Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Ik heb je even opgezocht bij Wie is wie Bronnen. Had je nog niet gesproken hier. Welkom. Bolletje, heb je een beetje goed geslapen vannacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Gruwelijk diep geslapen Mupke. Ben gisteren om 23.00 naar bed gegaan en heb aan een stuk door gepit. Heerlijk is dat, zeker nu het nog zo'n somber weer is maar hier schijnt ondanks dat het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Gruwelijk diep geslapen. Dat klinkt wel heel fijn. Geloof ik. Slaapt je hondje ook bij jou Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Goedemorgen wil ook graag meedoen met het weekendpact, refu al ingenomen, straks sporten, heb ik alleen nog een gruwelijk lange avond om door te komen, maar ik neem de eerste niet, en zit nu ook weer (na terugval) op dag 5 van niet roken :-) Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 goeienmorgen iedereensara ik doe ook mee hoorbolletje ik ga vandaag grodino kopen..ben benieuwd of ik het leker vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 sara, daag je me uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Weekendpact: Blondie Mupke NiwiBolletjeGabySnoepjeSowhatSara Dat zijn dan best heftige dagen voor je Bronnen, lijkt me heel dubbel die dag dan...........Goed hoor dat je niet meer drinkt Gaby schrijf je ook mee op het stoppen-met-roken draadje?Bol Ga me eens aankleden en voorbereiden op een wandeling in de regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Goedemorgen, wat een leuk fijn spiritueel draadje is er bijgekomen. Ik ga eens even de buienradar bekijken, moet er zo ook uit met de hond. Jaap die keuken doet me denken aan het studentenhuis waar ik heb gewoond, bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Josje, daar was je zelf bij hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Snoepje; staat genoteerd en trouwens het heet "Crodino" , zijn kleine flesjes met oranje-gele drank. Smaakt n beetje zoals campari, in Italië een heel gewoon aperitiefje (voor wie geen alco wil), hier redelijk aan de prijs vind ik maja, daarom drink ik het ook alleen als beloning.Ja Jaap; ik daag je uit Doe je weer mee???Joop, denk om je dondertje want je zieltje zit erin hè Wat weekend betreft zit je in hetzelfde schuitje/busje/plantje als Harry; jullie zouden een midweekpact kunnen sluiten haha.Nu echt ff aan de slag.Nog even het pact totnutoe:Weekendpact: Blondie Mupke Niwi Bolletje Gaby Snoepje Sowhat JaapSara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 quote: Originally posted by: jopiegoedemorgen allen woman, ik reageer later nog genuanceerder op mijn posting van gisteren....die was (weer eens) wat kort door de bocht.... hoop dat je dat niet met de bus doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Ik doe wel weer mee, i Gister k had het me toch al voorgenomen, en nu gaat het gewoon lukken!! Gister voor het alc malt bier in huis gehaald, Is nog even wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Bij die keuken Jaap, nee, dat was ik niet hoor! Ik ben onschuldig.Klopt Jopie, die reclame is het. En het is inderdaad wat prijzig, ruim € 3 voor 8 flesjes geloof ik, maar ja altijd nog stukken goedkoper dan een fles wijn per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 saraik heb nu al zoveel geld bespaard....maar er lig me iets bij dat het ontzettend vies ismaar we gaan het proberen...inderdaad voor in het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Zo ik heb mij keuken weer schoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Nog ff dan.Jaaaaaa.......crodino is een drank "with a bite" Keurig hoor Jaap, je mag ook een keer hier komen poetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Als Crodino naar Campari smaakt hoef ik het niet. Als er alleen Campari bestond was ik nooit gaan drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Josje ik bedoel die keuken in je studentenhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 jaapik heb ook nog nooit campari op..maar alles moet je leren drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Brengen jullie me maar niet op ideeën Ik vond Campari altijd erg lekker. Maar dat was nog in de tijd dat ik gewoon sociaal dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 ik ga weekendje weg ben er zondagavond weer .fijn weekend allemaalgr bronnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 bronnenlekker hoor even eruitfijn weekend:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Ieder zijn smaak natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Misschien ga ik dat Crodino ook es proberen. Om nu weer een hele fles Campari in huis te halen is ook niet echt de bedoeling.Hoewel ik wel van alles heb staan nog wat me echt niets doet. Wijn (bah. nog nooit lekker gevonden), rum (gekocht voor bezoek wat tch niet kwam en zelf ook nog nooit aangeraakt.) Zo, ben net meteen even de kast ingedoken. Daar stond nog aangebroken: Coebergh, zwarte Sambuca en Tia Maria. Maar dat staat er allemaal ook al jaren dus dat kan ik gerust weggooien nu. Ruimt weer lekker op.Ik drink momenteel vooral thee, koffie, cola en karnemelk.Crodino, gewoon bij de supermarkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Eeehhh, zal het maar opbiechten, sorry voor de keuken Jaapdrank maakt meer vuil dan je op dat moment denkt...volgende week naar de arts voor behandelplan, medicatie enzje hebt een ontbijtje tegoed van me:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden