will Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 PS er valt een serieus gewicht van me af ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Pff, heb net even zelf die avond nog eens afgegaan. Lijkt wel een slechte film of zo. Ben blij dat ik in het hier en nu zit. Wou dit nog even kwijt, en ga even bankhangen. Toch met een klein hartje hoor !Ik laat jullie morgen wel iets weten zodra ik meer weet . Bedankt voor de raad en steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Heb net de politie van NL aan de lijn gehad, en alles is in orde. Zucht, totale opluchting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Nou Wil,je mag uitrusten nuvan alle commotie.erg he, die machteloosheid.Beks mag blij zijnmet jou als vrienden jij met haar!welterusten mensen:lips:slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 gelukkig dan maar weer, en hoe is het nu met jou? dorst? of juist niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Hoi Gaby, wel ik stond daarnet even in de keuken en had wel een heel groot trekmoment, eerlijk gezegd. Goed dat ik gisteren de antabuse heb genomen. Blokt me volledig af. Ben ik nu heel dankbaar voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Nog vlug even, heb ze net nog aan de lijn gehad, en het komt wel goed. Nu ga ik naar bed, want ik ben bekaf.Slaap ze lieverds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Toch nog maar ff ingelogd en gezien dat het gelukkig weer wat beter gaat met Will. Fijn te lezen. Hoop dat je nu echt lekker kunt pitten, je hebt het hard nodig.Trusten kanjers en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 goed zo Will niet gedronken ondanks alle toestanden, weet je, dit soort moomenten doorstaan zonder nr de drank te pakken maakt je sterker, wou zelf vanavond ook drinken, maar vanm refusallletje genomen, en nu alweer als een kind zo blij dat ik ondanks dat m'n partner weer stommetje speelt (aargh!!!) NIET heb gedronken, kan dan toch beter relativeren, minder zelfmedelijden en het meer en meer bij de ander laten, bovendien heb ik in een pb een pracht tekst gekregen van NIwi die ik meteen op de koelkast heb geplakt, goede affirmatie vr mij :-) nu lieverds allemaal lekker slapen en morgen helder weer op, ik heb de luxe dat ik morgen mag uitslapen ,heerlijk...... allemaal bedankt weer en tot morgen!Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden