niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 misschien dat die gelukkige 3 dagen er voor kunnen zorgendat je niet gaat drinken, snoepje...positief bekijken he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Heeerlijk gesport Witte. Echt wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 wittedat doen er denk ik wel meer hoorof die zetten niks meer neer en lezen alleen nog maar meeals iedereen vrolijk aan het beppen is ga je er niet door heen met je geklaagzo is het gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Good for you Von!!Je gaat lekker denk, met je sport en dieet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 het is de bedoeling dat je er wel doorheen komt met je geklaag, Snoep...als je tenminste wat te klagen hebt....het zou een redding kunnen zijn...??... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Lees even zo mee en bedenk ineens: is het een idee om een klaagdraadje te maken? Mag je lekker de hele dag klagen zonder dat je bezig hoeft te zijn met wat een ander daar van vindt. Of zou het juist averrechts werken, dat je er negatiever en somberder van wordt. Ik weet het eigenlijk niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Gaat eindelijk weer de goede kant op qua gewicht. En heb ook het heel sterke idee dat door iets anders te eten ik veel meer energie heb. Dat stond wel als positieve bijwerking in dat boek vermeld, maar had daar nogal mijn twijfels over. Lijkt wel of ik twee maal zoveel energie heb in de sportschool de laatste keren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Wat eet je dan Yvonne waar je energie van krijgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 josjeik denk dat die helemaal overbelast gaat raken hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 zolang ik niet drink, heb ik eigenlijk niks te klagen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Toch zou het misschien geen gek idee zijn snoep. Josje, ik eet sinds een week of twee koolhydraat arm. 1 keer per dag een maaltijd waar koolhydraten gewoon in voorkomen ( met broodprodukten, aardappels, rijst of pasta dus) en verder veel groente en eiwitten. Geen light produkten en geen zoetstof. En het gaat gewoon lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Ik denk dat het beste advies is voor iemand die hier beschonken komt: de rest weggooien en even gaan slapen. En als je weer nuchter bent de zaken voor jezelf op een rijtje zetten. Als je gedronken hebt lijken alle problemen nog groter. Ik zie er niet zoveel nut in om dat hier op dat moment eruit te gooien. Krijg je misschien later weer spijt van. En iemand in die toestand uitnodigen om te praten en dan zeggen: niet zielig doen snap ik eerlijk gezegd niet zo goed Niwi. Als je teut bent ben je nou eenmaal niet helder. Nou ja is mijn mening he. Igor, goed dat je het hebt gemeld. Hoop dat je de rest hebt weggegooid, gaat slapen en later weer terugkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Ik kijk hier wel eens naar als ik me depri, rot en mislukt voelmisschien helpt het een van jullie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Snoepje maar je humor ben je gelukkig nog niet kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 niwidan ben jij een gelukkig mensdaar zijn er denk ik maar heel weinig van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 ik snap je wel, Kate, ik heb ook gezegd dat ik mezelf daar nog in herken....mijn zelfbeklag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 jij kunt dat ook zijn, hoor snoep...als je maar blijft volhouden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 kateprobeer me eigen ook wel een trap onder me kont te gevenmaar ben voor de buiten wereld altijd een sterke vrouwals ze vragen hoe gaat het ..ga ik niet staan te klagenja hoor ga goed..dat willen de mensen toch het liefst horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Dat vind ik echt naar om te lezen snoepje als je zo over het forum denkt.Ik bedoel dat jij het forum zo ziet, terwijl je dus kennelijk iets anders nodig hebt van hier.Daar moeten we wat aan doen, want het is niet goed als mensen zich gaan inhouden omdat het te weinig over ter zake doende gesprekken gaat.Maar daar zitten twee kanten aan denk ik.Aan de ene kant de mensen die niet schijven van te voren dat ze ergens tegenop zien en dus op die manier hun eigen plan trekken, zonder daarover iets te delen op het forumAan de andere kant mensen die al een tijd alcohol de baas zijn en die het forum nodig hebben om dat zo te laten zijn. Ja die schrijven over hoe hun dag verloopt en over hun invulling en dat kan van alles zijn.En die vrijetijdsbesteding is weer nodig om niet weer aan de alcohol te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 niwinee ben denk ik toch andersben van me eigen al een doem denker en drank maakte dat alleen nog maar ergeren kan er gewoon niet tegen als mensen gaan bepalen hoe ik moet gaan leven ...het woord moeten alleen al.....maar als je het niet doe?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Was ff weg en heb ineens en heleboel gemist hier lees ik.Vonne wat een hartverwarmende reactie op Igor, beter en mooier kan ik het niet zeggen maar sluit me er wel helemaal bij aan.Igor; ik vind het heel fijn dat je nu nog op het forum bent gebleven terwijl je dronk!!!Eerder zou je met stille trom vertrekken en het de volgende dag pas vertellen. Dat vind ik winst. Ook al ervaar je het misschien zelf niet zo, ik vind het dapper en een hele stap vooruit.Moest huilen toen ik las waarom je weer drinkt..........zo herkenbaar.......Als het kon leende ik jou mijn ogen zodat jij kon zien hoe verschrikkelijk mooi je bent Niwi je bent toch ook wel een betweter hoor. Fijn voor jou dat je nu kunt zeggen wat je denkt maar blijf je je wel realiseren hoe het bij een ander over kan komen?Zielig doen...............godbetert, ben blij dat Igor eindelijk eens niet de vrolijke flinkerd durft uit te hangen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 als drinken het doemdenken erger maakt, is het wel een goede redenom niet meer te drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 witteals ik nou elke dag....nou ja haast elke dagzou beginnen met klaaaag klaaag klaaaggeef toe dat is toch niet leukdan krijg je toch zoiets van daar komt mevrouw klaaagik zou dat zelf ook niet willennee dat die donkere buien moet ik zelf kwijt zien te raken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Snoepje, jij vult in wat anderen denken en omgekeerd zullen die anderen misschien ook denken, ja ik ga Snoepje maar niet lastig vallen die sterke vrouw zal mij wel slap vinden.Witte, het forum is denk ik zo'n verscheidenheid aan mensen en stadia waar ze in zitten, en onderwerpen waar ze over willen praten. Ieder mag zijn eigen plekje innemen. Maar dat kan een ander niet voor je doen. Een beetje dapperheid is nodig om je te laten horen. En wie het aanspreekt reageert dan wel. Zo lukt het mij niet om op iedereen te reageren, daar word ik hondsmoe van. Teveel mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Fijn Yvonne dat dat aanslaat en dat je er energie van krijgt! Light produkten doe ik ook sowieso niet, vanwege de aspartaam die overal inzit en echt niet goed schijnt te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden