Sara Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Hoi Snoep,(en oon aan Witte en Bol die er gisteravond nog naar vroegen);het was een hartstikke leuk feest!!!Ben helemaal los gegaan...................zonder alcohol, zonder sigaretten YES!Heb als een jong veulen gedanst, lekker gek gedaan, gelachen, kortom plezier gehaden nu geen kater ha!Wel stink ik een uur in de wind naar de sigarettenrook, bah wat vies zeg:DWas pas om 01.00 thuis dus vandaag laat voor mijn doen en niet trainen.Jaap, oppakken en weer doorgaan joh.Josje en Snoep: wat betreft jullie vraag; ik weet het echt niet, Zelf heb ik dat idee ook nog steeds ergens in mijn achterhoofd zitten maar toen ik na 6 maanden droog dacht wel weer 1 of 2 te kunnen......nou ja dat verhaal kennen jullie wel hier van velen die hetzelfde dachten. Toch heb ik niet lang een alcoholprobleem gehad, ik dronk tot een jaar of 5 geleden nooit veel, hield het altijd bij 1 glas tijdens het eten en soms tijden niks. Dus ergens heb ik ook nog steeds die gedachte/herinnering daaraan. Maar ja misschien heeft Igor wel gelijk en is er toch ergens onderweg de rem kapot gegaan en wordt die nooit meer hersteld....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Zie je al dartelen veulentje:DFijn dat je de avond goed bent doorgekomen,weet niet of ik dat zou kunnen.Las Igor over de zomer,dat spookt ook zo door m,n hoofd,zo zie je maar dat ik er nog lang niet ben!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Wat fijn Sara dat je het zo leuk hebt gehad en zonder alcohol en sigaretten wat een opsteker.Jammer Jaap, vandaag weer oppakken he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Sorry Jaap,las er zo overheen dat je gedronken hebt!Balen zeg,vandaag pakken we de draad weer op he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Yaja het moeilijke moment kwam pas toen ik naar huis reed......toen kwam die ouwe duivel weer op van "ach als je straks thuis bent.....", maar NEE niet gedaan.Had het gisteravond moeilijker met het niet roken, was daar echt zo'n beetje de enige Wat ik wel rot vond was dat dochter (die idd met kleindochter kwam, pas laat) dacht dat ik vrolijk was omdat ik gedronken had, niks van mijn plezier begreep en mij er nog eens aan herinnerde dat haar vader (mijn overleden man dus) helemaal niet van zulke feestjes hield en dat ze het vreemd vond dat ik er "dus"wel van hield? Zoiets doet pijn.Overigens weet zij niet eens van mijn drankprobleem, ze heeft me zelfs nog nooit dronken gezien ofzo, het gaat dus puur om het hebben van lol en het zitten tussen mensen die wel dronken en lawaaierig zijn.Nah ja haar probleem zal ik maar denken Zag wel tot mijn ontzetting hoe mn kleindochter (16) in rap tempo zgn. "boswandelingetjes" achterover sloeg, jemig zo jong en al zoveel in zo korte tijd drinken......laat moeders daar es naar kijken en over mekkeren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Goeiemorgen lieve Bol!Zo ga nu wat doen.Latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Moggeh allen Sara, ze was er zelf toch ook? Of zat zij er zonder plezier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Wat zijn boswandelingetjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 saraecht leuk dat je het zo naar je zin heb gehad...heerlijk dat het zonder alcohol ook kanja je kleindochter...toen ik vroeger jong was dronk ik ook een hoop maar was ik niet verslaafdheb altijd wel veel gedronken in me leven maar die drang was er nietis 12 jaar geleden gekomen toen ik stopte met roken en rode wijn ging drinkenik heb me wel eens af gevraagd of er geen stofje in die wijn zit...want met andere dranken heb ik dat nietik weet niet wat de verstandhouding tussen jou en je dochter is...maar ik zeg geniet maar lekker van je leven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Goeiemorgen allemaal.ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 quote: Originally posted by: YvonneRefusal bedoel je denk ik. Net zoiets al Antabus. Zijn beide pillen die je moet innemen en waardoor je dan een paar dagen niet kunt drinken omdat je van de combinatie echt dood- en doodziek wordt. Het neemt de trek dus niet weg, maar werkt als een giga stok achter de deur... Maar ikzelf heb juist wel de ervaring dat het de trek weg neemt. Als ik ooit trek krijg, dan weet ik dat ik inderdaad doodziek wordt, ik kan niet drinken dan dus dan is de trek ook weer zo weg.Maar misschien hebben anderen een andere ervaring dat weet ik niet maar bij mij is het anders. Ik heb al heel lang bijna geen trek meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Moggeh Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Goeie morgen lieve Witje en Mupke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Jeetje Bol, daar moet ik van blozen. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Goedemorgen!Vandaag is het voor mij een mooie dag. Ik ben vandaag een jaar van de alcohol af. Ik ben blij en dankbaar dat ik mag meemaken hoe fijn het is om helder te zijn.Vanmiddag gaan we, mannie en ik, uit lunchen om het te vieren.groetjes Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 heee muppie, je bent er gelukkig weer...Wat leuk zeg om te lezen dat Saar zo genoten heeft.Dat gun ik je echt Saar.En wat je dochter betreft, die moet misschien nog ff wennendat je weer plezier hebt.Het lijkt erop dat je weer terug bij basic bent. Lekker doen waar jezelfplezier van krijgt. Ik ben echt blij voor je dat je zo vanuit jezelf genoten hebten er geen "genotsmiddeltje"voor nodig had.Ik vind t ook knap dat je jezelf een halt heb kunnen toeroepen, op t moment na het feest, want dat was wel de grootste valkuilSuper om te lezen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Ja Witte, ik las dat ik gemist werd. Wat goed Kate. Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Kate:DB)Van harte gefeliciteerd met je jaar zonder...Misschien een beetje gek, maar bij jou heb ik altijd t ideegehad dat het al veel langer was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Kate voor jou alleen een grote bos :present::present::present::present::present::present::present: meid, wat fantastisch zo'n resultaat zeg.Van blozen Mupke???? Het is gemeend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Dank je Witte. Ik heb een paar jaar matig gedronken, maar eigenlijk waren dat mislukte stoppogingen. En reageerde ik er steeds gevoeliger op, omdat ik het ontwende natuurlijk. Gaf me geen bevrediging meer. Maar helemaal stoppen... dat is pas een jaar geleden gelukt. Toch wist ik dat het kon.Nooit opgegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Oh wat leuk die felicitados. Voel me als een kind zo blij hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Ja gek is dat he Mup, toch ff om een hoekie kijken als je dat leest.Ik d8 dat ik helemaal niet gemist werd, maar daar zat ik weer is fout meeheb ik inmiddels gelezen. Igor ook nog bedankt trouwens:DIk denk dat we allemaal gewoon "mensen"zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Je mag ook best zo blij als een kind zijn KateJe hebt toevallig wel ff een top prestatie neergezetGeniet maar lekker van alle felicitados;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Hoe gaat het verder met jou Witje? Alles nog oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden