Yvonne Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Goeiemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar op het aanrecht, heb ze maar in warmhoudkannen gedaan, dat is wel prettig voor de langslapers. Woman en Jane, ben bang dat jullie niet blij zijn als ik het ontbijtje NU op bed serveer, dus het blijft zelfbediening hoor. Spud, heel veel sterkte, afscheid nemen blijft zwaar. Dat zal ook nooit wennen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Mogge, eerst koffie en shagje. Straks 2 uren in de auto, tot 5 uur in een leslokaal en twee uren terug in de auto. Zal blij wanneer deze dag voor bij is. Maarrr, vandaag drie weken droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 :present:Dat is wel een bloemetje waard Denker. Hartstikke goed. Ga je les krijgen of ga je les geven? Ook goeiemorgen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Ik ga les krijgen. Moet een keer per maand daar heen. Merk dat het me nu makkelijker af gaat dan met drank. Beter geslapen en ik zit nu aan een het brood met koffie en dat kon anders niet eerder dan onderweg bij een pomp. Als je net stopt is het moeilijk maar uiteindelijk beloont het zich wel. Voel me geestelijk en lichamlelijk sterker dan drie weken terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Goedemorgen Yvonne en Denker!Ben de laatste tijd zo vroeg wakker:huh:De koffie is al uitgeprutelt.Eerst een bakkie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Nou , dat moet dus een enorme stimulans zijn om het vol te houden denker. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Ook goeiemorgen Aicha. Wel lekker geslapen hoop ik? Ik vind dat vroege wel lekker hoor. Dan is het nog zo heerlijk rustig. Maar moet nu richting douche helaas, geen tijd om nog ff rustig te blijven hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Dennker, Hartstikke goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Sinds ik niet meer drink slaap ik ook veel beter. Heerlijk:DWaar krijg jij les in Denker als ik zo onbeleefd mag zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 goede morgen aicha, denker, yvonne en de rest die nog wakker moeten worden. denker knap hoor ik ga ook even richting douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Aicha, ik krijg bijscholing voor beveiliging. En moet nu echt die kant op anders sta ik straks in de file. Fijne dag gewenst voor jullie allen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 goedenmorgen allemaaldenker al 3 weken goed hoor:present:wat gaat de tijd toch hardzo nu eerst me koffie op drinken en douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Allereerst, GOEDESMORGENS DEZE MORGENS Eerste bak kofiie zit er al in, dus......tijd voor het 2e bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Mogge,Lekker koffie.( en een peuk).ff bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 fijne dag dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Goedemorgen allemaal,Allereerst Borderliner GEFELICITEERD :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:Gisteren een feestje hier gehad. Ik heb wel drank geschonken, maar zelf niks gedronken. Het koste me geen enkele moeite. Was wel fijn:)Nu weer zorgen dat de kinderen op tijd op school komen en daarna een rustige dag. Maandag hoort voor mij altijd nog een beetje bij het weekend omdat ik op zaterdag werk.Denker:Leer ze dan en pas je op in het verkeer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 @ Igor: werkse vandaag Eks: hoop dat het feestje geslaagd was, en goed hoor dat je niets gedronken hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Mogge Ekster,Fijn he als je er nu zo mee om kunt gaan. Wie had dat gedacht:)Bah. Katertje heeft zijn behoefte verkeerd gemikt en nu moet ik alles schoonmaken. En dat op de vroege morgen. Bahhhhh..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Desi: dat is een goed begin van de week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Moet er vandoor. Fijne dag allemaal. Ekster... toppie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 hey ekstergoed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Ja Shahire, het feestje zelf was ook leuk:)Succes DesiB)Ik ben er weer vandoor, ben weer terug als de kinderen weer op school zitten. Rond een uurtje of 9 dus...Voor diegene die dan al andere nuttige dingen aan het doen zijn (zoals werken:P)EEN FIJNE DAG! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Proficiat Borderliner en nog vele jaren.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Fijne ochtend allen!Ik ga er weer van tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Goedemorgen allemaal Vroeg wakker(5 uur) maar nog lekker tot half 7 in bedje na liggen sudderen.Toch onbewust wat spanning voor vandaag denk ik...Zo dozen gaan inpakken, moet er toch eens van komen. Nu eerst een bakkie koffie en een peukie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden