igor Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 goede morgen allemaal.koffie en thee staan op het aanrecht. gekookt eitje ligt nog in de pan. crakers met kaas of joghurt? zeg het maar er is genoeg hoor. en voor fleurtje cola. als ik heel diep graaf krkrrrrkkrrrrrkkkrrrrrrr die lust geen koffie of thee (raar mens hoor) of was het bekkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 yvonne kom je je warme bedje uit? je mag zo naar de sportschool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 OOOOOppppssssssssstaaaaAAAAAAAAAaaaanWAAAAAAAaaaaaaaakkeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr worden mensen gauw het bed uit gauw gauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 SNEL SNEL ERUIT jongens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Goeiemorgen IgorGeslapen als een os.Doe mij maar een bakkie koffie.Jij begonnen met de refu begrijp ik ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 goede morgen blondie, de antabus ja. ik had geen zin meer om steeds te vechten, ik kan nu m'n energie in andere dingen steken wat klinkt dat wijsneuzig hé.hoe gaat het met je huis? hebben ze het nog netjes achtergelaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Was effe weg voor een peuk.Huis is redelijk netjes achtergelaten. Helaas wel meer werk doordat ze de muren zonder mijn toestemming paars en groen hebben gelatexdMaar goed, ik kan er weer in, dus een beetje klussen en ik ben weer blij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Goed dat je aan de anta zit. Geeft je misschien meer rust:D:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Goedemorgen allemaal,ff rekken en strekken en dan "lekker" een eindhardlopen in duin.Nog maar even wachten tot het iets lichter wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 max ook goede morgen. hier is het al licht hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 dees ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Blij dat je nu echt!! je huis terug hebt blondie.Igor: heb het met de arts over gehad en denk ook at hethet beste is om aan de antabus of refusal te gaan als ikde librium heb afgebouwd (nog zo'n 2 weken.Knap van je dat je het besluit genomen hebt, ben erg benieuwd hoe het bevalt en of je er nog bijwerkingen van hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Ik ga al igor, zit me niet meteen zo op te jagen 's morgensvroeg.Zijn alleen smoesje om het nog even uit te stellen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Mogge dees.Ben er vandoor,tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Goedemorgen allen,Hier is het ook al licht maar wel kouddddddddd,Max, je had allang in het duin kunnen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Goedmorninhg all.Koffie lekker.Slecht geslapen. Veel pijn in rechterarm. Fisotherapeut heeft geconstateerd dat het een biceps/pees ontsteking is.ook nog rechts.Het is verschrikkelijk lastig.Dan maar weer die vieze onstekingsremmers slikken vandaag. Bahhhhh....Igor ook aan de Antabus? Oke. Geeft rust he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 shahire ook goede morgen.het gaf al rust toen ik besloot eraan te beginnen dees. de eerste zit erin nu, dus ik kan sowieso de eerste 5 dagen niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 MAX BEN JE NU WEG of moet ik je even helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 YVONNE OOOOOOOOOOooooooooopppppppsssssssstttAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaannnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Ik ben weg... Lekker slopen !!!Laters:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 leef je uit blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Blondie: veel succes vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 ik ben ook weg.laterssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Goeie morgen superkanjers:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Hai Bol, hebben jullie lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden