Spring naar bijdragen

Zondag, 27 februari 2011


BamBam

Aanbevolen berichten

Hey goedemorgen iedereen, en erg jammer voor de mistgangers ;). Maar jullie weten het waarom en zien het de volgende keer wellicht beter aankomen.
Ik neem alvast wat van die verse fruitsap die op de koelkast staat van vonneke.
En voor Dinah, hip hip hip ........................:heart::sun::rose::):D:sun::heart::heart::sun::rose::):D:sun::heart::heart::sun::rose::):D:sun::heart::heart::sun::rose::):D:sun::heart::heart::sun::rose::):D:sun::heart::heart::sun::rose::):D:sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 195
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen Ya en Max.

Max had je geen moeite om verder te gaan met drinken of kon je het makkelijk houden bij één?
Ja het blijft riskant om toch te drinken ook al is het er maar één, de stap naar meer is zo gauw gezet.
Maar zoals iedere andere kanjer, ga jij ook het gevecht weer aan hé? Je laat je n.l. niet kisten.:)

Ya heb je een beetje kunnen pitten na de moeilijke dag van gisteren meis?:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemoergen allemaal, ga maar eens ff douchen, knap ik vast van op, vieze smaak in mijn mond van dat vieze roken, bah wat is dat toch vies eigenlijk, ff huis doorluchten, en vandaag dag 1 weer,krijg net een smsje van nu ex partner dat ie het niet snapt, nu ja ik kan het hem niet uitleggen, dus ik moet dit gaan loslaten, weet dat dat moeilijk wordt,maar het gaat me lukken, dag 1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor de positieve reakties.
Yaja; herkenning troef :present:
Bol; ja tis nog vallen en opstaan verdorie, lijkt een soort ritme in te zitten helaas.....:sun:
Max: we gaan er voor joh.
Will; thanxxx.

Nu ff met vriendin bezig zware shit met gestoorde ex............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saar en max wat jammer nou. saar wat dat betreft zou je m'n tweelingzus kunnen zijn ;). ik mag van de week naar de verpleegkundige die over de medicijnen gaat en die gaat voor mij de refusal regelen. van de week al bloed geprikt. ben benieuwd wat daar uitkomt. van de week kreeg ik de vraag hoe ik het vond dat ik nooit meer kan drinken, waarop ik prompt antwoorde ooo maar ik kan wel drinken maar ik wil het niet meer :D. ik hoop dat ik dat vast blijf houden. en als mensen mij ook gaan vragen waarom ik niets drink zeg ik gewoon omdat ik niet wil, omdat ik me er niet lekker bij voel. en ze weten dat ik poepie eigenwijs ben dus ze zullen ook niet aandringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeienmorgen allemaal

gefeliciteerd dinah:musicnote::moon::):heart::moon::rose:

wat me dit weekend heel erg op val is dat er geen weekendpact is en er een heleboel de mist in zijn gegaan
had zelf ook een gevoel van kan mijn het schelen
voor hetzelfde geld ga je binnenkort dood en dan heb je zo braaf geleefd....het is onzin maar wel mijn gedachtens

gaby heb zelf ook een moeilijke relatie maar als je elkaar niet begrijp en niet met elkaar kan praten
of eenrichtings verkeer ja dan hou het op hoe moeilijk het ook is
wij hebben een heel goed gesprek gehad afgelopen weekend teveel om hier neer te zetten
maar ga er nog 1 keer voor en anders gaan we ieder onze eigen weg als vrienden

sara kom op he,,wat een gedoe is het toch allemaal met die exmannen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

igor beterschap :present:

zo nu nog een lekker bakkie koffie
vanmiddag naar me zoon schoondochter en kleinkind,,,ikke oma kan er nog steeds niet aan wennen aan dat woord haha

vannacht heeft me dochter om 01,45 heerlijk alles onder gekotst...iets verkeerd gegeten...frikandel
gelukkig was vriend aanwezig en heeft alles op geruimd

straks maar eens kijken of er nog spetters zitten na de koffie dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal een goede zondagmorgen gewenst,

Fantastisch weer om niet de deur uit te gaan en vandaag de naaimachine maar eens op tafel te zetten voor..........alle liggen blijvende klusjes.......
Bedankt degene die dit weer heeft besteld, en alle jarige, Dinah, van harte :musicnote::present:

Snoepje, kijk inderdaad na de koffie maar :D en veel plezier vandaag met je kleinkind, OMA

Koffie!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yajala: darrelen ze bij jou nog in pyamaatjes rond? Whow :)
Bij mij hebben ze de leeftijd dat ze liggen te ................tot ....ergens tegen de middag.

Eigenlijk zou ik ze nu hun nest uit moeten roepen, deden ze vroeger dat ze klein waren bij mij ook altijd :D
Hmm....denk niet dat het in dank zal worden afgenomen haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...