Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Hoi Bolletje,In je stukje over Refusal en een allergische reactie, had je het over Wing.Martens is niet Wing.Ik begrijp je vergissing, Marten- Martens.Dus begrijpelijk, maar het klopt niet.Je krijgt wel een Valentino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Ik lees nu pas terug en zag al reacties. Sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Goeie avond Soothe. Ik ga het meteen veranderen. Dank voor je waarschuwing. En jij krijgt ook iets van mij voor valentijnsdag:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Overigens een goede avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 ook goedenavond, broeder Soothe....alles goed met jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Hoi Niwi,Het kan beter! Nogal down.Probeer er niet teveel in te blijven hangen.Maar het is beter dan toen ik dronk, dat was een echt drama!Niwi, het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 goed van je dat je je niet laat vangen aan die drankduivel in ieder geval, Soothe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Thanks man;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Goeie avond Rekel. Nog iets van je broer gehoord? Ik mis hem al een tijdje:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Als je Will bedoeld, Bolletje....hij was hier vandaag even....maar niet gesproken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 quote: Originally posted by: bolletjeGoeie avond Rekel. Nog iets van je broer gehoord? Ik mis hem al een tijdje:( Wil heeft een update geschreven op zn eigen draadje bij Thema's, Bolletje. Avond allen Ik had gehoopt hier nog even iets van Sara te lezen vandaag. Misschien komt ze nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Dank je Mup. Ik ga nu kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Goedenavond allen:)Zag vanmorgen nog een mooi lente momentje..Een ekster met een grote tak in zijn bek druk bezig met een nest bouwen:) Mijn nest is klaar, maar anderen vogels hebben het er maar druk mee;)Gisteren onze zomervakantie geboekt en heb nu iets om naar uit te kijken: 2 weken Frankrijk, lekker!Duurt nog wel een paar maanden, maar toch!Ga nu "Secret story" kijken, tot morgen maar weer:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Wat heerlijk Eks. Frankrijk is toch zo'n mooi land. En inderdaad je kunt je nu gaan verheugen op een heerlijke vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Goedenavond iedereen, heel vlug even hier want ik moet direct gaan vertrekken. Ben de nacht aan het doen Dank voor je heel lieve PB's bolliewollie, borrie, blondje en Jane. Ik ga me hier vanavond weer laten horen.Is er trouwens iemand die ervaring heeft met Cipramil ??Ik kom strakjes terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 wat lees ik..heerlijke vakanties geboektnou ik heb net een heerlijke grote strijk gedaanof moet dit op het klaag draadjenu maar even een kop thee drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Hey Will, heb je gelezen, valt niet mee he, maar je houdt vol, goed hoor.Werk ze dalijk, goede wacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Nu we het toch over filmpjes hebben, eentje om een hekel aan katachtigen te krijgenhttp://www.flixxy.com/bear-animal-nature-film.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 teveelzoooooooooooooooooo zielig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Ohhhh wat zielig:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 goedenavond, "cold turkey" is blijkbaar niet de juiste methode om van de valium af te komen,jemig wat tril ik,kan amperom typen! gewoon langzaam afbouwen is blijkbaar beter! dus vooruit,èèntje dan voor het slapengaan,en dan morgen maar weer eens zien hoe het gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Goedenavond Sailor, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Sailor, hoeveel van die diazepam slik je per dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Dankjewel Harry en ook nog eens goedenavond aan de anderen.Ik zit opnieuw aan de anta, geeft me een beetje meer zekerheid en kan mijn lichaam zich opnieuw wat ontgiften. Niet dat het zo erg was, maar voel dat het nodig wordt.Moet al opnieuw gaan uitrukken. Iemand ervaring met Cipramil of Citalopram ??Lees jullie straks wel verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Trusten weer allemaal. Will blij dat je weer terug bent Rekel. en nu niet meer weg gaan hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden