Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 februari


Jaap

Aanbevolen berichten

Mogguh, pfoei wat is er al veel geschreven...........
Heb de draad van gisteren niet gelezen dus val zomaar ff binnen.

Hè Joop wat rottig nou, zit je dus in de ziektewet? Dat was niet de bedoeling.
Maar euhhhh..... schimmeltartaartjes :o hahaha.
Hebben ze wel geholpen? Goed dat je toch naar de HA gaat lijkt me.

Dees........hoop echt dat je je vriendin even los kunt laten en komende avond/nacht kunt genieten van het optreden!

Blondie niks van aan trekken hoor, laat ze maar mekkeren over de haarkleur hihi.
Joh wist niet dat dat zo lang zou gaan duren met je ex, donder alles toch in een stel vuilniszakken.
Maar ach, de kinderen vinden het misschien wel weer leuk?

Hier z'n gangetje. vandaag 7 dagen = 111 peuken = € 30 niet gerookt.
Begin aan de 2e week vol goede moed.
Dochter heeft via kennis woning te huur gevonden en gaat 1 april verhuizen, de scheiding loopt (flitsscheiding), ben er nu wat vaker natuurlijk.
Heb nog wel moeilijke momenten, zowel w.b. drank als nicotine maja doorbijten.
Tis voor het goede doel; en ook daarom dank aan jou Dhendro, dat is weer een bericht waar ik kracht uit kan halen!

Dag ben ff bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey die Saar. Wat gaat het toch goed hé met het niet roken? Geweldig hoor ik zou het niet na kunnen doen.
Ja het is inderdaad maar materie maar ik heb die boeken toen met zoveel liefde aan hem gegeven, en ik vind het toch altijd jammer als men nieuwe spullen weggooid. Je kunt er zoveel mensen echt blij mee maken.
Maar hieruit kun je toch zien dat we in een soort wegwerpmaatschappij leven. En dat vind ik jammer maar goed, ik heb in ieder geval gisteren de kerstspullen kunnen redden. Dat zijn allemaal glazen ballen. Heel mooi zacht blauw, en 'J. z'n koffiezetapparaat. Ook ooit kado gegeven.
Ga jij vandaag doen meid?

Jop, ook al zo'n last van schimmel? J. had dat ook. Ooit heeft hij iets homeophatisch gebruikt en toen ging het beter.
Ja en hij ging altijd veel in de zon zitten. Dat was er ook goed voor. Maar laat je maar lekker verwennen hoor. Kan helemaal geen kwaad.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer...
Mahonie-red. Wel effe wennen weer.

Sara ;
Super zeg dat je het volhoudt met het niet roken. Geeft een mens (mij dus) moed !!!
Gisteren hier begonnen met de Champix...
En stopdatum gezet op maandag de 21e Februari

Bol;
Wat verschrikkelijk jammer he van al die boeken, maar goed zoals al werd gezegd het is materie en J krijg je er niet mee terug...
Ben in ieder geval blij voor je dat je zo aan het genieten bent van Puck...
Geniet hier stilletjes met je mee bij het lezen van je verhaaltjes.

Jopie ;
Beterschap !!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Blondie wat ben ik je dankbaar dat jij en Igor er voor gezorgd hebben dat ik haar hier heb gekregen.
Jammer dat ik niet dichterbij woon, zodat ik je mee zou kunnen helpen met inpakken om zo iets terug te kunnen doen.:( Ik ben ook erg blij dat het je gelukt is om je eigen huis weer terug te hebben.
Mahonie is een ontzettend mooie kleur en het zal je zeker erg goed staan.
Zo ik ben weer weg. Hopelijk trek ik het vandaag een beetje want ook ik heb erg slecht geslapen.
Toch wel weer met m'n neus op de feiten gedrukt. Ik ben erg gevoelig en het schoon maken van J. z'n huis doet me toch veel meer dan dat ik gedacht had.
Later allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Flipse, hoe gaat t man? Nog aan het klussen? Of ben je elf je grootste klus momenteel?

Blondie leuk hoor, ik heb vroeger ook wel gekleurd, meestal kastanje-achtig. Totdat ik ineens oranje sliertjes ertussen kreeg na het verven.............hihi dat waren dus grijze haren, die pakken de verf niet oeps :D

Bol ja dat bven ik met je eens. Volgens mij was het Woman die laatst internet-dates heel treffend typeerde als "wegwerp-relaties" en helaas ......... volgens mij is alles in onze samenleving van de categorie wegwerp.......... Nou ja, je kent mijn ellende van erven een beetje en ik heb ooit (boos weliswaar en heel verdrietig) gezegd "de enige echte erfenis zullen jullie nooit hebben want die zit in mijn hart".....................
Wat ik vandaag ga doen? Het gebruikelijke, maar ook weer koken, ben echt bezig nu om alle recpten die ik ooit van mn man geleerd heb weer "op te halen" kijken of ik het nog kan. Gisteren geroosterde paprika's (helaas niet vers) in reepjes en dan laagjes in de oven met olijfolie, paneermeel en knoflook, is mn dochter zo gek op dus gisteravond gebracht (wel zelf vangeproefd hoor). Vandaag en/of morgen met rijst gevulde paprika's en eindelijk bij de turkse winkel de goede aubergines gevonden voor uitbakken in kleine reepjes en er een pikante saus bij maken, samen als groente-gerecht of door de pasta :P.

Verder schrijf ik niet zoveel nu want ik voel me een beetje zoals Alf, voor wie zich hem nog herinnert.
Sailor voel ik ook met mee.
Nah aan de slag, honden wachten.

Jopie: beterschap :present::present::present:

Bol: sterkte :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van dat ff nog slapen is dus niks gekomen. Vriendin heeft gebeld(als je dat nog bellen kan noemen) en ze is er heel slecht aan toe. Ze beweerd ook nog dat ze weer Antabus heeft geslikt vanmorgen. Geloof er niks meer van. Kan haar moeder niet bereiken die bij haar binnen kan doordat ze de sleutel heeft. Ik heb haar gezegd dat ze nu in bed moet gaan liggen zodat ze niet ongelukkig kan vallen want dat staat te gebeuren in comb. met Antabus. Nu voel ik me zo machteloos:huh:

Trouwens bij wie is het mooi weer? Hier regent het Bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

igor


ik wil geeeeeeeeeeenn weeekend
ben ik niet aan toe
duurt veel telang
bah bah bah bah bah
klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
ik heb het gevoel dat als ik nu een verkeerde tegen kom....nou dan weet ik het niet
bah wil helemaal niet zo zijn
maar ben ook gewooooooon moe moe moe
zo even lekker gezeurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

snoepje het is nog geen weekend ga jij eens gauw aan het werk. en de verkeerde tegenkomen :o neeneeneeeee je houdt je netjes en je gaat dan maar niet stappen als je je niet kunt gedragen. vanavond op tijd met blote voeten naar bed
en jopie mag de rubberlaarzen aanhouden anders wordt alles nat met die knappe voetschimmel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Flipse,

Heeft Jaap wel gelijk in dat je het bij die 3 biertjes hebt gelaten is knap.
Dat je daar nu al duf van wakker geworden bent komt volgens mij omdat je een poosje niet gedronken hebt.
Tenminste bij mij gaat dat snel, als ik een tijdje niet gedronken heb kan ik maar een fractie hebben van wat ik gewend was.

Gaat wel goed hoor met mij, voel me opperbest nu ik weer een poosje niet drink.
Gisteravond toen ik thuis kwam had ik wel zin, maar alles overwegende heb ik het bij koffie en Spa gehouden.
En zoals ik vannacht schreef heeft het forum daarbij een flinke vinger in de alcohol gehad om even een woordspeling te gebruiken.

Weet eigenlijk zo gauw niet of jij wilde stoppen of minderen, maakt niet uit hoor, voor mij zijn beiden even dapper, maar het maakt natuurlijk wel uit voor de impact van die 3 biertjes.

Hoe het ook is maat, hou vol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...