ArchieB Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Wat een voorrecht om dit te mogen schrijven: het is voor mij een feestdag, vandaag is het dag 100 van mijn herstel - En herstel betekent hard werken, heel bewust leven, focus en nog eens focus en bovenal, plezier maken! Na zo'n lange ellendige tijd door alcohol opgejaagd te zijn is het nu tijd om te genieten van iedere nuchtere ademtocht en dat lukt boven wonder goed. Ik ben vergeten hoe vaak ik al gestopt ben met drinken, minstens dertig keer. Na een vrijwillige opname van twee maanden denk ik dat ik nu alle gereedschap met me meedraag om een nuchter leven te leven en tjonge, wat heb ik daar een zin in! De opname was gebaseerd op het twaalf stappen model van de AA en juist dat model houdt me nu overeind. Kennismaking met een macht groter dan ikzelf heeft me denk ik het leven gered en ik dank hem/haar/het dan ook op mijn blote knietjes, elke dag weer - Grant me the serenity To accept the things i cannot change The courage to change the things i can And the wisdom to know the diffrence Just for today Voor iedereen die op dit moment nog lijdt onder zijn of haar verslaving.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 100 dagen gefeliciteerd Archie bewust verder rijgen aan je droge-dagen-ketting; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marije1978 Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 wow wat goed ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Hallo ArchieB, wat een mijlpaal, echt iets om trots op te zijn. Ik ben nog niet zover dus dit steunt mij wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gayes Gaar Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Hoi Archie! Welkom hier en gefeliciteerd met je eerste 100 dagen. Als je het al zo vaak hebt geprobeerd kan ik me voorstellen dat je blij en dankbaar bent dat je alcohol de baas bent.... en het wordt nog lente ook ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ArchieB Geplaatst 13 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Het wordt lente en ik kom net uit de zomer, dat maakt twee nuchtere zomers in een jaar, driewerf joepie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Archie, Wat goed. Ik ga ook je voorbeeld volgen en naar de 100 dagen toewerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden