Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 februari


Jaap

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lees even zo mee en bedenk ineens: is het een idee om een klaagdraadje te maken? Mag je lekker de hele dag klagen zonder dat je bezig hoeft te zijn met wat een ander daar van vindt. Of zou het juist averrechts werken, dat je er negatiever en somberder van wordt. Ik weet het eigenlijk niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat eindelijk weer de goede kant op qua gewicht.
En heb ook het heel sterke idee dat door iets anders te eten ik veel meer energie heb.
Dat stond wel als positieve bijwerking in dat boek vermeld, maar had daar nogal mijn twijfels over.
Lijkt wel of ik twee maal zoveel energie heb in de sportschool de laatste keren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch zou het misschien geen gek idee zijn snoep.

Josje, ik eet sinds een week of twee koolhydraat arm.
1 keer per dag een maaltijd waar koolhydraten gewoon in voorkomen ( met broodprodukten, aardappels, rijst of pasta dus) en verder veel groente en eiwitten. Geen light produkten en geen zoetstof.
En het gaat gewoon lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het beste advies is voor iemand die hier beschonken komt: de rest weggooien en even gaan slapen. En als je weer nuchter bent de zaken voor jezelf op een rijtje zetten. Als je gedronken hebt lijken alle problemen nog groter. Ik zie er niet zoveel nut in om dat hier op dat moment eruit te gooien. Krijg je misschien later weer spijt van. En iemand in die toestand uitnodigen om te praten en dan zeggen: niet zielig doen snap ik eerlijk gezegd niet zo goed Niwi. Als je teut bent ben je nou eenmaal niet helder.
Nou ja is mijn mening he.

Igor, goed dat je het hebt gemeld. Hoop dat je de rest hebt weggegooid, gaat slapen en later weer terugkomt :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik echt naar om te lezen snoepje als je zo over het forum denkt.
Ik bedoel dat jij het forum zo ziet, terwijl je dus kennelijk iets anders nodig hebt van hier.
Daar moeten we wat aan doen, want het is niet goed als mensen zich gaan inhouden omdat het te weinig over ter zake doende gesprekken gaat.


Maar daar zitten twee kanten aan denk ik.
Aan de ene kant de mensen die niet schijven van te voren dat ze ergens tegenop zien en dus op die manier hun eigen plan trekken, zonder daarover iets te delen op het forum
Aan de andere kant mensen die al een tijd alcohol de baas zijn en die het forum nodig hebben om dat zo te laten zijn. Ja die schrijven over hoe hun dag verloopt en over hun invulling en dat kan van alles zijn.
En die vrijetijdsbesteding is weer nodig om niet weer aan de alcohol te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ff weg en heb ineens en heleboel gemist hier lees ik.

Vonne wat een hartverwarmende reactie op Igor, beter en mooier kan ik het niet zeggen maar sluit me er wel helemaal bij aan.

Igor; ik vind het heel fijn dat je nu nog op het forum bent gebleven terwijl je dronk!!!
Eerder zou je met stille trom vertrekken en het de volgende dag pas vertellen. Dat vind ik winst. Ook al ervaar je het misschien zelf niet zo, ik vind het dapper en een hele stap vooruit.
Moest huilen toen ik las waarom je weer drinkt..........zo herkenbaar.......
Als het kon leende ik jou mijn ogen zodat jij kon zien hoe verschrikkelijk mooi je bent :heart:

Niwi je bent toch ook wel een betweter hoor. Fijn voor jou dat je nu kunt zeggen wat je denkt maar blijf je je wel realiseren hoe het bij een ander over kan komen?
Zielig doen...............godbetert, ben blij dat Igor eindelijk eens niet de vrolijke flinkerd durft uit te hangen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepje, jij vult in wat anderen denken en omgekeerd zullen die anderen misschien ook denken, ja ik ga Snoepje maar niet lastig vallen die sterke vrouw zal mij wel slap vinden.

Witte, het forum is denk ik zo'n verscheidenheid aan mensen en stadia waar ze in zitten, en onderwerpen waar ze over willen praten. Ieder mag zijn eigen plekje innemen. Maar dat kan een ander niet voor je doen. Een beetje dapperheid is nodig om je te laten horen. En wie het aanspreekt reageert dan wel. Zo lukt het mij niet om op iedereen te reageren, daar word ik hondsmoe van. Teveel mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...