dat in de plooien verdwijnt waardoor het nog beter opvalt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Hi hi hi.....zie het al voor me Igor:D Gelukkig rook ik niet....Mijn kreukels komen van het lachen en aan mijn rimpels te zien doe ik dat veel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Aicha:Dag 7 vandaag toch? Gaat het goed meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 lach rimpels moet je niet wegstrijken ekster. die zijn mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Ik ga nog ff pitten. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Pitten Desi?? Dan heb jij vast geen stage vandaag:P Welterusten voor zo dan:lips:Joepie! Igor vind mijn rimpels mooi:D Hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Goedemorgen allemaal:DHeerlijk geslapen. Wat een beetje zekerheid niet voor je nachtrust kan doen ! Nu eerst een bakkie koffie en een peuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Ik ben er weer vandoor bikkels....moet mijn kinderen weer richting school meppen:D GRAPJE, Eks slaat nooit....Ja, vliegen en dat ook maar soms. Ik ben er eentje die alles met pootjes koesterd of buiten zet:)Fijne dag nog en misschien tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden