bolletje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ben gisteren bijtijds naar bed gegaan en heb 9 uur geslapen. Nu nog duf.Krijg vandaag bezoek. Letty en ik gaan het atelier leeg maken en de spulletjes hier naar toe brengen, 't is niet zo veel hoor maar moet wel gebeuren. Nu toch gauw wakker worden.Hier schijnt de zon ook. Heerlijk hé?Ik heb gelukkig nog nooit last gehad van luizen. Bah al die jeuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Kom nog heel even binnenwippen. Goeie morgen alle langslapers ik ga er vandoor. Tot nu hier niet veel te merken van dat schitterende weer: -2 graden , het waait en de lucht is helemaal grijs.... Echt ijskoud buiten dus.. Maar het komt vast nog wel. ik ga aan de slag.... Laterrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Zo lekker rustig hier hoor nu die 4 kids in de vriezer liggen! hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 De magnetron... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 PLOP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ja, je moet erna wel ff poetsen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 En nu ga ik mijn mond met zeep spoelen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Arme kleine zieltjes!hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ik heb 3 lieffie de pieffies hoor! Passen niet eens in de magnetron al zou ik het willen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Met een beetje proppen moet het wel lukken hoor Eks,eerst kop dan kont hihi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 met de voet aandrukken.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 quote: Originally posted by: igorPLOP Is er ergens wat uitgeschoten Igor? Had je een verstopping?Hoe is het verder met je? Al ietsiepietsie beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Dan heb jij mijn magnetronnetje nog niet gezien Yajala:o Ik ga er weer van tussen meiden, moet nog wat doen hier...Heb jij jezelf trouwens nog met iets verwend afgelopen dinsdag Yajala? Ik heb een doos bonbons weg zitten knagen en jij?See you laterB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Bollie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 hahaha bollie niet bij mij hoor.het gaat gelukkig weer 'goed'. dat was heeel lang geleden dat ik griep had, maar ja alcohol doodt de bacterieën zeggen ze. dat gaat nu dus niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Hi hi...Bolletje denkt aan een verstopping...Nee, ontplofte kinderen Bol:DAhum, tijd dat ik ga geloof ik...Straks vind de moderator mijn taalgebruik moordlustig:PDoei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 quote: Originally posted by: igorhahaha bollie niet bij mij hoor. het gaat gelukkig weer 'goed'. dat was heeel lang geleden dat ik griep had, maar ja alcohol doodt de bacterieën zeggen ze. dat gaat nu dus niet meer. Kun je geen houten hamer gebruiken dan? Werkt ook ontzettend goed hoor. Tegen alle ongedierte. Tis wat meer werk dat geef ik toe maar wel leuk om te doen.Ya goeie morgen lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 ik ga ook gauw wat doen. maar geen magnetron schoonmaken hoor dat doe je zelf maar BBBrrrrr.doodt natuurlijk ook luizen yajakrabkrabkrabbeldekrabkrab Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 krab Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 pfffff kriebel de krabbel pffffffff,next wasje erin!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 yaja iedere keer dat je een wasje in de machiene doet kruipt/springt er weer zo'n ding in je nek jakkiejakkiejak. ga je d'r zo zelf ook even in voordat je weer hier komt graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 latersssss krabkrabkrabbeldekrab Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Goedemorgen allen, zo ff bijlezen, nu eerst koffie, vannacht wakker gelegen, maar uiteindelijk toch geslapen, net pas wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Hee Gaby,goedemorgen meis!Wakker liggen hoort erbij hoor!Duurt even maar wordt minder!Je gaat goed he!!Kan iemand even op m,n rug krabben?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 ha die Yah ja gaat lekker, vannacht voor het eerst wakker gelegen, maar moet daar ff doorheen, voel me wel een beetje schuldig, ik lig gewoon nog in m'n bed rustig wakker te worden ,beetje computeren en jij zit met die luizentroep, ken het nog van vroeger, V R E S E L I J K...... Sterkte Yah, wel weer alles lekker schoon straks, geeft ook wel weer een voldaan gevoel toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden