Spring naar bijdragen

woensdag 2 maart

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hi hi...daarom zei ik het niet Yvonne, maar bedankt voor de felies;)
Ja, het gaat lekker met me. Heb niet zo vaak trek meer en wanneer ik trek heb dan koop ik iets anders lekkers voor mezelf bv. chocolade. Ik heb mezelf gisteren verwend met een doosje handgemaakte gesorteerde bonbons:P Gesmuld heb ik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Even snel terug gebladerd en het gaat iedereen goed geloof ik, houden zo!
Moet snel weg, ben al aan de late kant, en ook eerst nog stemmen.
Hoor dat er in Amsterdam en Utrecht rijen voor de stembureaus staan, had ik niet verwacht.

Fleurtje spreek ik je vanavond nog?? Helemaal nuchter natuurlijk...

Dag mensen, zo te zien wordt het een prachtdag, geniet er van.

It 's a wonderfull world :)

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Fijn dat velen na het afgelopen weekend de draad weer hebben opgepakt. Met mij gaat ook goed. En nu wordt het ook nog een paar dagen mooi weer. Ook een trigger natuurlijk, want wat is nou fijner dan met een bier in de zon zitten? Ik associeer mooi weer heel erg met bier drinken, dus het voorjaar wordt lastig. Rokjesdag (duurt nog even) zonder bier? Maar zonder kan ook, zie ik beter. Weer een nieuwe uitdaging, laat ik het zo maar bekijken.

Ik ga nu even een wandelingetje maken naar mijn stemburo. Het schijnt goed stemweer te zijn. En ook al wint mijn partij, dan nog ga ik vanavond niet drinken om het vieren. En ook niet als ze verliezen trouwens.

Een fijne dag allemaal.
En blondie, met huizen is het net als met alcoholisten. Je moet eerst flink slopen, voordat je kan beginnen met opbouwen om er iets moois van te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo herkenbaar Wijfie en Shahire, ik heb die periode ook gehad, ik denk een week of 4 geleden, en het zal ook vast nog wel weer terugkomen, maar het gaat ook weer over! Zo ben ik vandaag ineens weer energiek en vrolijk, ongekend. En dat komt bij jullie ook weer! Het hoort er volgens mij bij, iets wat gedragen moet worden en waar je weer uitkomt, ook al denk je van niet als je er midden in zit. Een roos voor jullie:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier geen middagdutje hoor. gewerkt, nu moet er nog gepoetst worden. eten koken. hondjes knuffelen en ik wil me er iedere dag toe zetten om wat te lezen. ik heb nu 24 boeken liggen die nog gelezen moeten worden en iedere keer als ik een boekwinkel binnen stap kom ik er met minimaal 1 weer uit.
hoezo verslavingsgedrag :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een energie hebben jullie allemaal, ik heb nu even vrij en zou eigenlijk moeten poetsen, maar ben m'n bed ingedoken, zo moe, ff uurtje pitten, hebben jullie dat ook na een terugval? weer die moeheid? gelukkig heb ik geen rotbuien, de eerste x wel vreselijk gehad.... Sterkte allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja gaby ik ken het. vandaar ook de antabus. ik heb geen zin meer in dat soort dingen. ik heb geen zin meer om te vechten dus doe ik het even op de 'simpele' manier. ik kan nu gewoon niet drinken punt. heb dus ook geen kater meer, geen schuldgevoel en je kent het hele riedeltje wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

18 flessen spa Jaap??
Wat zal jij veel moeten plassen dan.
Enfin, bier heeft hetzelfde effect he
Dan toch maar beter aan het water,
Spoel je lekker schoon:D

Igor,
Lijkt mij ook het makkelijkst, die antabus.
Geen wel drinken,niet drinken,misschien eentje dan.
Zal ik dan toch nog maar eentje,
Ach, wat maakt het ook nog uit.
Kater, schuldgevoel!
Ben je nu lekker allemaal van af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...