Jaap Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Het zijn maar halve liter flessen hoor. En ze zijn nog goed tot augustus, dat gaan ze niet halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Vrijdag zijn ze wel op. Als het bier was morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Halve liter flessen..............kun je evengoed nog tot aan je knieen erin zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Een bad van 9 liter voor de vogels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Of vissen erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 tsja, Jaap, ze praten altijd over je drinken, nooit over je dorst he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Maar van drinken krijg je dorst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 En van dorst ga je weer drinken............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 en dan ben je verslaafd aan spa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Is er eigenlijk een draadje waar gepraat wordt over het overstappen van de ene verslaving in de andere?Kan het nergens vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 een water de baas draadje openen dan maar (zucht) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 nou ja overstappen....ik bedoel van de ene in de andere verslaving 'vallen'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Toen ik stopte met roken ben ik wel meer gaan drinken. Maar had anders ook kunnen gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Maar er is wel gokken de baas en cannabis de baas geloof ik. Ben zelf voor beide niet gevoelig geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 shahire,wat bedoel je,als je stopt met drinken zoek je al gauw een uitlaatklep,roken,snoepen etc.ik worstel nog steeds met de valium,troep is het,maar oh zo verleidelijk!waar worstel jij dan mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 cannabis had het jaren niet gedaan, nu sinds 2 weken...................en nu zo vet moeilijk om er s'avonds geen te draaien.Ben er wel achter dat ik verslavingsgevoelig ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Ah dan snap ik je slaapprobleem ook beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Shahire als je voor het een verslavingsgevoelig bent dan ook voor het andere, Kijk uit met die Canabis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Ik kon als ik wiet gerookt had ook niet slapen. Pas als het uitgewerkt was viel ik in slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Ja ik weet het, lig daarom ook even enorm met mezelf in de knoop.....Nou ja, maar ff koken en straks mijn kop leeg wandelen, laterzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Ja Jaap, en tegen die tijd gaat mijn wekker..............poing!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 IK STA VANDAAG 3 WEKEN DROOG! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Ha die Myriam:)SUPERGOED meis:present:Op naar je eerste maand alcoholvrij! Ik vond zelf de eerste maand de moeilijkste, daarna werd de trek minder. Dus... Go for it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Myriam geweldig joh. :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 ik ga morgen maar weer aan de refusal,kan niet zonder,dacht dat ik sterk genoeg was,nee dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden