will Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Hey goedemorgen iedereen, en erg jammer voor de mistgangers . Maar jullie weten het waarom en zien het de volgende keer wellicht beter aankomen.Ik neem alvast wat van die verse fruitsap die op de koelkast staat van vonneke.En voor Dinah, hip hip hip ........................:sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Goeie morgen Ya en Max.Max had je geen moeite om verder te gaan met drinken of kon je het makkelijk houden bij één?Ja het blijft riskant om toch te drinken ook al is het er maar één, de stap naar meer is zo gauw gezet.Maar zoals iedere andere kanjer, ga jij ook het gevecht weer aan hé? Je laat je n.l. niet kisten.Ya heb je een beetje kunnen pitten na de moeilijke dag van gisteren meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Goedemorgen Bollie:heart:Heb wel wat geslapen maar best onrustig eigenlijk,werd ook moe wakker!Ga zo maar even op m,n kop tegen de muur staan dan voel ik die wallen niet zo hangen!Alleen zo donker he als ze de andere kant op gaan hangen! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Goedemoergen allemaal, ga maar eens ff douchen, knap ik vast van op, vieze smaak in mijn mond van dat vieze roken, bah wat is dat toch vies eigenlijk, ff huis doorluchten, en vandaag dag 1 weer,krijg net een smsje van nu ex partner dat ie het niet snapt, nu ja ik kan het hem niet uitleggen, dus ik moet dit gaan loslaten, weet dat dat moeilijk wordt,maar het gaat me lukken, dag 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Dank jullie wel voor de positieve reakties.Yaja; herkenning troef Bol; ja tis nog vallen en opstaan verdorie, lijkt een soort ritme in te zitten helaas.....Max: we gaan er voor joh.Will; thanxxx.Nu ff met vriendin bezig zware shit met gestoorde ex............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Oei Yala, dat klinkt niet zo best hé. Zou een beetje zonneschijn je wat deugd doen ? Want die is onderweg hoor Dag bolliewollie, jij eeuwige goedgemutste prachtvrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Goeie morgen later ingelogden.Willbillie hier deze is speciaal voor jou kerel want wat doe je het toch weer goed hé?Saar ik had net nog een regeltje bij mijn vorige bericht geschreven. Hoe kun je de eenzaamheid van jou nu oplossen. Wat is daar voor nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Will:heart:Een beetje zonneschijn doet altijd goed he! Ik zal hem opwachten hier!Sterkte Gaby!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Graag gedaan Yala, hier is ze al even komen piepen, maar verwacht nog meer. En ik rijd richting noorderbuurtjes vanmiddag, dus neem ik ze gewoon op sleeptouw Dankjewel bollie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Saar en max wat jammer nou. saar wat dat betreft zou je m'n tweelingzus kunnen zijn . ik mag van de week naar de verpleegkundige die over de medicijnen gaat en die gaat voor mij de refusal regelen. van de week al bloed geprikt. ben benieuwd wat daar uitkomt. van de week kreeg ik de vraag hoe ik het vond dat ik nooit meer kan drinken, waarop ik prompt antwoorde ooo maar ik kan wel drinken maar ik wil het niet meer . ik hoop dat ik dat vast blijf houden. en als mensen mij ook gaan vragen waarom ik niets drink zeg ik gewoon omdat ik niet wil, omdat ik me er niet lekker bij voel. en ze weten dat ik poepie eigenwijs ben dus ze zullen ook niet aandringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 goeienmorgen allemaalgefeliciteerd dinah:musicnote:wat me dit weekend heel erg op val is dat er geen weekendpact is en er een heleboel de mist in zijn gegaanhad zelf ook een gevoel van kan mijn het schelen voor hetzelfde geld ga je binnenkort dood en dan heb je zo braaf geleefd....het is onzin maar wel mijn gedachtensgaby heb zelf ook een moeilijke relatie maar als je elkaar niet begrijp en niet met elkaar kan pratenof eenrichtings verkeer ja dan hou het op hoe moeilijk het ook iswij hebben een heel goed gesprek gehad afgelopen weekend teveel om hier neer te zettenmaar ga er nog 1 keer voor en anders gaan we ieder onze eigen weg als vriendensara kom op he,,wat een gedoe is het toch allemaal met die exmannen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Ons Igor sé, alles goed met je, en K & B ??Geef ze maar een likje van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 williebillie je zit mijn sapje op te drinken ik ga weer onder de wol. latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Dinah van harte gefeliciteerd meid. :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: en een hele fijne dag toegewenst, ook namens Puck. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 dinah van harte gefeliciteerd. maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Hey die Igor ook aan de refusal? Dat hoor ik altijd graag en eigenwijs zijn heeft veel voordelen hoor, je blijft je vast houden aan je eigen mening en als dat is, nooit meer drinken, dan kom je er heel ver mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Niks gelezen, maar kom ff snel binnenvallen. Ga zo met een vriendin met de trein naar een grote stad om lekker te shoppen:) heb er zin in, maar wilde nog even snel goedemorgen komen zeggen.Bij deze dus:DFijne zondag iedereen en....willen jullie die regen ff wegsturen? Mij lukt het niet:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 igor beterschap zo nu nog een lekker bakkie koffievanmiddag naar me zoon schoondochter en kleinkind,,,ikke oma kan er nog steeds niet aan wennen aan dat woord hahavannacht heeft me dochter om 01,45 heerlijk alles onder gekotst...iets verkeerd gegeten...frikandelgelukkig was vriend aanwezig en heeft alles op geruimdstraks maar eens kijken of er nog spetters zitten na de koffie dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Lekker shoppen Eks:heart:Zonnetje is onderweg hoor,Will heeft hem net deze kant op gestuurd!!Verwen jezelf maar flink vandaag!En een extra kadootje wat je overmorgen dan open mag maken he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Allemaal een goede zondagmorgen gewenst,Fantastisch weer om niet de deur uit te gaan en vandaag de naaimachine maar eens op tafel te zetten voor..........alle liggen blijvende klusjes.......Bedankt degene die dit weer heeft besteld, en alle jarige, Dinah, van harte Snoepje, kijk inderdaad na de koffie maar en veel plezier vandaag met je kleinkind, OMAKoffie!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Goedemorgen Shahire en Gen!Idd heerlijk weer om binnen te blijven ja,kids in pyamaatje,s laten rondlopen vandaag en een filmpje aanzetten!Ik zeg....een echte chilllldag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 goedemorgen allemaal,zag even in het voorbij gaan dat eigenwijs zijn voordelen heeft, reken maar.ik ben er één van, dus nooit meer drinken is nooit meer drinken of is dat stijf koppig? afijn verder had ik nog niets gelezen, ga ik dadelijk nog doen.liefs myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Lieve mensen sorry dat ik ineens niet meer reageerde maar ben nu met vriendin bezig, echt grote ellende daar en ze is nog alleen ook dus komt zo deze kant op.Ga er dus uit maar meld me vandaag absoluut weer.Dagdag, heb t goed vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 @Yajala: darrelen ze bij jou nog in pyamaatjes rond? Whow Bij mij hebben ze de leeftijd dat ze liggen te ................tot ....ergens tegen de middag.Eigenlijk zou ik ze nu hun nest uit moeten roepen, deden ze vroeger dat ze klein waren bij mij ook altijd Hmm....denk niet dat het in dank zal worden afgenomen haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden